Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Kinematika>Mažo, miesto tipo automobilio priekinė pakaba
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mažo, miesto tipo automobilio priekinė pakaba

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859
Aprašymas

Įvadas. Ankstesnių darbų panašia tema apžvalga. Referatinės ir informacinės medžiagos apžvalga. Automobilio judėjimas. Ratų pakabos detalės. Ratų pakabos tipai. Vairuojamų ratų padėtys. Patentinės medžiagos apžvalga. Nagrinėjamo objekto aprašymas. Pakabos principinės schemos sudarymas. Pakabos sandara ir veikimo principas. Pagrindinių parametrų nustatymas. Detalių medžiagų ir sujungimų parinkimas. Pakabos geometrinio modelio sudarymas. Pakabos skaičiuojamojo modelio sudarymas. Pakabos elementus veikiančių jėgų nustatymas. Stabdymo jėgos dalies, tenkančios apatinei svirčiai, skaičiavimas. Stiprumo skaičiavimai. Suvirinimo siūlių stiprumo patikrinimas. Rato ašies tvirtinimo varžtų parinkimas. Pakabos apatinės svirties analizė BEM. Analizės rezultatai. Rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Priedai. Autentiškos programos. Eksperimento rezultatų pavyzdžiai. Grafinė medžiaga.

Ištrauka

Automobilio pakabos paskirtis – švelninti smūgius perduodamus kėbului, atsirandančius dėl kelio nelygumų.
Darbo tikslas – suprojektuoti priekinę pakabą, mažam, miesto tipo automobiliui, kuri būtų reikiamų gabaritų, galimai lengvesnė ir nebrangiai pagaminama. Be to turėtų geras kinematines charakteristikas, kurios užtikrintų automobilio manevringumą, stabilumą ir saugumą bet kokiomis eismo sąlygomis.
Pakaba jungia ratus su automobilio kėbulu ir perduoda veikiančias jėgas, bei užtikrina komfortabilų ir saugų važiavimą. Per ratų pakabą perduodamos skirtingomis kryptimis veikiančios jėgos:
• ratų pakabos kreipiamosios sistemos (vairavimo) jėgos,
• važiavimo pradžios ir stabdymo jėgos,
• šoninės jėgos (pvz., išcentrinės jėgos posūkyje).

Uždaviniai:
1. Suprojektuoti pageidaujamų gabaritų pakabą, užtikrinančią reikiamą skersinį šerdeso pasvirimo kampą, išilginį šerdeso pasvirimo kampą ir tuo pačiu nulinį rato apriedėjimo spindulį.
2. Patikrinti provėžos ir rato išvirtimo kampo kitimą dirbant pakabai.
3. Parinkti paprastą, nesudėtingai pagaminamą ir surenkamą pakabos konstrukciją.
4. Suprojektuoti pakabos erdvinį modelį, kuris tiktų BEM analizei.

Tikslų ir uždavinių įgyvendinimui bus išanalizuoti visi pakabų tipai, apžvelgtos panašios jau esančios pakabos. Parinktos standartinės detalės bei mazgai, gaminamų originalių detalių forma, matmenys, medžiagos bei sujungimai. Pakabos darbo charakteristikoms nustatyti bus panaudota programa PAK2SVS. Programinio paketo Autodesk Inventor Professional 7 pagalba ketinama suprojektuoti pakabos erdvinį modelį. Kad suprojektuota pakaba dirbtų patikimai ir būtų išvengta nelaimingų atsitikimų kelyje, bus patikrintas ją sudarančių elementų stiprumas ir standumas baigtinių elementų metodu (BEM) programinio paketo SolidWorks 2004 paprograme COSMOSWorks 2003. Taip pat pateikti pakabą sudarančių originalių detalių darbo brėžiniai, surinkimo vienetų ir bendras pakabos surinkimo brėžinys bei specifikacijos.
Pakabą numatoma gaminti ir naudoti mažiems, miesto tipo automobiliams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-10
DalykasKinematikos diplominis darbas
KategorijaMechanika >  Kinematika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis55 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis1.52 MB
AutoriusTadas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasMechanikos ir mechatronikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mazo miesto tipo automobilio priekine pakaba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 55 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą