Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Komunikacijų teorija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikacijų teorija

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Dalykinės komunikacijos samprata, modeliai, lygiai, rūšys, jų ypatumai, trikdžiai. Psichologinis (proceso) požiūris. Komunikacijos rūšys, procesas, modeliai. Socialinė komunikacija. Semiotinis požiūris į komunikaciją. Dirbtiniai ženklai. Bendravimo integralus modelis. Bendravimas-komunikacija. Intrapersonalinė komunikacija. Tarpasmeninė socialinė komunikacija. Asmens-grupės komunikacija. "Asmuo organizacijai ir organizacija asmeniui" komunikavimas. Tarpgrupinė komunikacija. Masinė komunikacija. Tarpkultūrinė komunikacija. Verbalinė ir neverbalinė komunikacija. Rašytinė ir nerašytinė komunikacija. Asmeninė ir dalykinė komunikacija. Komunikacijos proceso elementai. Komunikacijos proceso sąlygos. Komunikacijos proceso modeliai. Komunikacijos procesas: išvados. Komunikacijos efektyvumo lygiai. Dalykinė komunikacija. Kompetencija. Komunikacinė kompetencija – perkeliamoji kompetencija. Kas yra argumentas? Argumentacija, argumentuoti, argumentavimas. Trys argumentų tipai. Argumentacinis diskursas. Argumentavimo kompetencija. Argumentavimo klaidos. Argumentavimo klaidų klasifikavimas. Viešoji kalba. Viešųjų kalbų rūšys. Viešosios kalbos elementai. Debatai. Debatų tema. Debatų dalyviai. 3 debatų principai. Debatų bendrieji principai. Dialogas. Pranešimas spaudai. Pranešimo spaudai rengimo taisyklės. Pranešimo spaudai tekstas. Klausymas. Klausytojų tipai. Vidinės nesiklausymo priežastys. Išorinės nesiklausymo priežastys. Klausymosi būdai. Nereflektyvus klausymasis. Reflektyvus klausimasis. Pagrindines gero klausymosi taisyklės. Verbalinė komunikacija. Komunikatoriaus stilius. Rašymas. Skaitymas. Kalbėjimas. Individualios komunikatoriaus ypatybės. EQ (emocinio intelekto) ir IQ (bendrojo intelekto) santykis komunikacijoje. Kalbėjimo klaidos. Prieštaravimas. Kategoriškumas. Juokavimas pokalbyje. Patarimo davimas. Dalykinė komunikacija raštu. Dalykinės komunikacijos raštu privalumai. 10 efektyvios dalykinės komunikacijos raštu charakteristikų. Laiškų rūšys. Dalykinių laiškų dalys. Laiško rašymo etapai. Auditorijos analizė. Reikia įvertinti šiuos požymius. Turinio analizė. Kalbos analizė. Struktūros analizė. Padėka. Viešosios kalbos. Viešųjų kalbų rūšys. Informacinė funkcija. Apeliacinė funkcija. Estetinė funkcija. Informacinės kalbos. Apeliacinės kalbos. Emocinės kalbos. Viešosios kalbos parengimo formos. Patarimai, kurie padės įveikti pakylos baimę. Eristika. Teorinės eristikos reikalavimai. Semiotikos istorija. Šiuolaikinės semiotikos pradininkai. Naujosios semiotikos atstovai. Semiotikos kryptys. Semiotika Vilniaus universitete.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-13
DalykasKita špera
KategorijaKita
TipasŠperos
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis1 MB
Autoriusfunthomas
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Komunikaciju teorijos santrauka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą