Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pramonė ir gamyba>Medienos džiovinimas (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Medienos džiovinimas (2)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Džiovinimo būdo ir kameros tipo parinkimas. Kameros techninė charakteristika. Kamerų našumo ir kiekio skaičiavimai. Džiovinimo rėžimų parinkimas. Džiovinimo trukmės skaičiavimas. Rietuvės gabaritinio tūrio ir kameros faktinio našumo skaičiavimas. Kameros metinio našumo, išreikšto per sąlyginę medieną, skaičiavimas. Pjautinės medienos kiekio m3 perskaičiavimas į sąlyginę medieną. Kamerų kiekio nustatymas. Šiluminis kamerų skaičiavimas. Išgarinamos drėgmės kiekio skaičiavimas. Džiovinimo agento parametrų nustatymas jam įeinant ir išeinant iš rietuvės. Cirkuliuojančio džiovinimo agento tūris skaičiuojamas. Šviežio ir atidirbusio agento tūrių skaičiavimas. Šilumos sąnaudų medienos džiovinimui skaičiavimas. Kaloriferio tipo parinkimas ir kaitinamojo paviršiaus nustatymas. Džiovinimo cecho plotų skaičiavimas. Aerodinaminis kamerų skaičiavimas. Džiovinimo agento cirkuliacijos kameroje schemos sudarymas, pasipriešinimų ruožų nustatymas. Pasipriešinimo ruožų plotų skaičiavimas. Džiovinimo agento greičio pasipriešinimo ruožuose skaičiavimas. Ruožų vietinių pasipriešinimų skaičiavimas. Ventiliatoriaus tipo ir numerio parinkimas. Ventiliatoriaus pareikalaujamo galingumo nustatymas. Elektros variklio nustatyto galingumo skaičiavimas. Elektros variklio parinkimas. Padavimo – išmetimo kanalų skerspjūvių skaičiavimas. Vieno kubinio metro savikainos skaičiavimas. Darbas iliustruotas lentelėmis ir grafikais.

Ištrauka

Praėjusio ir šių metų veiklos rezultatai rodo, kad dauguma asociacijos įmonių sėkmingai didina gamybą ir pardavimus, kad vis geresni tampa rentabilumo rodikliai. Džiugu, taip pat, kad mūsų įmonės dirba geriau negu visa Lietuvos pramonė lyginant su praėjusių metų pirmuoju ketvirčiu, produkcijos pardavė 11,8 % daugiau. Popieriaus produkcijos gamintojai tuo pat metu pardavimus padidino 17,2; baldų 17,9, o medienos pirminio perdirbimo produkcija net 32,2 %.
Išaugo medienos plokščių, popieriaus ir ypač kertono gamyba. Gamyba ir pardavimas šių metų pirmąjame ketvirtyje daugiau padidino mažosios ir vidutinio dydžio įmonės iš dešimties didžiausių, gamyklų išaugo tik 8 ir bendras jų augimas buvo mažesnis, negu iš viso šakos įmonėse.
Atskiras prekių rinkas dabar jau valdo labai stambūs koncernai. Gamybų ir pardavimo globalizacija madienos produkciją gaminančioje pramonėje vystosi sparčiai ir tikrai negrįžtamai, nežiūrint valstybių sienų. Antai Skandinavijos miško ir medienos pramonės koncernai ne tik seniai peržengė savo valstybių sienas, bet ir supirko pačias didžiausias Vokietijos, Prancūzijos, Austrijos įmones. Tų koncernų skaičius taip pat kasdien mažėja. Mūsų įmonės yra pernelyg mažos, kad būtų patrauklios užsienio investicijoms ir rimtai prekybai, partnerystei. Todėl dabar labai aktualu galvoti ir kartu veikti, kad ir Lietuvoje stambėtų gamybiniai vienetai, kad vystytųsi racionali gamybinė korporacija. Buvo laikas kada gamybai atgaivinti, privatizavimui spartinti skaidėme, smulkinome didesnes įmones. Dabar neišvengiamai teks vėl jungtis. Jungimosi firmos ir keliai gali būti įvairūs ir priklausys tik nuo pačių ūkio subjektų iniciatyvos.
Kaip ten bebūtų, bet ateityje Lietuva neturėtų būti medienos žaliavų ir medžiagų eksportuotojas. Dabar gi kasmet sparčiai didėja ne baldų ar medinių namų, o apvaliosios ir pjautosios medienos eksportas. Baldų ar kitos galutinės medienos produkcijos gamybai galima būtų pajungti visas didesnes ir mažas įmones ir tuo pačiu palaipsniui mažinti ne tik apvaliosios, pjautinės medienos ištekliais dabar remia ne tik Latvijos, Estijos ar Lenkijos, bet ir kitų didelių ir kartu labai miškingų šalių: Rusijos, JAV, ir net Kanados ir Vokietijos medienos pramonę. Parduodami šioms šalims medieną, tuo pat metu iš jų importuojame daug gatavos produkcijos.
Mūsų pramonė Europos ir kitų kontinentų rinkose galės dar ilgai konkuruoti ne tik orginalia produkcija, kiek mažesnėmis jos kainomis, o jos čia pirmiausia mažesnėstik dėl mažesnių darbo kaštų. Tačiau šis konkurencijos svertas išliks tik tuo atveju, jeigu sugebėsime nepaliaujamai didinti darbo našumą. Darbo našumui didinti žinoma daug būdų ir priemonių, tačiau reikšmingiausi yra racionalūs gaminiai ir aukščiausio lygio siauri specializuotų gamybų mechanizacija. Šiam tikslui reikalingos nuolatinės ir didelės investicijos gamybai modernizuoti. O čia turėtų būti laukiami užsienio partneriai. Tačiau ne bet kokie, o tik turtingi, neveikiančioms įmonėms pirkti, o tik kaip akciniai investicijoms užtikrinti ir ne iš bet kokių šalių, o iš tų kur yra didelė rinka medienos produkcijai arba iš kur kartu su investicijomis gali ateiti ir techninė pažanga. Pigiai pirkdami senus ir padėvėtus įrengimus Vakarų Europoje ar Skandinavijoje mes tuo pačiu remiame didžiausius savo konkurentus. Techninės pažangos mums neatneša ir kitose šalyse nusigyvenę, visai neprofesionalūs investitoriai, perkantys Lietuvoje atskirus likviduojamų įminių cechus, kuriantis nežinia ką gaminančias įmines, iškantys čia tik pigių prekių, pigios darbo jėgos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-15
DalykasPramonės ir gamybos kursinis darbas
KategorijaPramonė ir gamyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis264.01 KB
Autoriusričardas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasI. Poškienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Medienos dziovinimas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • I. Poškienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą