Įgimti pradai. Bendroji pažiūra į asmenybę. Humanistinės psichologijos pažiūros į asmenybę ir jos ugdymas. Intelektas ir bendrieji protiniai sugebėjimai. Paveldėjimo ir aplinkos įtaka intelektui. Socialinė aplinka. Socialinis mokymas. Tėvų įtaka. Dorinio asmenybės ugdymo šeimoje. Kultūros įstaigų įtaka. Žiniasklaidos įtaka. Bendraamžių įtaka. Bažnyčios įtaka. Ugdymas kaip ugdytojo ir ugdytinio pedagoginė sąveika. Dalinės ugdytinio veiklą apimančios ugdymo sąvokos. Dalinės ugdytojo veiklą apimančios ugdymo sąvokos. Ikimokyklinis ugdymas ir jo reikšmė žmogaus socializavimui. Mokykla kaip žmogaus socializavimo institucija. Demokratinė mokykla privalo sudaryti visiems mokiniams vienodas galimybes.
Asmenybės psichologija, referatas(10 puslapių)
2008-04-23
Dovanojimas ar davimas. Dovana ir duotybė. Gyvenimas. Kūnas kaip dovana. Laisvė. Dovanos Laikas. Kaltė. Tikėjimas kaip dovana. Dovanos tarpasmeninis kontekstas. Dovanos priėmimo problema. Dovanojimo lygiai. Dovanojimo lygiai. Dovana psichoterapijoje.
Filosofija, referatas(5 puslapiai)
2006-11-21
Šiaurės Atlanto sutarties organizacija (NATO). Trumpa istorija. Svarbiausi NATO tikslai. Aljanso narių tarpusavio įsipareigojimai. Politinė ir ekonominė sritys. Ištekliai. Saugumas. Bendradarbiavimas mokslo ir aplinkos apsaugos srityse. Kaip NATO veikia. Lietuvos kelias į NATO.
Politologija, konspektas(4 puslapiai)
2005-05-19
Dailės kūrinio analizė. Vincento van Gogo (Vincent van Gogh) paveikslo "Kavinės terasa naktį" analizė. Forma. Kompozicija. Koloritas. Potėpis, faktūra. Turinys. Siužetas,tema. Emocinis turinys. Motyvai. Stilius, srovė. Kūrėjo braižas, savitumas, epocha. Vertinimas. Asmeninė nuomonė apie kūrinį. Kūrinio reikšmė ir vertė.
Dailė, analizė(2 puslapiai)
2009-01-20
Įvadas. Seminarijos įsteigimas. Pasikeitimai seminarijoje. Iki revoliucijos. Po revoliucijos. Pedagoginiai kursai. Bazinė mokykla. Žymiausi Veiverių mokytojų seminarijos auklėtiniai ir jų švietėjiška ir kultūrinė veikla. Šimtmečiui praėjus. Išvados.
Pedagogika, referatas(10 puslapių)
2009-06-30