Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Maisto technologija>Marketingo komplekso analizė: varškės produktai
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo komplekso analizė: varškės produktai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Varškės produkto rinkos apibūdinimas. Varškės produkto apibūdinimas. Prekės charakteristika. Pienas ir jo produktai. Pieno pramonės pradžia Lietuvoje. Rūgštaus pieno produktai. Varškė. Prekės asortimentas ir gaminiai. Varškės gaminiai. Varškės gaminių asortimentas. Varškės kremų asortimentas. Varškės tortų asortimentas. Varškės sūriai. Kokybės rodikliai. Prekės ženklas. Pakavimas, ženklinimas ir laikymas. Ką sužinome skaitydami maisto produkto etiketę? Varškės produkto pasiskirstymo būdų analizė. Varškės produkto rėmimo analizė. Apklausos rezultatų suvestinė. Išvados

Ištrauka

Rinka - tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta, kur prekių mainų proceso metu veikia pasiūlos ir paklausos pusiausvyrą reguliuojantis mechanizmas, iłreikłtas kaina.
Rinka - tai visuma esamų ir potencialių pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Rinkos segmentavimas yra procesas, kai vartotojai skirstomi į grupes pagal jų norus, reikmes, perkamąją galią, elgesio, pažiūrų, charakterių požymius.
Segmentas - vartotojų grupė, vienodai ar bent jau panašiai reaguojanti į tas pačias marketingo skatinimo priemones.
Rinkos segmentavimas būtinas, nes realiai įmonės negali orientuoti savo tyrimų ir po jų organizuojamos veiklos nei į atsitiktinai pasirinkus savo prekės vartotojus, nei į vidutinį vartotoją, kurio gyvenime nėra. Įmonėms būtina analizuoti vartotojų skirtingumą ir po to juos taip, kad tos grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinio elgesio ypatybių, ekonominių charakteristikų ar kitų požymių, padedančių pažinti esamus ar potencialius vartotojus. Rinkos segmentavimas vykdomas pagal: geografinį, demografinį ir psichografinį rinkos segmentavimo požymį.
Rinkos segmentavimas pagal geografinį požymį remiasi rinkos suskaidymu pagal geografinius vienetus: rajonus, miestus bei kaimus.

Vienas iš svarbiausių klausimų nagrinėjant vartotojo elgseną yra rinkos segmentavimas. Jis grindžiamas paprasta logika, jog viena ir ta pati prekė nepatenkins visų skirtingų vartotojų poreikių ir norų Atlikę detalią segmentavimo abiejose rinkose analizę, galėjome palyginti dvi skirtingas rinkas bei vartotojų elgseną.
Išvadose pateikiami pagrindiniai vartotojo elgsenos skirtumai, taip pat nurodoma į ką turėtų būti atkreipiamas dėmesys rengiant tarptautinėje rinkoje marketingo strategiją bei prekės koncepciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-04
DalykasMaisto technologijos kursinis darbas
KategorijaKita >  Maisto technologija
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis223.69 KB
Autoriusrobertas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasM. Beržanskienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Varskes produkto marketingo komplekso analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Marijampolės kolegija / 3 Klasė/kursas
  • M. Beržanskienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą