Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Komunikacija>Komunikacija tarptautiniame versle
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Komunikacija tarptautiniame versle

Aprašymas

Įvadas. Komunikacijos samprata. Komunikacijos procesas. Derybos kitose šalyse. Komandos pagalba. Tradicijos ir papročiai. Kalbos įgūdžiai. Įgaliojimų lygis. Kantrybė. Derybų etika. Tyla. Atkaklumas. Holistinis požiūris. Susitarimo reikšmė. Humoras ir jo internacionalumas. Tarptautinių komunikacijų priemonės. Verslo žurnalai ir katalogai. Tiesioginis marketingas. Reklama internete. Prekybos mugės ir parodos. Asmeninis pardavimas. Multikultūrinės komunikacijos versle ypatumai. Verslo susitikimai: pradžia ir eigos įvairovė. Kultūrinių veiksnių įtaka. Bendravimo aplinka derybose. Vertybės ir savo paties įvaizdis derybose. Sprendimų priėmimo ypatumai. Multikultūrinio bendravimo kliūtys. Kalbos vartojimas bendraujant. Bendravimo būdai per susitikimus. Klausymosi įpročiai. Neverbalinė komunikacija derybose ir versle. Neverbalinės komunikacijos formos. Išvados.

Ištrauka

Prasmingas bendravimas ir bendrabarbevimas tarp žmonių neįmanomas be komunikacijos. Būtent per komunikaciją įgyjama ne tik informacija, leidžianti efektyviau siekti savų tikslų, bet ir galimybė geriau pažinti tų, su kuriais bendraujame, kultūros ypatumus. O būtent kitų kultūrų išmanymas nulemia sėkmingą derybų eigą ir padeda išvengti galimų nesusipratimų. Negana to būtina suprasti ne tik verbalinį bendravimą, bet ir išmanyti neverbalinę kalba, kuri padeda geriau išreikšti tai, ką norime pasakyti. Dažnai veido išraiška, intonacija, kūno kalba, atstumu ar poza išreiškiama daug daugiau nei norima pasakyti žodžiais. Todėl reikia išmanyti neverbalinę kalbą, siekiant sėkmingų sandorių tarptautiniame versle, nes kiekvienoje šalyje priklausomai nuo kultūros, tam tikras ženklas gali turėti visai kitokias reikšmes.

Darbo tikslas - išanalizuoti verbalinės ir neverbalinės komunikacijos reikšmę tarptautiniame versle.
Darbo uždaviniai:
• apibrėžti komunikacijos sąvoką;
• išanalizuoti komunikacijos proceso sudedamąsias dalis;
• išnagrinėti kaip vyksta derybos kitose šalyse;
• apibūdinti tarptautines komunikacijos priemones;
• išskirti multikultūrinės komunikacijos versle ypatumus;
• išsiaiškinti multikultūrinio bendravimo kliūtis;
• suprasti neverbalinės komunikacijos derybose ir versle ypatumus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-06-06
DalykasKomunikacijos referatas
KategorijaKomunikacija
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis53.82 KB
AutoriusRaminta
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGiedrė Svirskienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Komunikacija tarptautiniame versle [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Giedrė Svirskienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą