Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Viešasis administravimas>Didžiųjų miestų viešojo transporto plėtra
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Didžiųjų miestų viešojo transporto plėtra

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Veiksmų programos Lietuvos 2007–2013 metų Europos sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijai įgyvendinti. Paramos panaudojimas strategijai įgyvendinti. Europos sąjungos (ES) struktūrinės paramos finansinės proporcijos. Investicijų į transporto infrastruktūrą, panaudojant Europos sąjungos (ES) fondus, strateginiai aspektai. Ilgalaikė (iki 2025 metų) Lietuvos transporto sistemos plėtros strategija. Bendrosios nuostatos. Priemonės, numatomos įgyvendinti iki 2025 metų. Programa CIVITAS. Didžiųjų Lietuvos miestų viešojo transporto plėtra panaudojant Europos sąjungos (ES) paramą. Kauno viešojo transporto plėtra. Kuo ypatingi 2005-ieji? Programos CIVITAS įgyvendinimas Kaune. Kauno autobusai. Būsimi ir vykdomi projektai. Klaipėdos viešojo transporto plėtra. Veiklos sritys. Nauji autobusai – už ES lėšas. Būsimi ir vykdomi projektai. Vilniaus viešojo transporto plėtra. Veiksniai ir aplinkybės. Būsimi ir vykdomi projektai. Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas - Lietuvos didžiųjų miestų viešojo transporto plėtros ir vystymosi galimybės panaudojant ES paramą yra gana aktuali tema, kadangi, kaip žinome, lyginant su Europos valstybėmis, Lietuvos piliečiai bene daugiausiai naudojasi viešuoju transportu, todėl ypač aktualu viešojo transporto vystymasis bei progresas. Kadangi Lietuvoje viešojo transporto priemonės yra gan senos ir tik neseniai pradėtos modernizuoti, todėl labai svarbu tinkamai panaudoti ES paramą tam , kad viešasis transportas būtų atnaujintas ir Lietuvos piliečiam būtų patogiau ir saugiau juo naudotis.
Ilgalaikėje Lietuvos transporto plėtros perspektyvoje transporto infrastruktūros modernizavimui ir plėtrai priklauso prioritetinis vaidmuo. Transporto infrastruktūros planavimas ir plėtra dažniausiai laikomi viena svarbiausiųjų transporto politikos priemonių rengiant tiek bendras ES, tiek atskirų ES valstybių transporto plėtros strategijas ir programas. Transporto tinklai yra Europos, kaip ir kitų žemynų, bendros rinkos arterijos ar netgi rinkų konkurencingumo varomoji jėga. Sunku įsivaizduoti kurios nors Europos šalies ekonomikos augimą ar aukštus gyvenimo kokybės standartus be veiksmingos transporto sistemos ir reikiamo jos infrastruktūros lygio, leidžiančių maksimaliai naudotis rinkos ekonomikos teikiamomis galimybėmis.
Šiame darbe bandysime apžvelgti ir išnagrinėti trijų didžiausių Lietuvos miestų : Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos viešojo transporto plėtrą ir vystymosi galimybes. Apžvelgsime jau įgyvendintus projektus ir dar tik ruošiamus įgyvendinti.Įvertinsime padarytą progresą ir ateities perspektyvas.

2007–2013 m. Lietuva gaus ES struktūrinę paramą iš Europos socialinio fondo, Europos regioninės plėtros fondo ir iš Sanglaudos fondo. Parama Lietuvai per 7 metų laikotarpį sudarys apie 20,62 mlrd. litų (iš jų Europos socialinio fondo ir Europos regioninės plėtros fondo lėšos – 13,74 mlrd. litų, o Sanglaudos fondo – 6,88 mlrd. litų). Pažymėtina, kad kaip ir dabar pagal ES reikalavimus nedidelė šių lėšų dalis bus skirta techninės paramos priemonėms, t. y. viešinimui, vertinimui ir t. t (http://www.i-manager.lt).
Komisija, rengusi pasiūlymus dėl veiksmų programų ir jų finansinių proporcijų, pirmiausia vadovavosi ES reglamentų nustatytais apribojimais: Sanglaudos fondas turi sudaryti ne mažiau kaip 1/3 visos ES struktūrinės paramos, iš kurios 50 proc., t. y. apie 17 proc. visos ES struktūrinės paramos, turi atitekti transportui, o kiti 50 proc. (17 proc. visos ES struktūrinės paramos) – kartu aplinkos apsaugai ir energijos efektyvumui. Be to, iš Sanglaudos fondo lėšų gali būti finansuojamos priemonės tik ES teisės aktuose apibrėžtose srityse. Pavyzdžiui, transporto srityje finansuojamos investicijos į transeuropinius tinklus, bet neremiamos investicijos į regioninius kelius, aplinkos apsaugos srityje galimos investicijos į vandentvarką, atliekų tvarkymą, bet negalimos – į priemones, susijusias su, pavyzdžiui, biologinės įvairovės išsaugojimu (http://www.i-manager.lt). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-21
DalykasViešojo administravimo referatas
KategorijaViešasis administravimas
TipasReferatai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis49.89 KB
AutoriusMilda
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasMikalauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Didziuju miestu viesojo transporto pletra [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Mikalauskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą