Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Didaktiniai žaidimai, įvairiems ugdymo tikslams siekti
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Didaktiniai žaidimai, įvairiems ugdymo tikslams siekti

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Žaidimai. Žaidimai smulkiąjai motorikai lavinti. Žaidimas – "Pirštukų teatro" žaidybiniai pratimai (mankštelė). "Pirštukų teatro" žaidybiniai pratimai. Žaidimas – Lego žaidimai. Žaidimai siužetiniam vaidmeniniam žaidimui formuoti. Žaidimas su lėle (šeima). Žaidimas – "Pasikalbėjimas telefonu".

Ištrauka

1. Žaidimas – "Pirštukų teatro" žaidybiniai pratimai (mankštelė).
Ugdymo uždaviniai:
1. Lavinti smulkiąją motoriką, atliekant " Pirštukų teatro " mankštelę.
2. Lavinti loginį mąstymą, dėmesį atliekant pratimus.
3. Skatinti teigiamas emocijas atliekant " Pirštukų teatro " mankštelę.
4. Lavinti girdimąjį suvokimą.
5. Ugdyti pastabumą, greitą orietaciją.
Žaidimo veiksmai: atlikti "Pirštukų teatro" žaidybinius pratimus.
Taisyklė: atlikti tokius pat judesius, kokius nurodo auklėtoja.
Turinys: Pedagogė, sukūria atitinkamus siužetus, ir tuo remiantis atlieka pirštukų mankštelę. Pavyzdžiui, pedagogė sako:
– Saulutė pasislėpusi už debesėlių, dangus apsiniaukęs, lyja lietutis (ir pirštukais vaikai vaizduoja lietutį). Po pievą vaikšto gandras (ir pirštukais vaizduoja gandrą), jis varlytes gaudo ( vaizduoja varlytes) ir t.t. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-09-26
DalykasSpecialiosios pedagogikos namų darbas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasNamų darbai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis78.63 KB
AutoriusJustina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDoc. I. Kaffemanienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Didaktiniai zaidimai ivairiems ugdymo tiklams siekti [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 9 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Doc. I. Kaffemanienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą