Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Organizacinė psichologija>Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Bendravimo (komunikacijos) įgūdžių svarba vadybininko profesinėje veikloje (2)

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išsiaiškinti bendravimo (komunikacijos) svarbą vadybininko profesinėje veikloje. Vadybos samprata. Bendravimas. Neverbalinis bendravimas. Manipuliacija. Kalba. Vieša kalba. Klausymas. Išvados.

Ištrauka

Bendravimas- tai kiekvienam iš mūsų įprasta kasdieninė veikla. Norime to ar nenorime, mes kasdien nuo ryto iki vakaro su kuo nors bendraujame. Be bendravimo neįsivaizduojama jokia veikla, kurioje dalyvauja žmonės. Egzistuoja įvairios profesijos, kur tenka bendrauti daugiau ar mažiau, tačiau yra ir tokių, kur bendravimo įgūdžiai yra vieni iš svarbiausių darbuotojų asmeninių savybių. Viena iš tokių profesijų – vadybininko.
Kiekvieną dieną vadybininkas savo veikloje susiduria su daugybe žmonių – tai bendradarbiai, tiekėjai ar klientai. Jo tikslas yra atstovauti savo kompaniją, siekti įmonės gerovės. Tam, kad visa tai pasiektų, vadybininkas privalo efektyviai organizuoti komunikaciją su klientais ar tiekėjais. Neužtenka vien tik sklandžiai kalbėti, taip pat reikia mokėti valdyti savo kūno kalbą, įsigilinti į klientų norus bei poreikius, mokėti išklausyti jų pageidavimų. Ir tik tuomet, kai darbas baigiamas sėkmingomis derybomis ar pasirašyta sutartimi, galime teigti, jog vadybininkas, teisingai panaudojo savo bendravimo įgūdžius siekdamas įmonės sėkmės.
Šio darbo tikslas – išsiaiškinti bendravimo (komunikacijos) svarbą vadybininko profesinėje veikloje.
Uždaviniai :
1. Išanalizuoti bendravimo svarbą vadybininko profesijoje;
2. Panagrinėti neverbalinio bendravimo ypatumus;
3. Išanalizuoti žodinės kalbos ypatybes;
4. Išanalizuoti klausymosi svarbą bendravime.
Vadyba – tai specifinė darbinės veiklos rūšis, susiformavusi darbo pasidalijimo procese, pradėjus žmonėms burtis į bendro tikslo siekiančias grupes ( Kasiulis, 2003m., psl. 7). Kaip teigia K. Keenan ( 1997m., psl. 5), sėkminga vadyba – tai gerai atlikta užduotis ir geri rezultatai. Vadybos dėka sėkmė yra suplanuota, o ne atsitiktinė. Be jos rezultatai dažniausiai tik patenkinami, neretai visas darbas būna bergždžias arba tik pusiau atliktas. Vadyba apima daugybę visiškai skirtingų veiklos barų, kaip antai : planavimas, lėšų paskirstymas, problemų sprendimas, nutarimų priėmimas, vadovavimas ir kontrolė. Ir visi jie primena kopimą į statų kalną. Tam, kad tas kalnas virstų maža kalvele, kurią visiškai nesunku įveikti, reikalingas vadybininkas, turintis ar gebantis išsiugdyti savybes, kurios būtinos sėkmingai vadybai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-11-16
DalykasOrganizacinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis20.91 KB
Autoriusstudente
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasŽilinskaitė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Bendravimo (komunikacijos) igudziu svarba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Žilinskaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą