Šperos.lt > Kursiniai darbai
Kursiniai darbai

(5731 darbai)

Prekės gyvavimo ciklo analizėĮvadas. Prekė. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). Produkto kūrimo etapas. Įvedimas. Didėjimo arba augimo stadija. Brandos stadija. Smukimo stadija. Strategijos, taikomos prekės gyvavimo ciklo etapuose. Pateikimo rinkai etapo strategijos. Augimo etapo strategijos. Brandos stadijos strategijos. Smunkančios rinkos strategijos. Strategijos, taikomos Lietuvos farmacinėje įmonėje. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekės konkurencingumo tyrimas: skalbimo milteliaiĮvadas. Darbo tikslas – aptarti prekės: skalbimo miltelių konkurencingumo reikšmę, analizuojant su tema susijusią literatūrą. Produkcijos kokybės išskirtinumo vertinimas. Produkcijos kokybes rodikliai. Produkto konkurencinis pranašumas. Rėmimo samprata ir reikšmė prekės konkurencingumui. Produkto pozicionavimas. Riešas ir Troutas 3 pozicionavimo būdai. Konkurencingiausios prekės Lietuvoje. Apklausa. Apklausos rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės pateikimo vartotojui kelio parinkimo vertinimas: sporto aprangos gamintoja AB "Audimas"Įvadas. Tikslas – remiantis teorinėmis žiniomis, atlikti AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui organizavimo tyrimą ir numatyti jo tobulinimo galimybes. Teoriniai prekių pateikimo aspektai. Pateikimo esmė. Pateikimo kanalai. Sprendimų dėl prekės pateikimo kanalų pasirinkimas. AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui kelio analizė. AB "Audimas" pristatymas. AB "Audimas" pateikimo organizavimo apibūdinimas. AB "Audimas" pateikimo efektyvumo vertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Prekės ženklasPrekiniai ženklai. Prekės ženklo sąvoka, vertė, strategijos. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo vertė. Prekių identifikavimo strategijos. Pozicionavimas. Pozicionavimo samprata. Al Ries ir Jack Trout 22 marketingo dėsniai. Pozicionavimo būdai ir priemonės. Stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. David A. Aaker stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. Praktikai apie teoriją. Mažmenininko prekinių ženklų galimybės ir grėsmes. Skaityti daugiau
Prekės ženklas ir kokybėĮvadas. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo istorija. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo svarba vartotojui. Prekės ženklo formavimas. Stiprus prekės ženklas kuria vertę kompanijai. Produktas ir prekės ženklas. Prekės ženklo vertė. Prekės ženklo jėga. Vertingiausi pasaulio prekių ženklai. Lietuviško prekės ženklo kokybė ir galimybės. Prekės ženklo apsauga. Prekių ženklo klastotojui gresianti baudžiamoji atsakomybė. Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą (ES). Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas ir valdymas: "Coca-Cola"Įvadas. Teoriniai tyrimo pagrindai. Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Prekės ženklo įvaizdžio vaidmuo rinkoje. Prekės ženklo įvaizdžio samprata. Prekės ženklo įvaizdžio valdymas. Tyrimo rezultatų analizė. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai"Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo jėga. Praktinis tyrimas. Anketos sudarymas. Respondentų parinkimas. Vartotojų apklausos rezultatai. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999"Marketingo kursinis projektas. Įvadas. Marketingo aplinkos analizė. Prekinio ženklo "999" makroaplinka. Prekinio ženklo "999" mikroaplinka. Tikslinio segmento identifikavimas. Taikomos pozicionavimo strategijos identifikavimas. Skaityti daugiau
Prekės ženklo tobulinimas: AB "Snaigė"Įvadas. Prekės ženklo identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo įstatyminė bazė. Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė. Individualus prekinis ženklas. Prekės ženklo tobulinimo strategija. Produktų linijos plėtimo strategija. Prekės ženklo plėtimo strategija. Išvados. Anketa. Darbas iliustruotas paveikslėliais, diagramomis. Skaityti daugiau
Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola"Įvadas. Brandas. Brando sąvoka. Brando apibūdinimas. Gaiviųjų gėrimų rinkos lyderiai, jų brandai. "Coca-Cola". "Pepsi". "Coca-Cola" ir "Pepsi" prekių vardai. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandų palyginimas. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandingas Lietuvoje. Prekės ženklas. Prekės ženklo (brando) kūrimas. Pasaulio populiariausi prekių ženklai. Prekės ženklų (brandų) svarba vartotojams. Išvados. Priedas (3). Skaityti daugiau
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymasĮvadas. Pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Fokusavimas. Prekinio ženklo galia. Įvaizdis, kurį galima įkvėpti. Pozicionavimo strategijos. Perpozicionavimas. "Barclay" prekinio ženklo perpozicionavimas. Tyrimo duomenų apibendrinimas. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekyba drabužiais: UAB "Effigy"Įvadas. Tarptautinės prekybos ekonominės prielaidos. Kas tai yra UAB "Effigy"? UAB "Effigy" veiklos charakteristika. UAB "Effigy" Lietuvos rinkos apžvalga. Užsienio rinkos apžvalga. Tarptautinė rinkodara ir jos vaidmuo Lietuvos kultūros įmonėms. Tarptautinės prekybos drabužiais svarba. Europos sąjungos įtaka Lietuvos užsienio prekybai. Užsienio prekybos priežastys. Tarptautinės pardavimo operacijos. Prekybos liberalizacijos pasekmės Lietuvos tarptautinei prekybai. Prekybos liberalizavimo įtaka UAB "Effigy". Užsienio prekybos drabužiais problemos. Lietuviškų prekių konkurencingumas pranašumas prieš Kinijos produkciją. UAB "Effigy" tarptautinės prekybos plėtra. Išvados. Skaityti daugiau
Prekyba žmonėmis pagal Lietuvos ir užsienio valstybių įstatymusBaudžiamosios teisės kursinis darbas. Prekyba žmonėmis pagal Lietuvos Respublikos (LR) naująjį Baudžiamąjį kodeksą (BK). Prekyba žmonėmis pagal Danijos, Švedijos ir Vokietijos baudžiamuosius kodeksus (lyginamasis tyrimas). Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekybinių įmonių mokami mokesčiaiĮvadas. Pridėtinės vertės mokestis. Akcizų mokestis. Juridinių asmenų pelno mokestis. Įmonių ir organizacijų nekilnojamojo turto mokestis. Prekyviečių mokestis. Valstybinės žemės bei valstybinio vandens fondo vandens telkinių nuomos mokestis. Prekių apyvartos mokestis. Prekybos įmonių mokamų mokesčių administravimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos Lietuvos nacionalinėje vertybinių popierių biržoje tendencijos ir jų rodiklių dinamikos analizėLietuvos nacionalinės vertybinių popierių birža. Lietuvos nacionalinės vertybinių popierių biržos samprata. Lietuvos Nacionalinės vertybinių popierių biržos istorija. Vertybiniai popieriai ir jų rūšys. Akcijos. Vardinės akcijos. Pareikštinės. Akcijos. Privilegijuotosios akcijos. Paprastosios akcijos. Obligacijos. LITIN indeksai ir jų skaičiavimo taisyklės. Metodologinis pagrindas. Akcijų kapitalizuotų kainų indeksų LITIN ir LITIN-G skaičiavimo metodika. Oficialaus sąrašo akcijų indeksas LITIN. Einamojo prekybos sąrašo akcijų indeksas LITIN-A. Visų listinguotų akcijų indeksas LITIN-G. Indekso bazės sudėties administravimas. Akcijų skaičiaus pakeitimai indekso bazėje. NVPB prekyba vertybiniais popieriais. Vyriausybės vertybinių popierių prekyba NVPB. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos apskaita: UAB "Ginaura"Įmonės apibūdinimas. Pirminiai prekybos apskaitos dokumentai. Prekių priėmimo ir perdavimo įforminimas. Pardavimų – pirkimų sutartys. Sintetinė ir analitinė prekybos apskaita. Pardavimo kaina UAB "Ginaura". Pardavimų skolon ir atsiskaitymų su pirkėjais apskaita. Abejotinų pirkėjų skolų apskaita. Pardavimų už grynuosius pinigus apskaita. Parduotų prekių savikainos apskaičiavimas ir registravimas parduotų prekių savikainos žurnale. Išsimokėtinų pardavimų apskaita. Išvados. Skaityti daugiau
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojamsĮvadas. Reklamos samprata. Reklamos efektyvumo įgyvendinimas. Reklamai keliami reikalavimai. Pagrindiniai sprendimai kuriant efektyvią reklamą. Komunikacinio reklamos poveikio įvertinimas. Prekybos tinklų "Maxima" ir "Iki" komunikacinio reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu. Prekybos centrų populiarumas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Prekybos centro "Iki" charakteristika. Lietuvos prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" vartotojų tyrimo duomenų analizė. "Maxima" ir "Iki" reklamų vertinimas pagal vartotojus. Išvados. Priedas (1). Darbas iliustruotas diagramomis. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės asortimento politika: "Lakaja"Įvadas. Prekybos įmonės asortimento politika teoriniais aspektais. Prekės samprata ir jos gyvavimo ciklas. Prekių asortimentui keliami reikalavimai. Prekių asortimento struktūra ir jį lemiantys veiksniai. Prekių asortimento politikos aspektai. Asortimento kontrolė ir vertinimas. Įmonės "Lakaja" asortimento politika praktiniais aspektais. Susipažinimas su A. Zitikio firma "Lakaja". Įmonės tipas, jį nusakantys požymiai. Įmonės teisinis statusas. Įmonės stilius, jį nusakantys požymiai. Įmonės dydis, pajėgumas. Įmonės vietos analizė. Įmonės "Lakaja" asortimento tyrimas. Įmonės asortimento struktūra. Įmonės asortimento atitikimas vietai. Asortimento kontrolė. Prekių pardavimas per dieną. Prekių asortimento atskirų dalyvių vaidmuo. Prekių asortimento atitikimas paklausai. Prekių asortimento spragos. Prekių asortimento formavimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekybos įmonės finansinės būklės vertinimasĮvadas. Darbo tikslas – išnagrinėti prekybos įmonių finansines būkles. Prekybos įmonių veikla. Prekybos samprata, sritis ir rūšys. Mažmeninės prekybos įmonės. Didmeninės prekybos įmonės. Prekybos įmonių veikla. Prekių pirkimas. Atsargų sudarymas. Prekių realizavimas. Įmonių finansų analizė. Įmonių finansų analizės samprata. Finansinės ataskaitos. Balansas. Pelno (nuostolio) ataskaita. Pinigų srautų ataskaita. Finansinės analizės rūšys. Įmonės finansinės būklės vertinimo struktūra. Prekybinio sektoriaus rezultatai. Prekybinės įmonės finansinės būklės įvertinimas. Pelno (nuostolio) ataskaitos ir veiklos analizė. Horizontali, vertikali ir veiklos pelningumo rodiklių analizė. Pardavimų, savikainos ir pelno struktūrų analizė. Balanso ir finansinių rodiklių analizė. Turto analizė. Nuosavybės ir įsipareigojimų analizė. Finansinių rodiklių analizė, palyginimas su sektoriaus vidurkiu. Vertinimo išvados. Išvados. Priedai (3). Skaityti daugiau
Prekybos įmonės prekių realizavimo politikaĮvadas. UAB "Baltijos tekstilė" veiklos apibūdinimas ir jos plėtros perspektyvos. UAB "Baltijos tekstilė" verslo aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Realizavimo politikos organizavimas. Prekybos vietos pasirinkimo analizė ir vertinimas. Prekių asortimento struktūra ir vartotojų poreikiai. Prekių kainos ir kokybės lygio analizė. Komunikacijos kanalų pasirinkimo analizė. Įmonės konkurencinių pranašumų kūrimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
......