Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainodara>Kainodaros organizavimas: UAB "Dainiai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kainodaros organizavimas: UAB "Dainiai"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Literatūros analizė. Kainų samprata ir reikšmė. Kainos nustatymo metodai. Veiksniai įtakojantys kainodaros sprendimus. Kainų politika ir jos tikslai. Kainų strategija ir jos tikslai. Kainodara skirtingose rinkos tipuose. Kainų nuolaidų sistema. Vidinė kainodara. Segmentinė kainodara. Praktinė dalis. Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Įmonės komercinė ūkinė veikla. Produktų realizavimo rinkų analizė. Šakos rinkos apibūdinimas. Trumpas apibūdinimas ir rinkos tipo identifikavimas. Rinkos konkurentų analizė, jų dalys. Produkto kainos nustatymas. Įmonės naudojami kainų nustatymo metodai. EXW kainos skaičiavimas. Pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Išvados.

Ištrauka

Prekių ir paslaugų rinkoje kainos atlieka svarbų ekonominį ir socialinį vaidmenį. Kaina – tai piniginė produkto vertės išraiška. Ji atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą ir daug kitų dalykų.
Kiekvienos įmonės vienas iš pagrindinių tikslų – siekti ekonominio pelno. Įmonės parduodamų prekių ar teikiamų produktų optimalios kainodaros politikos ir tinkamos kainos nustatymas – tai vienas iš svarbiausių įrankių siekiant minėto pelno.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti kainodaros procesą UAB "DAINIAI".
Šio darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti kainodaros procesą remiantis literatūros šaltiniais;
2. Aprašyti UAB "DAINIAI" vykdomą kainodaros procesą.
Šio darbo metodai – kainodaros analizė, įmonėje vykdomo jos proceso aprašymas, šių metodų apibendrinimas.
Kursinio darbo sudėtis: Teorinė dalis bei praktinė dalis.
Teorinėje dalyje apžvelgiama:
• Kainų samprata ir reikšmė;
• Kainos nustatymo metodai;
• Veiksniai, įtakojantys kainodaros sprendimus;
• Kainų politika ir jos tikslai;
• Kainų strategija ir jos tikslai;
• Kainodara skirtingose rinkos tipuose;
• Kainų nuolaidų sistema;
• Vidinė kainodara;
• Segmentinė kainodara;
Praktinėje dalyje nagrinėjama:
• Įmonės apibūdinimas;
• Šakos rinkos apibūdinimas;
• Produkto kainos nustatymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-03
DalykasKainodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara >  Kainodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis57.1 KB
AutoriusReda
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGarškaitė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainodaros organizavimas UAB Dainiai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Garškaitė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą