Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Medicina>Ligos ir traumos>Smulkiosios motorikos lavinimas esant spazminiam cerebriniam paralyžiui
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Smulkiosios motorikos lavinimas esant spazminiam cerebriniam paralyžiui

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940
Aprašymas

Įvadas. Apžvalga. Cerebrinis paralyžius. Cerebrinio paralyžiaus tipai. Diskinezinis cerebrinis paralyžius. Ataksinis cerebrinis paralyžius. Mišrus cerebrinis paralyžius. Spazminis cerebrinis paralyžius. Cerebrinio paralyžiaus gydymas ir reabilitacija. Gydymas vaistais. Chirurginis gydymas. Reabilitacija. Ergoterapija esant spazminiam cerebrinio paralyžiaus tipui. Smulkiosios motorikos vystymasis. Pagrindinės motorinės problemos, apimančios smulkiąją motoriką. Tyrimo metodikos ir organizavimas. Tiriamoji imtis. Tyrimo metodai. Tyrimo eiga. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Vaikų išsivystymo amžius prieš ergoterapijos užsiėmimus. Vaikų išsivystymo amžius po ergoterapijos užsiėmimų. Rankos miklumo testo įvertinimas. Išvados. Pasiūlymai specialistams ir vaikų tėveliams, kaip skatinti vaikų su spazminiu CP smulkiąją motoriką. Priedai (2).

Ištrauka

Visi žmonės skiriasi tarpusavyje savo sugebėjimais, interesais, poreikiais, galimybėmis ir kitais apsektais, kurie apibrėžia tai, ką žmogus gali padaryti ir ko ne. Vienas iš veiksnių, apribojantis žmogaus galimybes savarankiškai rūpintis savimi ir integruotis į visuomenę yra negalia. Neįgalus vaikas – tai vaikas, kuris dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų gali ribotai dalyvauti ugdyme ir visuomenės gyvenime. Ugdymosi sunkumų gali kilti dėl sutrikusio intelekto, klausos, kalbos, regos, fizinių, emocinių ir elgesio, specifinių pažinimo ar kitų vaiko raidos sutrikimų. Vienas iš sunkiausių sutrikimų yra vaikų cerebrinis paralyžius. Tai ne tik fizinius sutrikimus lemiantis defektas, tačiau būklė, kuri įtakoja daugelio kitų vaiko funkcijų sutrikimą – kalbos, neretai intelekto, suvokimo ir t.t.
Kadangi neįgalių vaikų ugdymas ir integracija į visuomenę tampa vienu iš pagrindinių valstybės politikos prioritetų, būtina ieškoti galimybių sudaryti kuo optimaliausias sąlygas organizuoti ugdymo procesą šiems vaikams, siekiant kuo efektyviausių rezultatų. Atsižvelgiant į tai, kad cerebrinis paralyžius yra vienas iš sunkiausių sutrikimų, būtina ieškoti naujų metodų ir būdų darbui su šiais vaikais.
Darbe yra remiamasi įvairių – tiek užsienio, tiek lietuvių autorių mokslinė ir vadovėlinė literatūra, skirta neįgalių vaikų ugdymui; pristatanti negalę ir jos priežastis. Taip pat darbe panaudota informacija apie cerebrinį paralyžių, pateikta interneto svetainėse.

Darbo tikslas: smulkiosios motorikos gerinimas esant cerebriniam paralyžiui.
Uždaviniai:
• įvertinti grėblinį ėmimą prieš pradedant taikyti ergoterapijos programą ir prieš išvykstant.
• įvertinti tripirštį ėmimą prieš pradedant taikyti ergoterapijos programą ir prieš išvykstant.
• įvertinti akies - rankos koordinaciją prieš pradedant taikyti ergoterapijos programą ir prieš išvykstant.
Tyrimo metodika:
• literatūros analizė
• Testavimas:
* Modifikuota H. M. Halmenson vertinimo anketa
* Modifikuota E. I. Kiphardo skalė
• dokumentų analizė
• statistinis rezultatų apdorojimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-12
DalykasLigų ir traumų kursinis darbas
KategorijaMedicina >  Ligos ir traumos
TipasKursiniai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai33 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.19 MB
Autoriusmilda
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasŠvedienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSveikatos mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Smulkiosios motorikos lavinimas esant spazminiam cerebriniam paralyziui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 36 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Švedienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą