Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Finansų ministerijos specialistų mokymo centro veikla
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Finansų ministerijos specialistų mokymo centro veikla

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Valstybės tarnautojų mokymo aktualumas. Valstybės tarnautojų mokymo aspektai. Valstybės tarnautojų mokymas mokymo centruose Lietuvai integruojantis į Europos Sąjungą. Finansų ministerijos mokymo centro veiklos analizė. Finansų ministerijos mokymo centro charakteristika. Kvalifikacijos tobulinimo kursų ir seminarų organizavimas. Mokymo centre organizuojamų kursų ir seminarų bei dalyvių analizė. Išvados. Darbas iliustruotas paveikslėliais ir diagramomis.

Ištrauka

Tyrimo tema: FINANSŲ MINISTERIOS SPECIALISTŲ MOKYMO CENTRO VEIKLA: SITUACIJOS ANALIZĖ
Valstybės tarnautojų mokymas bei jų kvalifikacijos tobulinimas – tai viena iš viešojo administravimo reformos sričių. Viešajam administravimui būdingos reformos, pokyčiai ir inovacijos skatina didesnį dėmesį skirti valstybinių struktūrų efektyvumui, valdymo aparato stabilumui bei darbuotojų profesionalumui. Valstybės tarnautojų mokymas susijęs su naujos kokybės kūrimu bei valstybės tarnybos administracinių gebėjimų tobulinimu. Valstybės tarnautojai yra svarbiausias išteklius, padedantis pasiekti rezultatų valstybiniame sektoriuje, todėl būtina plėtoti jų įgūdžius, kad būtų galima įvykdyti dabartinius ir būsimus valstybinio sektoriaus uždavinius.
Valstybės tarnautojų mokymas turi ir tiesioginę įtaką Lietuvos valstybingumo stiprinimui. 1990 m. kovo 11 d. Lietuvai atkūrus nepriklausomybę labai svarbu buvo skirti deramą dėmesį valstybės tarnautojų mokymui ir sukurti integruotą bei gerai valdomą tarnautojų mokymo sistemą.
Vienas iš aktualiausių šio laikmečio mokymo uždavinių – parengti valstybės tarnautojus dirbti narystės Europos Sąjungoje sąlygomis. Lietuvos valstybės tarnautojai turi būti parengti darbui Europos Sąjungos institucijų veikloje. Todėl būtina užtikrinti aukštą valstybės tarnybos lygį ir parengti Lietuvos tarnautojus vykdyti funkcijas, susijusias su Europos Sąjungos teisės (acquis) įgyvendinimu. Ne mažiau svarbu, kad valstybės tarnautojai būtų pasirengę spręsti ir problemas, susijusias su Lietuvos Respublikos strateginių tikslų įgyvendinimu. Valstybės tarnautojų profesionalumo ir atsakingumo ugdymas susijęs su administracinių gebėjimų spręsti aktualius valstybės valdymo uždavinius stiprinimu. Valstybės tarnautojai turi būti kompetentingi strateginio planavimo, valdymo, derybų vedimo ir kitose srityse.
Pasirinkti šią temą mus paskatino jos aktualumas, ypač susijęs su Lietuvos integracija į Europos Sąjungą. Viena aktualiausių problemų šiuo metu yra valstybės tarnautojų kompetencijos stoka administravimo ir valdymo sričių klausimais bei nepakankami administraciniai gebėjimai.
Todėl svarbu didinti valstybės tarnautojų profesionalumą, kuris suprantamas kaip nuolatinis, visapusiškas valstybės tarnautojų profesinis tobulėjimas, jų profesinių gebėjimų ir įgūdžių lavinimas. Valstybės tarnautojų mokymas svarbus ne tik kaip profesionalumo didinimo sąlyga, bet ir kaip vienas svarbiausių demokratijos plėtros komponentų. Vienas svarbiausių tikslų viešajame sektoriuje yra darbuotojų nuolatinio, sistemingo, nuoseklaus mokymo užtikrinimas. Naujos žinios ir įgūdžiai yra pagrindiniai modernios organizacijos ištekliai. Tik tokia organizacija gali funkcionuoti atsižvelgdama į visuomenės poreikius bei prisitaikydama prie pokyčių ir racionaliai panaudodama savo žmogiškąjį kapitalą. Todėl būtina užtikrinti aukštą valstybės tarnautojų kvalifikaciją ir skirti reikiamą dėmesį jų mokymui bei tobulėjimui, nes tik profesionalūs tarnautojai sulaukia visuomenės pasitikėjimo savo valdžios gebėjimu tarnauti žmonėms.
Problema – valstybės tarnautojų mokymo teisinis reglamentavimas bei valstybės tarnautojų administracinių gebėjimų stiprinimas ir jų parengimas darbui Lietuvos narystės Europos Sąjungoje sąlygomis.
Šio darbo tikslas – ištirti Finansų ministerijos specialistų mokymo centro veiklą.
Minėto tikslo pasiekimui būtina išspręsti šiuos uždavinius:
1. Ištirti valstybės tarnautojų mokymo ypatybes.
2. Išanalizuoti valstybės tarnautojų mokymą reglamentuojančius teisės aktus.
3. Ištirti finansų ministerijos specialistų mokymo centro veiklą.
Tyrimo metodai:
Lyginimo, grupavimo, sintezės, grafikų, ekonometriniai, ceteris paribus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-23
DalykasViešojo administravimo kursinis darbas
KategorijaViešasis administravimas
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai36
Dydis199.1 KB
AutoriusRaimonda
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRudytė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Finansu ministerijos specialistu mokymo centro veikla [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Rudytė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą