Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Socialinė psichologija>Elgesio priežasčių aiškinimas, atvejų analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elgesio priežasčių aiškinimas, atvejų analizė

  
 
 
123456
Aprašymas

Įvadas. Elgesio priežasčių aiškinimas, atvejų analizė. Hiperaktyvių vaikų elgesys. Agresyvus elgesys. Agresyvaus elgesio priežastys.

Ištrauka

Gyvenimas keičia žmogaus charakterį, jį keičia ir pats žmogus savo poelgiais.Žmogaus charakterio bruožai tarpusavyje yra susiję ir sąveikauja, tačiau kiekvieno charakteryje yra kokia nors vyraujanti savybė, kuri jo elgesiui suteikia savitumą ir yra pastebima jį supančių žmonių.Elgesys konkrečiose situacijose yra išmokstamas ir priklauso nuo individo išmokimo bei situacijos – jeigu žmogus pasielgė vienaip ar kitaip vienoje situacijoje, tai dar nereiškia, kad taip jis elgsis kitomis aplinkybėmis.Jeigu biologiniai veiksniai daro didelę įtaką žmogaus elgesiui, mintims ir jausmams,vadinasi,tam tikros psichologinės savybės gali būti paveldimos.
Elgesys – tai veiksmo ir gyvenimo būdas.Stimuliuojant vaikų problemų sprendimo strategijas, svarbu atkreipti dėmesį į jų elgesį pagal taisykles kaip svarbų socialinės kompetencijos požymį.Vaikų ir jaunuolių elgesio nukrypimai pasižymi tuo, kad yra atkreipiamas dėmesys ne tik į patį netradiciškai besielgiantįjį, bet ir į jo ugdytoją ( tėvus,mokytojus, visuomenę ). Iš vienos pusės, vaikų ir jaunuolių deviantinį elgesį galima suvokti kaip tam tikrų asmenybės savybių susiformavimo ir prasiveržimo rodiklį.Be to, tai galima traktuoti kaip galimybę įsikišti į asmenybės vystymosi procesą, kai yra tinkamiausias laikas nukreipti jį tinkama linkme.
Labai efektyvus socialinio pedagogo veiklos metodas dirbant su probleminio elgesio vaikais ir paaugliais – socialinis darbas su grupe.Tai padeda daug greičiau išspręsti esamas problemas, palengvina individo adaptaciją visuomenėje, ugdo jo fizines ir dvasines savybes.
Šio metodo pagalba ugdytinis mokomas savarankiškumo, jam suteikiama galimybė pažvelgti į problemą skirtingais aspektais.Grupės nariai išmokomi pajusti atsakomybę už savo veiksmus, kitus narius.
Ikimokyklinio amžiaus ir pradinių klasių vaikams taikomas kitas metodas, tai žaidimo terapijos metodas.Vaikų elgesio koregavimas grupėje žaidžiant.Žaidimo būdu atliekamos ugdomosios,
koregavimo, diagnozavimo procedūros.Šiuo metodu,vaikas įtraukiamas į žaidimą.Taip atsiskleidžia pagrindiniai emocinės vaiko būsenos bruožai,reikalaujantys koregavimo.
Atskleidžiamas tam tikrų vaiko reakcijų neadekvatumas ir mokoma tinkamesnio reagavimo
formų.Vaikas pradeda suvokti savo poelgius, save stebėti ir kontroliuoti.
Pradėjęs vertinti savo elgesį kaip "gerą " ar " blogą ",aktyviai dalyvaudamas tarpasmeniniuose santykiuose, vaikas gali elgesį keisti. Iš pradžių jam sunku numatyti, kokiomis aplinkybėmis ko bus iš jo reikalaujama. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-07
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis11.28 KB
AutoriusDaina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasButkus
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elgesio priezasciu aiskinimas atveju analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 5 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Butkus
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą