Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Statistika>Ekonominė statistika>Gaiviųjų gėrimų rinkos apžvalga ir vystymosi tendencijos Lietuvoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gaiviųjų gėrimų rinkos apžvalga ir vystymosi tendencijos Lietuvoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos alaus rinkos apžvalga. Lietuvos alaus rinka 1999 metais. 2000 m. sausio - gegužės mėn. 2000 m. liepos – gruodžio mėn. 2001 m. sausio – gruodžio mėn. 1994 – 2000 metų laikotarpis. Lietuvos alaus rinkos pardavimų priklausomybė nuo temperatūros (koreliacijos apskaičiavimas). Lietuvos alaus rinkos pardavimų priklausomybė nuo laiko, 1994 – 2001 m. (pagal trendo funkciją). Išvados.

Ištrauka

Per pastaruosius keletą metų Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinka pasižymėjo sparčiu augimu. Šio sektoriaus vystymuisi didžiausios įtakos turėjo didelės užsienio investicijos, kurios leido atnaujinti vaisvandenių gamybos cechų technologijas, pagerinti gaminamų gaiviųjų gėrimų kokybę, pardavimus. Užsienio investicijos į maisto produktų ir gėrimų pramonę yra didžiausios Lietuvoje. 1999 m. jos siekė 764,8 mln. litų arba 36,31 proc. bendrų užsienio investicijų šalyje.

Šiuo metu Lietuvoje gaiviuosius gėrimus gamina 45 gamintojai, mažosioms bendrovėms tenka apie 10 proc. rinkos. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje dominuoja 4 stambios gaiviųjų gėrimų gamintojos, kurių gamybos pajėgumai viršija 20 mln. dekalitrų. Negalutiniais Statistikos departamento duomenimis, 2001 m. Lietuvoje pagaminta 19,088 mln. dekalitrų (dek.) vaisvandenių – 6,5 proc. daugiau nei 2000-aisiais. Statistikos departamento duomenimis 1999 m. 5 didžiausios vaisvandenių bendrovės pagamino 16,5 mln. dekalitrų gaiviųjų gėrimų, t.y. 20,3 proc. daugiau nei 1998 m. ( žr.1 grafikas)

Labiausiai - 89,1 proc.- apyvartą 2000 metais padidino bendrovė "Švenčionėlių vaisvandeniai", į gaiviųjų gėrimų pramonę investavusi 10 mln. litų. "Druskininkų Rasa", kurios investicijos į gamybos modernizavimą 2000 m. siekė daugiau kaip 8.5 mln. litų, apyvarta padidėjo 18,9 proc., "Pepsi cola" - 45,8 proc., "Selita" - 35,1 procento."Coca Cola Bottlers" apyvarta sumažėjo 5,3 proc., "Neptūno vandenys" - 16,7 procento. "Coca Cola Bottlers" 2000-aisiais užėmė 23,9 proc., "Švenčionėlių vaisvandeniai" - 23 proc., "Druskininkų rasa" - 22,4 proc., "Pepsi cola" - 10,6 proc., "Neptūno vandenys" - 7,3 proc., "Selita" - 6,6 proc. šalies gaiviųjų gėrimų rinkos( žr. 2 grafikas ). Iš mažųjų gaiviųjų gėrimų bendrovių pernai išaugo tik bendrovių "Raigeda" ir "Rijada" apyvarta. "Raigeda" pardavė 360 tūkst. dek. gaiviųjų gėrimų - 25,4 proc. daugiau nei 1999 metais (287 tūkst. dek.). Radviliškyje įsikūrusi gamykla "Rijada" pardavė 189 tūkst. dek. - 3,3 proc. daugiau nei užpernai (183 tūkst. dek). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-05
DalykasEkonominės statistikos kursinis darbas
KategorijaStatistika >  Ekonominė statistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis454.85 KB
AutoriusMantas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Rimkevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gaiviuju gerimu rinkos apzvalga ir vystymosi tendencijos Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • A. Rimkevičienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą