Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Specialioji pedagogika>Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950
Aprašymas

Įvadas. Metrinės matų sistemos atsiradimas, matų įvairovė ir supažindinimas su matavimo vienetais. Metrinės matų sistemos atsiradimas. Matavimo vienetai Lietuvoje iki metrinės matų sistemos. Dabartiniai matavimo vienetai pasaulyje. Matų ir matinių skaičių mokymo programa specialiojoje mokykloje. Matų ir matinių skaičių veiksmų mokymo metodika specialiojoje mokykloje. Specialiosios mokyklos aukštesniųjų klasių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Matavimo vienetų įsisavinimas. Santykio tarp matavimo vienetų įsisavinimas. Sugebėjimas nustatyti ilgį iš akies, svorį- iš rankos. Sugebėjimas palyginti matinius skaičius bei pakeisti smulkesniu ar stambesniu. Sudėties bei atimties veiksmų su matiniais skaičiais atlikimas. Išvados. Priedai (12)

Ištrauka

Metrinės matų sistemos vienetai mūsų gyvenime labai svarbūs. Kasdien susiduriame su ilgio, svorio, talpos, ploto matais. Todėl svarbu ne tik pažinti, mokėti susmulkinti ir sustambinti, pasverti, pamatuoti, bet ir sugebėti nustatyti svorį iš rankos, ilgį, tūrį- iš akies.
Ruošiant specialiosios mokyklos vaikui gyvenimui, labai svarbi praktinė mokymo kryptis. Todėl nežymiai sutrikusio intelekto mokiniai kiekvienais metais, pradedant antrąja klase, pradedami supažindinti su vertė matais, įvairiais metrinės matų sistemos vienetais- centimetru, decimetru, metru, kilogramu, litru ir kt. Pamokų metu mokoma ne tik pažinti šiuos vienetus, bet ir atlikti su jais įvairias operacijas: sverti, matuoti, bandyti nustatyti svorį pakilnojus daiktą, ilgį- iš akies. Parodoma, kur šie matai panaudojami gyvenime. Kad mokiniai susidarytų visapusišką šių vienetų vaizdą, jie nuolat kartojami, atliekamos įvairių rūšių pratybos per visus mokymosi mokykloje metus. Aukštesnėse klasėse mokoma matinius skaičius smulkinti, stambinti, atlikti su jais aritmetinius veiksmus.
Kaip nurodo Perova (1984), sutrikusio intelekto mokiniai prastai prisimena mokomąją medžiagą, sunkiai susiformuoja sąvokas, painioja panašius pavadinimus, nemoka pritaikyti įgytų žinių praktikoje. Tad būtina nuolat tikslinti mokinių suvokimą, įgytas žinias, analizuoti daromas klaidas ir jų priežastis.
Todėl buvo atliktas tyrimas, kurio objektas- aukštesniųjų klasių specialiųjų poreikių mokinių matų ir matinių skaičių įsisavinimo ypatumai.
Šio tyrimo tikslas- išsiaiškinti, kaip nežymiai sutrikusio intelekto aukštesniųjų klasių mokiniai, besimokantys specialiojoje ir bendrojo lavinimo mokyklose, yra įsisavinę vertės ir metrinės matų sistemos vienetus bei veiksmus su matiniais skaičiais.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti literatūros šaltinius.
2. Išsiaiškinti, kaip mokiniai yra įsisavinę santykį tarp atskirų vienetų.
3. Ištirti, kaip mokiniai sugeba nustatyti ilgį iš akies, svorį- iš rankos.
4. Nustatyti sugebėjimą palyginti, stambinti, smulkinti vienetus, atlikti su jais sudėties ir atimties veiksmus.
5. Apibendrinti ir išanalizuoti pagrindines moksleivių daromas klaidas.
6. Palyginti specialiosios ir bendrojo lavinimo mokyklos mokinių žinias ir sugebėjimus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-06
DalykasSpecialiosios pedagogikos referatas
KategorijaPedagogika >  Specialioji pedagogika
TipasReferatai
Apimtis46 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis68.66 KB
AutoriusTomas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas5
Mokytojas/Dėstytojasdoc. Ona Štitilienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasHumanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nezymiai sutrikusio intelekto aukstesniuju klasiu mokiniu matu ir matiniu skaiciu isisavinimo ypatumai [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 46 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • doc. Ona Štitilienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą