Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Psichologija>Socialinė psichologija>Paauglių darbas mažose grupėse per kūno kultūros pamokas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paauglių darbas mažose grupėse per kūno kultūros pamokas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Paauglių darbas mažose grupėse per kūno kultūros pamokas. Grupių teorija. Darbo mažomis grupėmis ir mažose grupėse samprata. Paauglių darbas mažose grupėse. Darbo grupėse reikalingumas ir galimybės per kūno kultūros pamokas. Psichologiniai paauglių savitumai. Fiziologiniai paauglių savitumai. Pamokų naujovės dirbant mažomis grupėmis ir mažose grupėse. Įvairių mokomųjų dalykų naujovės per pamokas. Naujovės per kūno kultūros pamokas. Išvados.

Ištrauka

Greitai besikeičiančiame šiuolaikiniame pasaulyje labai svarbus aspektas – mokėjimas žinias pritaikyti praktikoje ir apjungti kelias dalykų sritis į vieną, atsekant jų ryšius ir priklausomybę. Taip pat labai svarbus vaidmuo skiriamas bendrųjų kompetencijų ugdymui. Kruopščiai suplanavus ir efektyviai paskirsčius veiklą skirtingų poreikių vaikų grupėms, galima ugdyti mokinių gebėjimus bendrauti ir bendradarbiauti. Aktyviojo ugdymo pedagogika įvairiais istoriniais laikotarpiais skleidėsi savitais pedagoginiais ieškojimais. Formavosi įvairios pedagogikos kryptys, vadintos darbo, veiklos, aktyviosios, naujosios mokyklos pavadinimais. Aktyviosios pedagogikos šalininkų teigimu, ugdymo proceso centre turi būti ne mokomasis dalykas, žinios ar pedagogo erudicija, o vaikas ir jo patirtis. Į asmenybės ugdymą nukreipta ir šiuo metu Lietuvoje vykstanti ugdymo turinio kaita. Bendrosios programos, išsilavinimo standartai ir integruojamosios programos orientuoja mokytojus ne tik perteikti mokiniams žinias, bet svarbiausia ugdyti esmines kompetencijas ir mokinių gebėjimus. Be to vis dažniau užsimenama apie mokymosi mokytis kompetenciją, kuri yra būtina sąlyga, kad galėtume išvystyti, plėtoti savo galimybes, oriai gyventi ir dirbti, dalyvauti plėtroje, gerinti savo gyvenimo kokybę, priimti apgalvotus sprendimus ir mokytis visą gyvenimą .
Šią linkmę turi įgyvendinti visi bendrojo lavinimo mokyklos ugdomieji dalykai, iš jų ir kūno kultūra, savitai organizuodama mokinių savarankišką darbą bei darbą mažose grupelėse ar komandose, nes švietimo ir mokslo sistemoje vis daugiau dėmesio skiriama mokinių bendradarbiavimui tarpusavyje. Rengiamos programos, vedami seminarai, vyksta diskusijos. Informacijos pasiūla yra labai didelė, todėl mokytojui svarbu ne išmokyti mokinį, o siekti, kad jis pats mokytųsi. Mokymasis turi būti prasmingas ir atitikti mokinių dabartinį gyvenimą, jei norima, kad švietimo diegiamos vertybės, žinios bei įgūdžiai turėtų įtakos mokinių ateičiai. Šios idėjos negali aplenkti ir kūno kultūros mokomojo dalyko.
Pažymėta, kad per kūno kultūros pamokas įprasta mokiniams mokytis, lavintis fizines ypatybes grupėmis. Tačiau mokinio fizinis ugdymasis grupelėje ar komandoje dabartinių kūno kultūros pamokų metu yra mažai analizuotas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-04
DalykasSocialinės psichologijos referatas
KategorijaPsichologija >  Socialinė psichologija
TipasReferatai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai22
Dydis44.06 KB
Autoriusaukselis
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasBlauzdys
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasSporto ir sveikatos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paaugliu darbas mazose grupese per kuno kulturos pamokas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 24 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Blauzdys
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą