Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokslas ir švietimas>Šeduvos gimnazijos įvertinimas apklausos metodu
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šeduvos gimnazijos įvertinimas apklausos metodu

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Švietimas Lietuvoje. Švietimo misija, tikslai ir uždaviniai. Švietimo sistema Lietuvoje. Švietimo finansavimas. Bendrojo lavinimo mokyklų finansavimas. Pagrindiniai teisiniai aktai. Švietimo valdymas. Pagrindinės švietimo sistemos problemos. Šeduvos gimnazijos mokinių, bei jų tėvų apklausa. Mokinių apklausos rezultatai. Mokinių tėvelių apklausos rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2).

Ištrauka

Lietuvoje, kaip ir visame sparčiai besivystančiame technologijų pasaulyje, švietimas įgyja vis didesnę reikšmę, nes būtent per tikslingą, protingą idėjų, kultūros vertybių, taikios pasaulėžiūros sklaidą yra įgyvendinami valstybės tikslai. Būdama labai įvairiapusė, švietimo sritis turi didelę įtaką visuomenei. Pagrindiniai švietimo tikslai yra žmonių informuotumas, kompetencija, orientacija pasaulyje vykstančiuose procesuose, sugebėjimas inicijuoti ir vykdyti projektus įvairiose visuomenės veiklos srityse ir daugelis kitų. Nuo išsilavinimo tiesiogiai priklauso brandi demokratija, socialinė ir kultūrinė šiuolaikinės visuomenės pažanga. Nuoseklus socialinę, ekonominę, kultūrinę kompetenciją ir pilietinį sąmoningumą diegiantis švietimas turi tapti jauno žmogaus gyvenimo dalimi.
Nors socialinis bei kultūrinis švietimo poveikis šalies raidai stiprėja, o Lietuvos sistemos kokybė gerėja, dar yra ko siekti ir ką tobulinti šioje srityje. Toliau plėtojant švietimą ypač svarbu pasiekti, kad būtų sutraukyta grandinė, siejanti žemą išsilavinimą, nedarbą ir skurdą.
Kursinio darbe aptariama švietimo sąvoka, analizuojama jos sistema. Daug dėmesio skiriama švietimo misijai, uždaviniams ir tikslams. Rašoma apie finansavimą bei vadovavimą, išskiriami pagrindiniai švietimo sistemos teisiniai aktai. Kad duomenys būtų tikslesni naudojamasi tik naujausiais literatūros šaltiniais, kuriuos pavyko rasti bibliotekose, duomenų bazėse bei internete.
Darbo tikslas – įvertinti Šeduvos gimnazijos veiklą. Išsiaiškinti problemas kylančias šioje mokymo įstaigoje, įvertinti jos vadovų darbo metodų efektyvumą.
Darbo uždaviniai:
• Susipažinti su švietimo sąvoka, tikslais, uždaviniais ir misija;
• Išanalizuoti švietimo sistemą Lietuvoje: jos finansavimą, valdymą, pagrindinius teisinius aktus;
• Išsiaiškinti pagrindinės problemas kylančias bendrojo lavinimo mokyklose;
• Apklausti Šeduvos gimnazijos mokinius bei jų tėvus;
• Gautus duomenis apibendrinti ir išanalizuoti;
• Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Tyrimo objektas – Radviliškio rajono Šeduvos gimnazijos veikla. Vadovų darbo rezultatai bei įstaigos viduje kylančios problemos.
Darbo metodas – šiame darbe panaudotas anketų metodas. Apklausta 80 gimnazinių klasių moksleivių bei 80 jų tėvų, kurie geriausiai gali įvardinti pagrindines problemas, įvertinti mokyklos veiklą, vadovų darbą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-07
DalykasMokslo ir švietimo kursinis darbas
KategorijaPedagogika >  Mokslas ir švietimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis266.45 KB
Autoriusaysteete
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojaslekt. Liongina Juozaitienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Seduvos gimnazijos ivertinimas apklausos metodu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • lekt. Liongina Juozaitienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą