Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Raidos psichologija>6–12 mėnesių kūdikio aplinkos pažinimas ranka
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

6–12 mėnesių kūdikio aplinkos pažinimas ranka

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Kūdikio pažintinė raida įvairių ugdymo krypčių atstovų akimis. Žaidimo samprata, raida, struktūra ir uždaviniai. Vaiko valios vystymosi bruožai. Veiksmas ir efektas. Žaidimas ir laikas. Žaidimo reikšmė vaiko vystymuisi. Žaidimas svarbiausia kūdikio veikla ir pažinimo būdas. 6 – 12mėn. kūdikio pažintinė raida. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka ypatumai. Tyrimo metodika. 6 – 12mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka tyrimo rezultatai. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka lyginamoji analizė. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka naujų veiksmų pasirinkimo lyginamoji analizė. 6 – 12 mėn. kūdikio aplinkos pažinimo ranka žaislų pasirinkimo analizė. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Vaikas ateina į šį pasaulį, nieko apie jį nežinodamas. Tačiau labai greitai išaiškėja įgimti refleksai, jutimai, įgimtas smalsumas, kuris padės susipažinti su jį supančiu pasauliu.
Kūdikių ir ankstyvojo amžiaus vaikams būdingi įvairūs jutimai. Jis jautrus, kvapui, skoniui, pastebi ryškias spalvas, daiktus, jų formas ir įvairius dydžius. Vaikui labai sunku nepalietus jų. Vaikai susipažįsta su pasauliu bandymų ir klaidų keliu, todėl kūdikiai, liečia, baksnoja, krapštinėja viską .
Kūdikių ir ankstyvojo amžiaus vaikų fizinė, psichosocialinė ir pažintinė raida vyksta labai sparčiais tempais ir yra tampriai tarpusavyje susijusi. Daugelio mokslininkų nuomone pirmieji vaiko gyvenimo metai yra tiesiog lemiami visam tolesniam gyvenimui, ir tai, ką praras, praleis, neteks galimybės pažinti mažas vaikas, vargu galėsime jam suteikti vėliau.
Pedagogų požiūris į kūdikystę ir ankstyvąjį ugdymą yra grindžiamas įsitikinimu, kad individualybės saviraiškos puoselėjimas turi prasidėti nuo pirmųjų vaiko gyvenimo dienų. Kokie bendruomeniniai ir emociniai gebėjimai prasikala mažais daigais vaikystėje, tokios charakterio savybės prasiskleidžia ir visu grožiu pražysta tolesniame gyvenime, nes gera pradžia turi didelę reikšmę visai vaiko ateičiai, vystymosi sėkmei per visą gyvenimą.

Tikslas:.atlikti vieno vaiko sensomotorinio žaidimo lyginamąją analizę.

Hipotezė: Kūdikis artimiausią aplinką stengiasi pažinti ranka.

Uždaviniai:
1. Išanalizuoti pedagoginę, psichologinę literatūrą, atspindinčią ankstyvojo amžiaus vaikų žaidimo ypatumus.
2. Atlikti vaiko kiekvieno mėnesio veikimo ranka lyginamąją analizę.
3. Atlikti skirtingų amžiaus tarpsnių (6 – 8 mėnesių ir 10 – 12 mėnesių ) žaidimo lyginamąją analizę.
4. Pateikti filmuotą medžiagą, atliekant eksperimentą, siekiant nustatyti kokias sensomotorines schemas demonstruoja kūdikis veikdamas su daiktais.


Tyrimo metodai:

1. Pedagoginės, psichologinės literatūros analizė.
2. Stebėjimas, naudojant filmavimo aparatūrą.
3. Eksperimentas
4. Dienoraščio metodas
5. Matematiniai – statistiniai metodai.



Darbo struktūra: darbą sudaro psl, skyriai, lentelės, paveikslai, priedai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-10
DalykasRaidos psichologijos diplominis darbas
KategorijaPsichologija >  Raidos psichologija
TipasDiplominiai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai24 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis72.6 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2002 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 6 12 menesiu kudikio aplinkos pazinimas ranka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą