Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Teisė>Konstitucinė teisė>Reklama, kaip Lietuvos Respublikos Konstitucijos 25 straipsnio ir 46 straipsnio reguliavimo objektas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama, kaip Lietuvos Respublikos Konstitucijos 25 straipsnio ir 46 straipsnio reguliavimo objektas

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įžanga. Darbo tikslas: Paaiškinti, kaip reklamos instituto turinys yra interpretuojamas konstitucinėje teisėje. Reklama, kaip informacijos rūšis. Reklamos sąvoka. Reklamos rūšys. Reklamos požymiai. Reklama, kaip ūkinės veiklos rūšis. Konstitucinio ir įstatyminio reklamos reguliavimo santykis. Asmens teisės ir laisvės apskritai ir specialūs reklamos apribojimai. Pagrindinės asmens teisės ir laisvės. Reklamos apribojimai. Reklamos draudimo atvejai. Išvados.

Ištrauka

Reklamos teisiniai santykiai tuo pačiu metu patenka į dviejų skirtingų Lietuvos respublikos konstitucinių straipsnių – į 25 straipsnio ir 46 straipsnio sferą. Norint geriau suprasti tiek vieno, tiek kito straipsnio esmę, svarbą ir ypatybes, naudinga išnagrinėti kiekvieną straipsnį atkirai, suprasti kiekvieno straipsnio veikimą bei nagrinėti jų santykį.

Darbo tikslas

Paaiškinti, kaip reklamos instituto turinys yra interpretuojamas konstitucinėje teisėje.

Darbo uždaviniai

• paaiškinti reklamos, kaip informacijos rūšies, sampratą
• paaiškinti reklamos, kaip ūkinės veiklos rūšies, sampratą
• aptarti konstitucinio ir įstatyminio reklamos reguliavomo santykį
• aptarti bendrąsias asmens teisių ir laisvių apskritai ir specialiąsias reklamos konkrečiai ribojimo galimybes
• aptarti reklamos draudimo atvejus bei įvertinti jų pagrįstumą

Darbo struktūra

Šiame darbe, analizuojant Konstitucijos 25 straipsnį ir 46 straipsnį, iš pradžių bus stengiamasi aptarti reklamą, kaip atskirų rūšių sampratą, paskui jas palyginti, aptarti reklamos ribojimo galimybes, jų pagrįstumą, pateikti pavyzdžius.

Pirmąjame skyriuje nagrinėjama reklama, kaip informacijos rūšis, reklamos rūšys bei požymiai.

Antrąjame skyriuje apibudinama reklama, kaip ūkinės veiklos rūšis, jos samprata.

Trečiąjame skyriuje nagrinėjamas konstitucinio ir įstatyminio reklamos reguliavimo santykis.

Ketvirtąjame skyriuje aptariamos asmens teisės ir laisvės bei reklamos apribojimai, atsižvelgiant į tas laisves ir teises.

Penktąjame skyriuje nagrinėjami reklamos draudimo atvejai bei stengiamasi įvertinti jų pagrįstumą.

Darbo pabaigoje pateikiamos išvados bei literatūros sąrašas.

Darbo tyrimo metodika

Kursinį darbą nagrinėjau remdamasi teologiniu, loginės analizės, lyginamuoju metodu, naudojausi kitų tyrėjų vertinimais.

Darbo šaltiniai

Darbe remiamasi žymių Lietuvos autorių darbais, Lietuvos Respublikos įstatymais , Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo nutarimais , taip pat Vilniaus universiteto dėstytojo A.Normanto paskaitose išdėstyta medžiaga bei internete pateiktais darbais . ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-09-29
DalykasKonstitucinės teisės kursinis darbas
KategorijaTeisė >  Konstitucinė teisė
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai14 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis19.65 KB
Autoriusdebesyse
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasSudavičius
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasTeisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama kaip Lietuvos Respublikos Konstitucijos 25 straipsnio ir 46 straipsnio reguliavimo objektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Sudavičius
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą