Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Organizacijos valdymas (5)
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Organizacijos valdymas (5)

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Vidurinės mokyklos kaip valdymo bei administravimo objekto ypatybės. Organizacinė valdymo struktūra. Darbuotojų sąrašas. Mokyklos teikiamas produktas ir jo charakteristika. Produktui sukurti reikalingi gaviniai, jų charakteristika. Produktui pagaminti reikalingų gavinių virtimo darbo produktu technologija. Priemonės produktui sukurti. Darbo pasidalijimo ir koordinavimo principai. Korporacinė kultūra. Organizacijos veiklos valdymo ciklo realizavimo ypatybės. Veiklos planavimas. Veiklos organizavimas. Veiklos skatinimas (motyvacija). Veiklos kontrolė ir reguliavimas. Atlyginimas. Organizacijos veiklos valdymo modelio taikymo perspektyvos. Išvados, pasiūlymai.

Ištrauka

Organizacija – vienas seniausių žmonijos darinių žemėje. Tai grupė žmonių, kuriuos jungia bendra programa, bendras tikslas arba uždavinys. Šiuo požiūriu kiekviena organizacija yra socialinė sistema. Pasirinkau Alytaus Adolfo Ramanausko – Vanago vidurinę mokyklą dėl kelių priežasčių. Visų pirma, manau, kad tai puikiausias organizacijos, paremtos socialiniais ryšiais, pavyzdys. Tai yra mokykla, kurioje mokiausi 8 metus, dėl to galiu išsamiau išnagrinėti mokyklos kaip organizacijos veiklos ypatumus. Turėjau galimybę pažvelgti į mokyklos valdymą ne tik iš mokinio pusės. Išklausius informaciją, gautą iš šios organizacijos narių, susidaryti asmeninę nuomonę. Buvusiam mokiniui lengviau gauti reikalingus duomenis iš direktoriaus ar mokytojų. Svarbiausi ir daugiausiai naudos davusi informacija buvo gauta iš direiktoriaus bei jo pavaduotojų.
Mano manymu, visos Lietuvos mokyklos turi be galo didelę reikšmę šalies ateičiai bei plėtrai. Mokyklos ugdo mokinio atsakomybės, humanizmo ir demokratijos principais pagrįstą dorovinę ir pilietinę savimonę bei nuostatą vadovautis šiomis vertybėmis savo gyvenime ir veikloje.
Pagrindinis šio darbo tikslas yra išanalizuoti organizacijos valdymą. Pirmoje darbo dalyje aprašysiu pasirinktos institucijos kaip valdymo bei administravimo objekto ypatybes. Pateiksiu mokyklos valdymo struktūrą, teikiamų paslaugų charakteristiką, gavinius, technologiją, priemones produktui išgauti bei tradicijas ir korporacinę kultūrą mokykloje. Antroje - apibūdinsiu šių valdymo ciklo elementų realizavimo ypatybes: planavimą, organizavimą, skatinimą, kontrolę ir reguliavimą. Paskutinė mano darbo dalis bus skirta praktinėms Alytaus Adolfo Ramanausko – Vanago vidurinės mokyklos organizavimo valdymo ir administravimo taikymo perspektyvoms. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-04-22
DalykasViešojo administravimo namų darbas
KategorijaViešasis administravimas
TipasNamų darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis89.82 KB
AutoriusVytautas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasŽivilė Tunčikienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Organizacijos valdymas (5) [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Živilė Tunčikienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą