Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Kita>Vilniaus oro uosto radionavigacinė įranga
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vilniaus oro uosto radionavigacinė įranga

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Vilniaus oro uosto radionavigacinė įranga. Navigacijos ir tūpimosi priemonės. Radijo švyturinės tūpimo sistemos. Kurso ir glisados radijo švyturiai (kryptis ir nuolydis). DVOR (Doppler Very high frequency Omnidirectional Range beacon) DME (Distance Measuring Equipment) įrangos paskirtis ir veikimo principas. Radaras. Nekryptinis radijo švyturys. Kita oro uosto įranga. Civilinės aviacijos direkcijos struktūra. CAD struktūra.

Ištrauka

Aviacijos erą pasaulyje 1903 m. pradėjo amerikiečiai broliai Vilberis ir Orvilis Raitai (Wright). Tais laikais skrydžių aukštis, greitis, nuotolis o taip pat ir srautas buvo nedideli, taigi jokių navigacijos pretaisų nereikejo. Maždaug po 1 pasaulinio karo atsiranda pirmieji navigacijos prietaisai – pilingatoriai kurie stovėjo lektuvose. Dabar nevenas lektuvas neskraido be radionavigacijos įrangos, kuri mūsų laikais tapo daug sudėtingesnė ir tikslingesnė.
Vilniaus oro uosto radionavigacinė įranga


Navigacijos ir tūpimosi priemonės

1. Instrumentinė tūpimo sistema ("Instrumental Landing System"- ILS) tai sistema palengvinanti pakelimą ir nusileidimą, kuri naudojama visame pasaulyje. Ji sudaryta iš 3 pagrindinių dalių:

a) kursinis radijo švyturis – spindulioja signalą einanti per tako išilginė (ašinė) linija, pilotui jis parodo nuokripi nu ašinės linijos.
b) nuolydžio radijo vedlys (GRŠ) – paduoda signala einanti 3° kampų tako atžvilgiu.
c) NDB - radio žymių sistema susideda iš 3 siustuvų (išorinis, vidurinysis ir vidinis arba tik du pirmieji) – generuoja 900 m aukščio signalą, nukreipta tiesiai į viršų. Šį sistemą stovi 1 km prieš tako ir naudojama tam, kad įspeti pilotą apie šį atstumą.
Siekant padidnti saugumo laipsnį nusėleidimo ir pakelimo metu, šie procesai daromi prieš vėją, taigi tam, kad nelaukti kol vėjas bus reikalingos kryptės vienam pakėlimo takui statomi dvi tokios sistemos, kuri nukreiptos 180° kampų vienas kito atžvilgių.
ICAO (International Civil Aviation Organization) yra suskirsčiusi tupdymo prietaisus pagal sis-temas į 3 kategorijas. Šių kategorijų reikalavimai siejasi su meteorologinėmis sąlygomis, kuriomis galima tūpti oro uoste, kur įrengta ILS. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-17
DalykasKita namų darbas
KategorijaKita
TipasNamų darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis594.21 KB
AutoriusNatalja
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasAntano Gustaičio aviacijos institutas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vilniaus oro uosto radionavigacine iranga [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą