Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Teisė>Komercinė teisė>Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Konkurencijos samprata. Pagrindinės sąvokos konkurencijos įstatyme. Draudimas piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi. Nesąžiningos konkurencijos veiksmų draudimas. Reklamos įstatymas. Pagrindinės reklamos sąvokos. Reikalavimai reklamai. Reklama ir vaikai. Konkurencijos tarybos teisės ir pareigos kontroliuojant reklamą. Išvados.

Ištrauka

Šiuo metu visame pasaulyje žmonės užsiima pačia įvairiausia veikla. Suprantama kad kiekvienas žmogus negali užsiimti vis kita veikla, ji kartojasi, žmonės tobulina savo veiklą, nori ją padaryti geriausia. Taip atsiranda konkurencija. Ji skatina tobulinti prekę ar paslaugą, siekti geriausių rezultatų tam, kad ši prekė ar paslauga taptų paklausiausia ir nurungtų konkurentus. Tačiau tam, kad prekė ar paslauga būtų puikiai žinoma, jai taikomos įvairios priemonės. Viena iš jų – reklama. Reklamą galima vykdyti per televiziją, radiją, taip pat naudojant spaudos priemones. Tačiau reklama reikia naudotis protingai, negalima peržengti ribų, kad ji nepažeistų sąžiningos konkurencijos laisvės. Naudojant reklamą netinkamai, galima pažeisti kitų asmenų (paprastų vartotojų, konkurentų) teises. O už tai gali būti baudžiama.
Draudžiama piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi atitinkamoje rinkoje atliekant visokius veiksmus, kurie riboja ar gali riboti konkurenciją, nepagrįstai varžo kitų ūkio subjektų galimybes veikti rinkoje arba pažeidžia vartotojų interesus, įskaitant:
1) tiesioginį ar netiesioginį nesąžiningų kainų arba kitų pirkimo ar pardavimo sąlygų primetimą;
2) prekybos, gamybos ar techninės pažangos ribojimą darant žalą vartotojams;
3) panašaus pobūdžio sutartyse nevienodų (diskriminacinių) sąlygų taikymą atskiriems ūkio subjektams, tuo sudarant jiems skirtingas konkurencijos sąlygas;
4) sutarties sudarymą, kai kitai sutarties šaliai primetami papildomi įsipareigojimai, kurie pagal komercinį pobūdį ar paskirtį nėra tiesiogiai susiję su sutarties objektu.
Ūkio subjektams draudžiama atlikti bet kuriuos veiksmus, prieštaraujančius ūkinės veiklos sąžiningai praktikai ir geriems papročiams, kai tokie veiksmai gali pakenkti kito ūkio subjekto galimybėms konkuruoti, įskaitant:
savavališką naudojimą žymens, kuris yra tapatus ar panašus į kito ūkio subjekto pavadinimą, registruotą prekės ženklą ar neregistruotą plačiai žinomą prekės ženklą, ar kitą pirmumo teise naudojamą žymenį su skiriamuoju požymiu, jeigu tai sukelia ar tikėtina, kad gali sukelti painiavą su šiuo ūkio subjektu ar jo veikla arba jeigu siekiama nesąžiningai pasinaudoti šio ūkio subjekto (jo ženklo ar žymens) reputacija, arba jeigu dėl to gali nukentėti šio ūkio subjekto (jo ženklo ar žymens) reputacija, arba jeigu dėl to gali susilpnėti šio ūkio subjekto naudojamo ženklo ar žymens skiriamasis požymis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-21
DalykasKomercinės teisės referatas
KategorijaTeisė >  Komercinė teisė
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis18.66 KB
AutoriusLAURA
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasI. Jokubaitienė
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos reiksme saugant saziningos konkurencijos laisve [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Žemaitijos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • I. Jokubaitienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą