Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Informacija ir informacinė visuomenė>Marketingo tyrimų naujos kryptys, metodai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimų naujos kryptys, metodai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Internetinių paieškos sistemų apžvalga. Tarptautinės paieškos sistemos. Nacionalinės paieškų sistemos. Internetinių paieškos sistemų search.lt ir go.com detalus nagrinėjimas. Analitinė dalis. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimai vs rinkos tyrimai. Marketingo tyrimų būdai. Nauji marketingo tyrimų metodai. Online tikslinės grupės. Webcasting‘as ir telekonferencijos. Web tyrimai/web svetainių analitikai. Determinančių metodas. Naujų marketingo tyrimų būdų privalumai ir trūkumai. Išvados. Priedai (3). Darbas iliustruotas paveikslėliais.

Ištrauka

Darbą sudaro dvi dalys: teorinė ir analitinė. Teorinėje dalyje trumpai apžvelgiamos tarptautinės ir nacionalinės paieškos sistemos, pateikiami jų trūkumai ir privalumai. Taip pat detaliau išnagrinėjamos Go.com (tarptautinė) ir Search.lt (nacionalinė) paieškos sistemos.
Analitinėje darbo dalyje apibūdinama marketingo tyrimų sąvoka, pateikiami skirtumai tarp marketingo tyrimų ir rinkos tyrimų, išskiriami ir aptariami esminiai naujų marketingo tyrimų metodų principai. Taip pat pateikiami šių metodų privalumai ir trūkumai.
Darbo rezultatai pateikiami išvadose.
Gyvename šiuolaikinių informacinių technologijų amžiuje. Šiandien be interneto neapsieinama bet kurioje veikloje, ne išimtis ir informacijos paieška. Tereikia prieigos prie interneto ir visa reikalinga informacija pasiekiama čia ir dabar. Paieška internete atliekama greitai ir efektyviai. Informacijos paiešką internete labai palengvina ir pagreitina paieškos sistemos. Jos būna nacionalinės ir tarptautinės. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-07
DalykasInformacijos ir informacinės visuomenės kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Informacija ir informacinė visuomenė
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis195.41 KB
AutoriusGediminas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. D. Dilijonas
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimu naujos kryptys metodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Lekt. D. Dilijonas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą