Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Internetas>Interneto nauda pedagogui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Interneto nauda pedagogui

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Internetas – kas tai? Informacinių įgūdžių ugdymas mokykloje. Internetas pamokose. Internetas – naujas informacijos šaltinis. Išvados.

Ištrauka

Kompiuterinės technologijos vis labiau skverbiasi į švietimą, daro įtaką įvairių dalykų mokymuisi ir mokymui, visam ugdymo procesui. Kompiuterių ir kompiuterinės technikos mokyklose vis daugėja, atsiranda ne tik informacinių technologijų, bet ir kitų dalykų kabinetuose. Remiantis nacionaliniais mokinių pasiekimų tyrimais galima teigti, kad daugelis mokinių nemažai laiko praleidžia prie kompiuterio. Tai atveria plačias galimybes ugdymo proceso kaitai.
Informacija – tai visuma žinių apie kokius nors faktinius duomenis ( visuomenės procesus, aplinkos reiškinius, techninius objektus ir kt.) ir jų tarpusavio ryšius. Ji gali būti perduodama žodžiu, raštu, vaizdu ar kitais būdais. Informacinės komunikacinės technologijos (IKT) – informacijos kaupimo, laikymo, apdorojimo, pateikimo ir perdavimo būdų bei priemonių visuma. Šiuolaikinės IKT įgalina labai veiksmingai gauti, apdoroti, saugoti, pateikti ir perduoti informaciją, todėl sparčiai skverbiasi į visas mokslo, verslo, gamybos ir kitas gyvenimo sritis.
Pasaulis visą laiką kinta. Mokykloms svarbiausias pokytis yra staigiai nepaprastai padidėjęs informacijos kiekis. Anksčiau mokyklų funkcija ir pareiga buvo skleisti informaciją, o šiandien padėtis kitokia. Niekas negali visko žinoti, o sėkmę nebūtinai lemia išmanymas ir žinios. Vienas žmogus niekaip neįstengs aprėpti greitai daugėjančios informacijos. Mokiniams reikia įvairių darbo su informacija įgūdžių, kad galėtų ją rasti, įvertinti jos pagrįstumą, naudotis, pritaikyti. Svarbu, kad jie galėtų kritiškai mąstyti ir išmoktų spręsti problemas. Todėl mokymasis mokykloje negali likti toks, koks buvo. Keičiasi ne tik mokymasis, bet mokymas, o tai reiškia, kad turi keistis ir patys pedagogai, jų požiūris į mokymo galimybes ir būdus.
Viena esminių informacinių technologijų savybių – orientacija į taikymą. Informacinės technologijos susiformavo ir tapo reikšmingos dėl spartaus šiuolaikinių technologijų plitimo visose žmonių veiklos srityse. Todėl ir mokykloje svarbu informacines technologijas panaudoti efektyviam įvairių dalykų mokymui(si).
Integruojant IKT į ugdymo procesą siekiama dvejopo tikslo: veiksmingiau, orientuojantis į mokinį, įgyvendinti ugdymo uždavinius ir atliepti visuomenės bei nuolatinio mokymosi poreikius, plėtoti IKT kompetenciją. Ši kompetencija nereikalauja kurti naujų kompiuterinių programų, bet padeda mokiniui siekti iškeltų tikslų ir uždavinių. IKT gali padidinti mokymosi efektyvumą, tačiau pirmiausia reikia mokėti jomis naudotis.
Visus šiuos aspektus apjungia Lietuvos Respublikos Švietimo ir Mokslo ministro išleistas įsakymas ( Žin., 3003, Nr. 63-2853 ) "Dėl pagrindinio ugdymo informacinių technologijų bendrosios programos" patvirtinimo.
Todėl informacinių technologijų mokomasi kaip atskiro dalyko, be to. Informaciniai gebėjimai ugdomi per kitų dalykų pamokas.
Vienos IKT kompetencijos struktūros dalys orientuotos į mokymosi procesą pamokose: planavimą, įgyvendinimą, stebėjimą ir vertinimą. O kitos apima techninius ir operacinius sugebėjimus, Kitas svarbus aspektas – socialinių ir etinių nuostatų ugdymas taikant IKT. Svarbu, kad mokiniai teisėtai ir atsakingai naudotųsi naujomis technologijomis, padėtų vienas kitam kilus sunkumams, tvarkingai, rūpestingai elgtųsi su aparatūra, programine įranga, gerbtų kitų intelektualiąją nuosavybę.
Svarbiausias IKT kompetencijos aspektas – IKT taikymas mokantis, ypač savarankiškai, ieškant informacijos ir pateikiant ją, bendraujant ir bendradarbiaujant.
Įgyvendinant ugdymo turinį pedagogui labai svarbu ugdymo procesą organizuoti taip, kad jis būtų mokiniams patrauklus, džiaugsmingas, skatinantis pažinimo motyvaciją, kūrybiškumą. Grupės pedagogas bendradarbiauja su kitais pedagogais, specialią paramą vaikui teikiančiais specialistais bei vaiko šeima. Pedagogas nuolat analizuoja ir vertina savo darbą: kaip jam sekasi įgyvendinti ugdymo turinio tikslus, kokie kiekvieno vaiko pasiekimai ir spragos, nuolat kūrybiškai atnaujina ugdomąją medžiagą, siekia veiksmingesnių ugdymo turinio įgyvendinimo būdų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-21
DalykasInterneto referatas
KategorijaInformatika >  Internetas
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis259.82 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasRokas Gulbinas
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Interneto nauda pedagogui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Rokas Gulbinas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą