Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ispanija (7)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647
Aprašymas

Įvadas. Ispanijos istorija. Geografinė Ispanijos aplinka. Išsidėstymas. Klimatas. Topografija. Naudingosios iškasenos. Sausumos, vandens ir oro transportas. Komunikacijos sistema. Socialinės institucijos. Šeima. Išsilavinimas. Politinė sistema. Politinė struktūra. Politinės partijos. Vietinės valdžios vaidmuo verslui. Teisinė sistema. Patentai, prekių ženklai. Verslo reguliavimas. Socialinės organizacijos. Socialinės klasės. Grupių aktyvumas. Verslo papročiai ir praktika. Vyresnumas ir prestižas. Sėkmės reikšmė. Ispanų darbo etika. Sprendimai. Vidurinio lygmens vadovas. Moterys ir verslas. Komercinių ryšių užmezgimas. Tarpininkavimas. Raštiškos rekomendacijos. Sėkmės strategija. Dalykiniai susitikimai. Derybos su ispanais. Bendravimo būdas. Filosofija ir religija. Bažnyčia. Estetika. Gyvenimo sąlygos. Dieta ir mityba. Rūbai. Laisvalaikis. Kalba. Išvados.

Ištrauka

Tarptautinį verslą studijuojančiam studentui yra labai svarbu kuo daugiau pažinti pasaulį, susipažintį su kitais kraštais ir šalimis. Nes tik gerai pažinęs pasirinktos šalies ekonomiką, kultūrą, žmonių tradicijas, verslo papročius ir kitus svarbius dalykus, galėsime gerai plėtoti verslą toje šalyje. Gerai išsiaiškinę ir ištyrę kitos šalies kultūrinę rinkos aplinką, mes darysime mažiau klaidų plėtodami verslą, bandydami užsidirbti toje šalyje, kontaktuodami su tos šalies verslo atstovais. Žinodami šalies rinkos aplinką mes kartu praplečiame ir savo akiratį, kuris mums leidžia produktyviai bedrauti su kitais žmonėmis. Būdami apsišvietę patys mes galėsime tuo pasidalinti su kitais.
Mūsų pasirinkta Ispanijos rinkos aplinkos tyrimo tema yra gana plačiai atskleista įvairiose mokslinio, aprašomojo pobūdžio knygose, kurių lietuvių kalba yra išleista gana nemažai. Ispanija Yra Europos Sąjungos narė, todėl informacijos gausu ir internetinėse svetainėse, kuriose dėstoma medžiaga apie Ispaniją yra išsami ir plataus pobūdžio.
Visi šie aprašymai yra paremti ir surinkti daugiausia praktinių tyrinėjimų metu. Nes šalies rinkos aplinka yra tiriama praktiškai, per verslo istorijos raidą, ekonomikos vystymasi. Teorinių žinių taip pat yra nemažas kiekis, nes ši šalis turi turtingą istoriją ir yra ne taip nutolusi nuo Lietuvos.
Pagrindinis šios temos tikslas yra kuo giliau išnagrinėti Ispanijos šalies istoriją, susipažinti su geografine aplinka, kuo daugiau sužinoti apie vandens ir oro transportą, komunikacijos sistemą. Taip pat turime tikslą įsigilinti į socialines institucijas. Labai svarbu mums išnagrinėti Ispanijos politinę sistemą , teisinę sistemą, jos vietą šiuolaikiniame versle. Ne mažiau svarbu nei prieš tai minėti dalykai yra socialinių organizacijų, gyvenimo sąlygų ir filosofijos bei religijos pažinimas, jų supratimas. Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus yra verslo papročių ir praktikos žinojimas, bei jų taikymas.
Rašydami šį darba naudojomės šia leteratūra :
1. HIMILCE Novas ir ROSEMARY E. Silva Prieš Jus Ispanija, Kaunas, Šviesa, 2000 m, 652 psl.
2. BIELIAUSKAS Pranas, Kelionių Vadovai – Ispanija, Vilnius, Alma littera, , 2001 m, 672 psl.
3. DIJOKIENĖ Sigita, JAKENTIENĖ Genutė, GIRDAUSKIENĖ Laima, Europa –Mūsų Žemynas, Kaunas Šviesa, 2002 m, 423 psl.
4. LINGĖ Petras, Europos ir Azijos Šalys, Vilnius, "Lietuvos rytas", 1996 m., 256 psl.
5. KAIRIENĖ Julija, "Europos šalių etiketas", Kaunas, Šviesa, 2004 m, 389 psl.
6. BUDREIKIENĖ Danutė, MOCKUTĖ Asta, ANUŠKEVIČIŪTĖ Karė " Fantazija ir forma ", Vilnius, " UAB Adomo Jakšto spaustuvė", 2002 m. 521 psl.
7. BEKERIS U. Simbolių žodynas. Vilnius: Vaga, 1995. 327 p.:iliustr,
8. POWELL Thomas, George. Keltai. Vilnius: Alma Littera, 2002. 232 p.:iliustr.
Taip pat naudojomės ir internetiniais šaltiniais:
1. http://www.zelesa.lt/index.asp?DL=L&TopicID=378&ParentID=17&Code=
2. http://www.biblioteka.lt/metai/Ispanija1/Ispanija2.html
3. http://www.online.5ci.lt/Article.asp?Lang=L&ArticleID=4401
4. http://www.tm.lt/religija/7.htm#2
Tyrimo metodai buvo:
1) pasirinktos literatūros skaitymas, jos suvokimas, po to įgytų žinių taikymas kursiniame darbe.
2) ieškomos medžiagos analizavimas ir skaitymas internetiniuose šaltiniuose.
3) kreipimasis dėl informacijos į Ispanijos ambasadą.
4) kalbėjomės su žmonėmis, kurie kažkada lankėsi Ispanijoje.
5) lyginome Ispanijos ir Lietuvos rikos aplinkas.
6) surinktos informacijos apibendrinimas
Iš pat pradžių, kai pradėjome nagrinėti šia temą viskas atrodė gan painokai, bet po išsamios analizės tapo labai aišku ir nuoseklu. Kai kuriais klausimai, kuriuos nagrinėjome savo darbe informacijos rasti buvo gan keblu, bet mes įveikėme šias nedideles kliutis. Daugiau visas darbas buvo organizuojamas sklandžiai.
Iš pat pradžių mes nusprendėme, kad kiekvienas turi atlikti tam tikrą darbo dalį. Informacijos rinkimą ir analizavimą pasidalinome lygiomis dalimis. Manome, kad šis informacijos rinkimo pasidalijimo būdas buvo pats geriausias.
Studentė Rūta Kireilytė rinko ir analizavo medžiagą apie Ispanijos socialines institucijas, verslo papročius ir praktiką.
Studentė Sandra Lenkauskaitė ieškojo ir analizavo informaciją apie Ispanijos šalies istoriją ir gyvenimo sąlygas.
Studentas Jonas Milius analizavo ir rinko medžiagą apie šios šalies politinę sistemą.
Studentas Laurynas Lukšys analizavo ir ieškojo informacijos apie teisinę Ispanijos sistemą.
Studentas Rokas Norvaišas rinko ir analizavo informaciją apie geografinę šalies aplinką ir apie socialines organizacijas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-07
DalykasRegioninės geografijos kursinis darbas
KategorijaGeografija >  Regioninė geografija
TipasKursiniai darbai
Apimtis45 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis178.28 KB
AutoriusJonas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ispanija (7) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 45 puslapiai 
  • Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą