Šperos.lt > Kita > Komunikacijų teorija

Komunikacijų teorija

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Dalykinės komunikacijos samprata, modeliai, lygiai, rūšys, jų ypatumai, trikdžiai. Psichologinis (proceso) požiūris. Komunikacijos rūšys, procesas, modeliai. Socialinė komunikacija. Semiotinis požiūris į komunikaciją. Dirbtiniai ženklai. Bendravimo integralus modelis. Bendravimas-komunikacija. Intrapersonalinė komunikacija. Tarpasmeninė socialinė komunikacija. Asmens-grupės komunikacija. "Asmuo organizacijai ir organizacija asmeniui" komunikavimas. Tarpgrupinė komunikacija. Masinė komunikacija. Tarpkultūrinė komunikacija. Verbalinė ir neverbalinė komunikacija. Rašytinė ir nerašytinė komunikacija. Asmeninė ir dalykinė komunikacija. Komunikacijos proceso elementai. Komunikacijos proceso sąlygos. Komunikacijos proceso modeliai. Komunikacijos procesas: išvados. Komunikacijos efektyvumo lygiai. Dalykinė komunikacija. Kompetencija. Komunikacinė kompetencija – perkeliamoji kompetencija. Kas yra argumentas? Argumentacija, argumentuoti, argumentavimas. Trys argumentų tipai. Argumentacinis diskursas. Argumentavimo kompetencija. Argumentavimo klaidos. Argumentavimo klaidų klasifikavimas. Viešoji kalba. Viešųjų kalbų rūšys. Viešosios kalbos elementai. Debatai. Debatų tema. Debatų dalyviai. 3 debatų principai. Debatų bendrieji principai. Dialogas. Pranešimas spaudai. Pranešimo spaudai rengimo taisyklės. Pranešimo spaudai tekstas. Klausymas. Klausytojų tipai. Vidinės nesiklausymo priežastys. Išorinės nesiklausymo priežastys. Klausymosi būdai. Nereflektyvus klausymasis. Reflektyvus klausimasis. Pagrindines gero klausymosi taisyklės. Verbalinė komunikacija. Komunikatoriaus stilius. Rašymas. Skaitymas. Kalbėjimas. Individualios komunikatoriaus ypatybės. EQ (emocinio intelekto) ir IQ (bendrojo intelekto) santykis komunikacijoje. Kalbėjimo klaidos. Prieštaravimas. Kategoriškumas. Juokavimas pokalbyje. Patarimo davimas. Dalykinė komunikacija raštu. Dalykinės komunikacijos raštu privalumai. 10 efektyvios dalykinės komunikacijos raštu charakteristikų. Laiškų rūšys. Dalykinių laiškų dalys. Laiško rašymo etapai. Auditorijos analizė. Reikia įvertinti šiuos požymius. Turinio analizė. Kalbos analizė. Struktūros analizė. Padėka. Viešosios kalbos. Viešųjų kalbų rūšys. Informacinė funkcija. Apeliacinė funkcija. Estetinė funkcija. Informacinės kalbos. Apeliacinės kalbos. Emocinės kalbos. Viešosios kalbos parengimo formos. Patarimai, kurie padės įveikti pakylos baimę. Eristika. Teorinės eristikos reikalavimai. Semiotikos istorija. Šiuolaikinės semiotikos pradininkai. Naujosios semiotikos atstovai. Semiotikos kryptys. Semiotika Vilniaus universitete.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą