Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kursiniai darbai

Kursiniai darbai (5731 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Reklama žurnaluose: kvepalų reklama

    Tyrimo organizavimas ir metodai. Reklama žurnaluose. Reklamos žurnaluose privalumai ir trūkumai. 2005 metų reklamos kainos "Cosmopolitan" žurnale. Kvepalų reklama žurnaluose "Cosmopolitan" ir "Panelė". Palyginamoji analizė. Moteriškų kvepalų reklama. Vyriškų kvepalų reklama. Moteriškų ir vyriškų kvepalų reklamos palyginimas. Palyginimas pagal naudojamas spalvas. Palyginimas naudojamo personažo požiūriu. Reklamos žurnaluose efektyvumas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
    2005-11-02
  • Reklama, kaip Lietuvos Respublikos Konstitucijos 25 straipsnio ir 46 straipsnio reguliavimo objektas

    Įžanga. Darbo tikslas: Paaiškinti, kaip reklamos instituto turinys yra interpretuojamas konstitucinėje teisėje. Reklama, kaip informacijos rūšis. Reklamos sąvoka. Reklamos rūšys. Reklamos požymiai. Reklama, kaip ūkinės veiklos rūšis. Konstitucinio ir įstatyminio reklamos reguliavimo santykis. Asmens teisės ir laisvės apskritai ir specialūs reklamos apribojimai. Pagrindinės asmens teisės ir laisvės. Reklamos apribojimai. Reklamos draudimo atvejai. Išvados.
    Konstitucinė teisė, kursinis darbas(13 puslapių)
    2010-09-29
  • Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei

    Įžanga. Reklamos istorinės ištakos. Reklamos reikšmė ir tikslai. Reklamos reikšmė. Reklamos tikslai. Reklamos procesas, jo ypatumai. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonės. Vartotojas. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai.
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2005-11-01
  • Reklama. Reklamos ypatumai ir poveikis visuomenei

    "Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei". Reziumė. Įžanga. Reklamos istorinės ištakos. Reklamos reikšmė ir tikslai. Reklamos reikšmė. Reklamos tikslai. Reklamos procesas, jo ypatumai. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonės. Vartotojas. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai.
    Vadyba, kursinis darbas(22 puslapiai)
    2006-06-21
  • Reklama. Rėmimo veiksniai

    Įvadas. Rėmimo veiksniai. Reklama. Kiti rėmimo komplekso elementai. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Pagrindiniai skirtumai tarp rėmimo komplekso veiksnių. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(13 puslapių)
    2006-04-13
  • Reklaminės kampanijos kūrimas

    Įvadas. Reklaminės kampanijos esmė ir ypatumai. Situacijos analizė. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas. Reklaminio pranešimo kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Internetinė reklamos kompanija ir jos planavimas. Reklama internete. Įmonės aprašymas. Įmonės situacijos analizė. Įmonės reklaminės kampanijos tikslai, tipas ir politika. Įmonės reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kompanijos biudžeto sudarymas. Reklaminio pranešimo kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2006-04-11
  • Reklaminės kampanijos planavimas (3)

    Įvadas. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas. Reklamos kampanija. Nuo ko pradėti? Apie ką nesusimąstome? Prasta reklama stabdo prekybą. Apie reklamuojamą prekę reikia gerai išmanyti. Kad Jūsų reklamą pastebėtų, reikia geros idėjos. Kas būdinga unikaliam prekės siūlymui? Pagalvokite, kur dėsite reklamą. Ko reikėtų kad reklamos kampanija žengtų į priekį? Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos žinutės kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Reklamos priemonių klasifikacija pagal jų rūšis. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(19 puslapių)
    2007-01-11
  • Reklaminės kampanijos planavimas ir organizavimas

    Reklaminės kampanijos planavimas. Prekės aprašymas. Tikslinės auditorijos identifikavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Komunikaciniai reklamos kampanijos tikslai. Specifiniai reklamos tikslai. Reklamos kampanijos biudžeto nustatymas. Reklaminės žinutės kūrimas. Kūrybinė strategija. Reklamos priemonių (nešiklių) parinkimas. Reklamos kampanijos laikas. Reklamos poveikio ir efektyvumo įvertinimas. Reklaminės kampanijos organizavimas. Reklamos agentūros. Išvados.
    Žiniasklaida, kursinis darbas(12 puslapių)
    2006-07-26
  • Reklaminės kampanijos planavimas ir strategija: AB "Alna"

    Situacijos analizė. AB "ALNA" veiklos tyrimas. AB "ALNA" reputacija. AB "ALNA" tikslai. AB "ALNA" filosofija. AB "ALNA" įvaizdis. AB "ALNA" žmogiškieji ištekliai. AB "ALNA" veikla. AB "ALNA" teikia šias paslaugas. Keletas vien tik 1999–2000 metais vykdytų projektų. "Office 1" prekybos tinklo paslaugų ir produktų įvertinimas. "Office1" prekybos centrų tinklas. "Office1" elektroninės parduotuvės paslaugos. SWOT. Situacijos rinkoje analizė. Rinkos segmentavimas. Rinkos talpumas ir potencialas. Užsienio rinka. Vidaus rinka. Informacinių Technologijų (IT) rinka. Interneto ir e-verslo tendencijos. Vartotojų analizė. Vartotojų charakteristika pagal atliktą anketavimą. Kompiuterių vartotojų analizė. Interneto vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Tiesioginiai AB "ALNA" konkurentai. "Office1" e-parduotuvės konkurentai. Biuro prekių asortimentas siauras. PEST analizė. SWOT. Reklaminės kampanijos strategija. Reklaminės kampanijos tikslai ir uždaviniai. Biudžetas. Reklaminė veikla.
    Rinkodara, kursinis darbas(53 puslapiai)
    2006-01-19
  • Reklamos analizė: prekybos centras "Maxima"

    Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir pasiūlymai.
    Rinkodara, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2006-12-15
  • Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"

    Įvadas. Apie Maximą. Maxima Grupė. Vizija, Misija, Darbo principai. Misija. Vizija. Darbo principai. Dirbu klientui. Imu ir padarau. Pasitikiu savimi ir komanda. Esu sąžiningas ir teisingas. Apyvarta. Maxima Grupė apyvarta per devynis šių metų mėnesius augo 29 procentus. Darbuotojų skaičius Lietuvoje. Prekybos centrų skaičius Lietuvoje. Maxima apyvarta Lietuvoje. Maxima Grupė veiklos efektyvumo didinimas. Išvados. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Reklama žurnaluose. Reklama spaudoje. Lauko reklama. Reklama radijuje. TV reklama. Reklama internete.Lauko ekranai. Reklamos kanalų pasiskirstymas. "Maxima LT" išlaidos reklamai. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo eiga ir aktualumas. Gautų duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos. 2010 metų Maxima reklamos biudžeto sudarymas. Darbas iliustruotas grafikais.
    Rinkodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
    2010-02-11
  • Reklamos efektyvumo kriterijai

    Reklamos esmė. Reklamos funkcijos. Reklamos rūšys. Informacijos marketingas reklamos planavime ir jos vykdyme. Reklaminės veiklos etapai. Reklaminės veiklos skatinimo priemonės. Reklaminės kampanijos efektyvumo planavimas ir nustatymas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(26 puslapiai)
    2005-09-14
  • Reklamos galimybių analizė: alaus darykla AB "Gubernija"

    Santrauka. Įvadas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Pagrindinės reklamos grupės. Spausdinta reklama. Transliacinė reklama. Tiesioginė reklama. Viešoji(išorinė)reklama. Reklama pardavimo vietose. Specialioji reklama. Demonstracinė reklama. AB "Gubernija" charakteristika. AB "Gubernija" reklamos galimybių analizė. AB "Gubernija" reklamos televizijoje analizė. AB "Gubernija" demonstracinės reklamos analizė. AB "Gubernija" reklamos internete analizė. Išvados. Rekomendacijos.
    Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
    2006-10-24
  • Reklamos internete formos (2)

    Santrauka. Įvadas. Reklama internete. Reklamos skleidimo internete formos. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Naujienų arba diskusijų grupės. Elektroninis paštas. Išvados. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(11 puslapių)
    2008-03-03
  • Reklamos ypatumai (2)

    Įvadas. Reklamos sąvoka ir jos rūšys. Rinkos segmentai. Įstatyminis reklamos reguliavimas. Reklamos reguliavimas Lietuvoje. Vartotojus klaidinanti reklama. Neetiška konkurentų atžvilgiu reklama. Neetiška politinė reklama. Tarptautinių kompanijų reklamos strategijos Lietuvos rinkoje. Lokalizuota tarptautinė reklama. Mišrioji lokalizuota reklama. Lietuvos vartotojų požiūris į tarptautinę reklamą. Reklamos priemonės Europos Sąjungos (ES) šalyse. Reklama spaudoje: pranašumai ir trūkumai. Reklamos priemonių poveikio vartotojams palyginimas. Europos Sąjungos (ES) Bendroji rinka. Reklamos įstatymo paskirtis ir taikymas. Projektai pasiūlymai naudojant kitus produktus.
    Rinkodara, kursinis darbas(62 puslapiai)
    2008-01-03
  • Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas

    Reklamos galia, Reklama ir produkto paklausa, Reklama ir produkto kaina, Reklama ir konkurencija, Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, Reklamos kaip proceso sudėtis, Reklamos proceso organizavimas, Reklamos veiklos organizavimas (planavimas), Reklaminė veikla ir paklausos stimuliavimas, Reklamos davėjų (įmonių), išlaidos, jų skaičiavimo būdai, paskirtis, Reklamos išlaidų sąmatos (biudžeto) sudarymo tikslai ir uždaviniai, Reklamos (televizijoje) išlaidų efektyvumas, Patarimai efektyviai reklamai, Reklamos rinka Lietuvoje, Reklamos išlaidų lyginimas tarp Baltijos šalių, Lietuvos respublikos prezidento rinkimų kampanijos išlaidos, Reklamos agentūros Lietuvoje, Reklamos platinimo priemonės, Reklama spaudoje, Reklama televizijoje, Lauko reklama.
    Rinkodara, kursinis darbas(73 puslapiai)
    2005-03-07
  • Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"

    Įvadas. Darbo tikslas: išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "Maxima" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją. Reklamos samprata, esmė bei istorija. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos poveikis vartotojui. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Psichologinio poveikio metodai reklamoje. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas. Įtikinimas. Įvaizdis. Stereotipas. Reklamos objektai. Reklamos apimčių apžvalga. Tyrimai. Prekybos tinklų "Maxima" reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu: tyrimo metodika ir organizavimas. Prekybos centrų populiarinimas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Alytaus prekybos centro "Maxima" vartotojų tyrimo duomenų analizė. Psichologinio poveikio metodai "Maxima" reklamoje. Išvados. Priedas: anketa. Darbas iliustruotas diagramomis.
    Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2008-05-10
  • Reklamos moralumas

    Įvadas. Reklamos samprata. Moralinis reklamos įvertinimas. Tiesa ir reklama. Manipuliuojanti ir prievartinė reklama. Lyginamoji reklama. Reklamos reguliavimas. Alkoholio ir tabako reklamos ribojimas. Reklamos reguliavimo ypatumai užsienyje. Moralinė atsakomybė reklamoje. Bažnyčios požiūris į reklamos etiką. Išvados.
    Etika, kursinis darbas(15 puslapių)
    2005-07-25
  • Reklamos organizavimas (2)

    Anotacija (anglų kalba). Įvadas. Reklamos istorija ir apibrėžimo formulavimas. Reklamos reikšmė. Pagrindiniai reklamos tikslai. Reklamos biudžetas. Reklamos procesas, jo ypatumai ir esmė. Reklamos priemonės. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Spaudos reklama. Radijo reklama. Televizijos reklama. Kino reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama ant transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Foto reklama. Šviesos reklama. Demonstracinė reklama. Reklaminiai suvenyrai. Elektroninės reklamos perspektyvos. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklamos analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai. Priedai (2).
    Rinkodara, kursinis darbas(22 puslapiai)
    2006-10-13
  • Reklamos organizavimas draudimo įmonės veikloje

    Įvadas. Reklamos tikslai. Reklamos paskirtis, funkcijos ir kūrimo proceso dalyviai. Reklama ir realus pasaulis. Reklamos biudžetas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos kreipinys. Reklamos auditorija. Reklamos priemonės. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos efektyvumas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimo dėsningumai. Poreikio ir motyvų analizė. Demonstracinės reklamos formos. Reklamos įstatymas, draudimai ir apribojimai. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(29 puslapiai)
    2007-04-20
Puslapyje rodyti po