Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Informatika>Programos>"Quake 3 Arena" botas
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

"Quake 3 Arena" botas

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Kas yra botas? Mano tikslas. Kūrimo pradžia. Charakteris. Boto ginklas. Boto kalba. Pabaigai. Priedas.

Ištrauka

"Quake III Arena" (toliau Q3A) priklauso pirmojo asmens šaudyklių žanrui. Žaidėjas mato vaizdą veikėjo akimis ir juda realiu laiku trimačiame pasaulyje. Svarbiausios užduotys yra išlikti gyvam ir sunaikinti virtualiojo pasaulio priešus. Priešai yra kiti žmonės, prisijungę prie žaidimo tinklo ar interneto pagalba. Žaidėjai pelno taškus eliminuodami kitus žaidėjus. Nužudytasis žaidėjas pratęsia kovą vienoje iš nustatytų vietų. Aišku, geriausias būdas išsiaiškinti kaip vyksta žaidimas - pažaisti "Quake III Arena" pačiam.
Žaidimo botas, tai dirbtinis žaidėjas, kuris turi elgtis virtualiame pasaulyje kaip žaidėjas-žmogus. Žaidžiant su botais nereikia laukti kol į žaidimą įsijungs kiti žmonės. Žaidimą galima žaisti su vienu ar keliais tikrais žaidėjais ir lygiai taip pat su vienu ar keliais dirbtiniais žaidėjais. Kad žaidimas būtų įdomesnis ir lankstesnis yra sukurta keliolika botų charakterių. Kiekvienas iš jų žaidimą žaidžia savo stilium, su savo ginklu ir sukelia skirtingus sunkumus žaidėjui-žmogui. Tam, kad elgtųsi kaip žmogus, botas netik turi žinoti žaidimo taisykles, jam taip pat reikia mokėti elgtis su ginklais, judėti po žemėlapį, rinkti daiktus.
Botas egzistuoja kompiuteryje lygiagrečiai su žaidimo programa ir bendrauja su ja tik įvairių kintamųjų pagalba, jais užkoduodamas savo veiksmus ir siųsdamas juos tiesiai žaidimo programai. Veiksmai generuojami naudojantis jau anksčiau pateikta informacija ir informacija, kurią botas sužinojo konkretaus žaidimo metu.
Mes dažnai naudojame savo vaizduote, ji mums padeda suvokti dalykus kurių negalime pamatyti. Botai taip pat turi turėti savo pasaulio įsivaizduojamą modelį. Šis vidinis modelis padeda botui suvokti virtualųjį pasaulį. Botas negali pastebėti požymių, kurie nėra aprašyti jo vidinio pasaulio modelyje. Dažniausiai šis modelis yra supaprastintas virtualiojo pasaulio variantas. Jei botas turėtų gyventi realiame pasaulyje, būtų neįmanoma sukurti tobulą modelį, nes tikrasis pasaulis yra per daug sudėtingas. Tačiau botas - kaip ir žaidimas - yra kompiuteryje, ir nepaisant to, kad jį žaidžia žmogus, daugelį aspektų ir taisyklių galima aprašyti ir taip sukuriamas beveik tobulas virtualus pasaulis.

Mano tikslas.

Žaidime Q3A yra per 30 skirtingų botų – nuo kiber-robotų iki mutavusių žmonių. Kiekvienas botas daugiau ar mažiau elgiasi individualiai – mėgsta specifinius ginklus, atsargią žaidimo taktiką ar yra plepys. Boto tikslas, bet kokiu atveju, yra kenkti ar nugalėti žmogų (kaip žaidėją) ir stengtis kuo tikroviškiau elgtis virtualiame pasaulyje.
Taigi, aš sukūriau dar vieną botą, su ganėtinai skirtingais elgesio bruožais, kuriuos išvardinsiu vėliau. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-13
DalykasProgramų kursinis darbas
KategorijaInformatika >  Programos
TipasKursiniai darbai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis584.59 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasFundamentinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Quake 3 Arena botas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą