Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Raidos psichologija>Komunikavimo kompetencijos ugdymas(is) ir raiška vaikų žaidimuose
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikavimo kompetencijos ugdymas(is) ir raiška vaikų žaidimuose

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Komunikavimo kompetencijos ugdymas(is). Gebėjimo bendrauti ir išreikšti save bei pažinti pasaulį ugdymas. Kalbinė raiška. Rašytinės kalbos ugdymas. Aplinka. Plėtojimas. Komunikacinės kompetencijos raiška vaiko žaidime. Priemonės komunikavimo kompetencijai. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Mano referato tema — " Komunikavimo kompetencijos ugdymas(is) ir raiška vaikų žaidimuose ", kuriame aš bandysiu pateikti kuo daugiau informacijos apie komunikavimo ir kitas kompetencijas, apie tai ką reiškia žaidimas vaikų gyvenime ir daug kitos įdomios informacijos susijusios su vaikais.
Jei aš dabar iškarto pradėčiau rašyti apie komunikavimo kompetenciją tai žmogus, kuris iki šiol nesidomėjo vaikais ir jų ugdymu, skaitydamas mano referatą nelabai suprastų apie ką šis mano referatas. Pirmiausia reikia išsiaiškinti, kas yra ugdymas.
Ugdymas – socialinis reiškinys, nuėjęs ilgą vystymosi kelią ir 20 amžiaus pabaigoje tapęs ypač reikšmingu ir pakankamai sudėtingu. Šį reiškinį tyrinėjantis ugdymo mokslas taip pat patyrė didelius kokybinius tyrimo objekto, metodų ir organizacijos pokyčius. Ilgą laiką jis atsiribojo tik ugdymo proceso taikomojo pobūdžio tyrimais, stengiantis atsakyti į aktualius kasdieninės ugdymo praktikos klausimus. Šiuolaikinis, kokybiškai pakitęs, fundamentalumo bruožų nestokojantis ugdymo mokslas, kuriam skirta būti žinių visuomenės raidos procesų priešakyje, nuėjo ilgą įvairiausių priežasčių stimuliuojamą kelią. Apibendrinant, ugdymas – mokymas, lavinimas, įgūdžių, gebėjimų ir vertybinių nuostatų formavimas.
Liko išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo apibrėžimą.
Ikimokyklinis ugdymas atlieka pagrindinius vaiko poreikius – saugumo, aktyvumo, saviraiškos.
Jo uždavinys – skatinti vaiko savarankiškumą, iniciatyvą, kūrybiškumą bei saugoti ir stiprinti vaiko sveikatą.
Iki mokyklos ugdoma šeimoje, lopšeliuose (iki 3 metų) ir darželiuose (iki 6-7 metų).
Ikimokyklinėse įstaigose vadovaujamasi Kultūros ir švietimo ministerijos aprobuotomis bendrosiomis programomis, jas individualizuojant, laisvai renkantis darbo formas bei metodus.
Lopšelių ir darželių lankymas nėra privalomas. Vaikai vestini į darželį nuo ketverių ar penkerių metų, kad pasiruoštų mokyklai ir formuotųsi jų bendravimo įgūdžiai.
Rašant apie ikimokyklinį ugdymą nereikėtų pamiršti ir apie priešmokyklinį ugdymą
Priešmokyklinio ugdymo tikslas – padėti vaikui įgyti kasdieniniam bei sėkmingam ugdymui(si) mokykloje būtinų kompetencijų.
Kompetencija – mokėjimas atlikti tam tikrą veiklą, remiantis įgytų žinių, įgūdžių, gebėjimų, vertybinių nuostatų visuma.
Išskiriamos tokios kompetencijos:
Socialinė kompetencija
Sveikatos saugojimo kompetencija
Pažinimo kompetencija
Komunikavimo kompetencija
Meninė kompetencija
Mano referato tikslas: parodyti komunikavimo kompetencijos svarbą vaikų ugdymui(si). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-30
DalykasRaidos psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Raidos psichologija
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis39.46 KB
AutoriusDontia
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word Komunikavimo kompetencijos ugdymas ir raiska vaiku zaidimuose[speros.lt] [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą