Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Administracinės praktikos ataskaita: baras Klaipėdoje
   
   
   
naudingas +2 / nenaudingas -2

Administracinės praktikos ataskaita: baras Klaipėdoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Įmonės pristatymas. Valdymo struktūra. Aplinkos analizė. Mikro aplinkos tyrimas. Makro aplinka. Įmonės rizikos ir galimybių analizė. Išvados. Priedai (3).

Ištrauka

Pirmosios praktikos metu siekiama studentus supažindinti su darbo įmonėse pradmenimis, organizacine aplinka, skatinama pritaikyti teorines žinias tiriant įmonių mikro/makro aplinkas, nagrinėjant kasdienes operacijas, yra supažindinama su darbo aplinkos etiketu, įsakymais bei įmonės veiklą reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais.
Praktiką atlikau UAB "B" bare "X" Klaipėdoje, administraciniame skyriuje.
Praktikos tikslas – pritaikyti teorines žinias įmonėje ir pagilinti jas, sprendžiant tokius uždavinius:
• įmonės veiklos, struktūros tyrimas;
• vidinės bei išorinės aplinkos analinė, jų poveikis įmonei;
• klientų aptarnavimo problemos ir sprendimai joms įveikti.
Tikslui ir uždaviniams spręsti buvo pasitelkiama įvairios statistinės medžiagos (nedarbo lygio Klaipėdoje ir Lietuvoje, BVP pokyčių, aptarnavimo sferos įmonių kiekio ir kt.) lyginamoji analizė, mokslinės literarūros analizė, įmonės veiklos, aplinkos, teikiamų paslaugų, klientų aptarnavimo kokybės ir problemų stebėjimas, duomenų rinkimas, sisteminimas ir interpretavimas.
Taip pat buvo pateiktos papildomos užduotys, tokios kaip artimiausios geografinės padėties įvertinimas konkurentų ir galimų klientų atžvilgiu, bendradarbiavimas su tiekėjais ir prekių užsakymai.

Praktikos vieta – UAB "B" baras "X", veiklą pradėjo 200x metų xx mėn. xx dieną. Įmonės būstinė Klaipedoje, x. xxx g. x, LT-xxxxx vadovas: direktorė xxxxx, kodas xxxxxx, telefonas 8 (xxx) xxx00.
Įmonės misija. UAB "B" siekia tapti vienu iš populiariausių barų Klaipėdoje, kurio vardas bus pripažįstamas tarp jaunimo ir pritrauks įvairius savimi pasitikinčius, mėgstančius išskirtinumą lankytojus. Įmonė siekia tapti ne vien kosmopolitiško pagrindo maitinimo įstaiga, bet taip pat laisvalaikio praleidimo vieta.
Įmonės veikla. Įmonė yra aptarnavimo sferos atstovė, teikianti maitinimo bei laisvalaikio praleidimo paslaugas. Galima išskirti tokias pagrindines veiklas:
• Pusryčių tiekimas. Ši paslauga orientuojama į aplinkinių įmonių, įsikūrusių H.Manto,S. Daukanto, S. Šimkaus, Puodžių, Vytauto, Ligoninės bei Šaulių gatvėse, darbuotojus. Taip pat į kitus lankytojus, mėgstančius lengvus pusryčių patiekalus. Patiekalai tiekiami nuo 10 iki 12 valandos.
• Dienos pietų tiekimas. Dienos patiekalai taip pat orientuoti į aukščiau išvardintų įmonių darbuotojus, laikas suderintas su įmonėse skiriamiu laiku pietums (dažniausiai tai 11-12 valanda). Dienos pietų svarbiausia savybė – greitas kokybiškų patiekalų patiekimas klientams, kurie turi ribotą laiką ir negali daug išleisti.
• Pagrindinio meniu tiekimas. Šio meniu vartotojai yra pagrindiniai baro lankytojai, mėgstantys italų, prancūzų, meksikiečių, amerikiečių virtuvę.
• Savaitgalio ir įvairių progų renginių organizavimas. Šeštadieniais įmonė organizuoja šokius, užsakomas DJ, šokėjos, baro salė pertvarkoma į šokių aikštelę. Įvairiomis progomis rengiami teminiai vakarėliai, tokie kaip Naujųjų metų, šv. Valentino dienos.
Taigi, pagrindinė veikla yra maisto tiekimas baro lankytojams. Todėl baras itin didelį dėmesį skiria aptarnavimo personalo apmokymams bei meniu tobulinimui ir prisitaikymui prie klientų skonio.
Buvo ištirta, kad nuo baro atsidarymo pradžios meniu buvo keičiamas net tris kartus, atsisakyta nepopuliarių patiekalų. Vietoje jų aptarnavimo personalas dalino anketas, kuriose buvo siekiama išsiaiškinti, kokių patiekalų lankytojai labiausiai pageidauja. Naujausią meniu variantą sudarė virėjas iš Anglijos.
Baro darbo laikas: pirmadieniais – ketvirtadieniais dirbama nuo 10 iki 24 valandos; penktadieniais nuo 10 iki 2 valandos ryto, šeštadieniais nuo 12 iki 2 val. ryto, sekmadieniais nuo 12 iki 23 valandos.
Toks darbo laikas pasirinktas atsižvelgiant į klientų lankomumo srautus. Daugiausiai dirbama penktadieniais/ šeštadieniais bei švenčių dienomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-27
DalykasViešojo administravimo praktikos ataskaita
KategorijaViešasis administravimas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis198.04 KB
Autoriusjulija
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekavičienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Administracines praktikos ataskaita [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą