Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Įmonės socialinė veikla: "Mary Kay"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės socialinė veikla: "Mary Kay"

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Supažindinti su "Mary Kay" kompanijos filosofiją ir pateikti įmonės socialinės veiklos ataskaitą. "Mary Kay" strateginės nuostatos. "Mary Kay" kaip bendrovė. "Mary Kay" kaip darbdavys. Darbuotojų skatinimas. Sveikata, saugumas ir garantijos. Bendrovės išteklių naudojimas. Atstovavimas bendrovei. Produktų saugumas. Teisės aktų laikymasis. "Mary Kay" atsakingas visuomenės dalyvis. "Mary Kay" kaip atsakingas visuomenės dalyvis. Mūsų pagalba visuomenei. Aplinkosauga. Tiekėjų atranka ir sąžiningas elgesys su tiekėjais. Sąžininga konkurencija. Išvados.

Ištrauka

1963 metais JAV įkurta kompanija "MARY KAY" dabar yra viena didžiausių tiesioginio kūno priežiūros ir dekoratyvinės kosmetikos pardavimo kompanijų pasaulyje. Jau daugelį metų šios kompanijos filosofija ir tikslai išlieka tie patys - turtinti ir gerinti moterų gyvenimą, paskatinti jas švęsti savo moteriškumą, pabrėžti savo grožį ir individualumą, padėti joms atrasti save ir įgyvendinti savo svajones. "MARY KAY" - viena iš 20 kompanijų, aprašytų knygoje "Visų laikų biznio istorijos". Mary Kay Ash, įkūrusi firmą, buvo vienintelė moteris šalia tokių lyderių kaip Henris Fordas ir Voltas Disnėjus. "MARY KAY" – viena iš sėkmingiausių kompanijų tiesioginių pardavimų srityje. Jai priklauso 10 proc. Pasaulinės odos priežiūros rinkos, bei 7 proc dekoratyvinės kosmetikos srityse. "MARY KAY" verslas nepriekaištingai derinamas su svarbiausiomis žmogaus vertybėmis – tikėjimu, šeima ir karjera. Tai filosofija, kuri gyvuoja ir klesti daugiau kaip 40 metų.
Gaminamų produktų sąraše yra daugiau kaip 150 pavadinimų 7 kategorijų priemonės.
Kompanija pastoviai tobulina savo produkciją. Kasmet investuoja milijonus dolerių į mokslinius tyrimus, technologijos tobulinimui bei bandymams, kurie atitinka pačius aukščiausius kosmetinių priemonių reikalavimus.
1963 rugsėjo 13d. Dalase atidaroma kosmetinė kompanija MK
1976 Niujorko biržoje parduodamos kompanijos akcijos. Tai pirmas toks moters debiutas verslo pasaulyje.
1981 daugiau kaip milijono tiražu išleidžiama pirmoji MK knyga , iš karto tampanti bestseleriu.
1983 kompanijos verslas viršyje 300 mln. dolerių.
1984 žurnalas "Fortune" įtraukia šią kompaniją į geriausių amerikos kompanijų sarašą.
1999 po metus trukusio balsavimo Mary Kay Ash išrenkama sėkmingiausia XXa.verslo moterim.
Temos aktualumas. Mary Kay Ash manė, kad gyvename nykstančių moralinių vertybių epochoje. Ji iš visos širdies troško, kad mūsų moralinės vertybės niekada nepakistų; kad žiūrint į veidrodį galėtume didžiuotis tuo kas esame. Todėl daryk tai, kas teisinga, o ne tai kas atrodo lengva. Todėl pasirinkome "MARY KAY" kompaniją ir šiame darbe pateiksime informaciją apie kompanijos strategines nuostatas ir įnašą visuomenes gerovei.
Darbo tikslas. Supažindinti su "MARY KAY" kompanijos filosofiją ir pateikti įmonės socialinės veiklos ataskaitą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-27
DalykasViešojo administravimo referatas
KategorijaViešasis administravimas
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis42.87 KB
AutoriusVAIDA
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Imones socialines veiklos Mary Kay [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą