Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Laivų sistemos

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Įmonės pagrindiniai tikslai siekiant krovinių srautų valdymo efektyvumo. Uosto krovos darbų rinka. Galimos krovinių srauto pokyčių rizikos ir jų valdymo galimybės. Vidinės bendrovės rizikos, galinčios įtakoti krovinių srautą ir jų valdymas. Klasko pateikimo kokybė ir jos valdymas. Uostų-konkurentų įtaka krovinių srautui. Išvados.

Ištrauka

AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (toliau "KLASCO") vykdo savo veiklą tarptautinių pervežimų rinkoje, kurioje egzistuoja skirtingų laipsnių rizika, įtakojanti visą eilę makroekonominių faktorių. Uosto krovos darbų efektyvumą nulemia turimų techninių resursų panaudojimo galimybės, kurios tiesiogiai priklauso nuo esamų krovinių srauto. Šių dienų situacija parodo, kad per uostą judantys kroviniai turi įtakos valstybės importo-eksporto koeficientui, gaunamoms biudžeto lėšoms iš muitinės procedūrų taip pat iš uosto rinkliavų. Atskiriems mokesčių mokėtojams kompanijos uosto-operatorės ( Klaipėdoje yra septynios), priskirtinos prie atskirų mokesčių mokėtojų.. 1998 metais AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" į Lietuvos Respublikos biudžetą sumokėjo 75 mln. Lt mokesčių. Visa tai parodo, kad didžiausia šalies uosto krovos kompanija vaidina didelį vaidmenį net tik Klaipėdos krašto ar Lietuvos ekonomikoje ,bet lemia tranzitinių krovinių pasiskirstymą visoje Rytinėje Baltijos jūros pakrantėje.
Klaipėdos uosto strateginę padėtį dar XIII a. įvertino Vakarų Europos riteriai pastatydami čia pilį, kuri buvo jų puolimų atraminis taškas. Jau nuo tų laikų Karaliaučius, Ryga ir Klaipėda konkuravo tarpusavyje užsienio prekybos srityje. Uosto dėka Klaipėdos miestas buvo nuolat plečiamas ir gražinamas. XVII a. Klaipėdos uoste skambėjo tik anglų kalba.
Nedaug kas pasikeitę ir šiandien: biznio kalba, krovinių srauto kryptis išliko ta pati. Tik uostas nusidriekė plačiomis krantinėmis daugelį kilometrų į pietus sąsiauriu Kuršių marių link. Neužšąlančio uosto privalumai, gerai išvystyta susisiekimo sistema keliais ir geležinkeliu Klaipėdos uostui suteikė labai palankias sąlygas plėstis ir vystytis. Taigi Lietuva yra jūrinė valstybė turinti uostą su šimtamete patirtimi.
Žvelgiant į tarptautinę rinką, multimodalinių pervežimų konkurencija yra labai didelė. Tai skatina naujų technologijų atėjimą į uosto valdymo operacijų sistemą. AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" iki 1999 metų buvo Valstybinė įmonė. Būtent pastaraisiais metais "KLASCO" patyrė daugiausiai pasikeitimų ne tik nuosavybės bet ir valdymo, darbų organizavimo srityse. Privataus kapitalo atėjimas privertė reorganizuoti bendrovės vidaus strateginį valdymą, kontrolės, apskaitos, analizės sistemas. Tokiu būdu yra artėjama prie pasaulinių uosto įmonių valdymo sistemų.
Laisvos rinkos sąlygomis , svarbu jautriai reguoti į bet kokius pasaulinės transporto logistikos sistemos pokyčius. Privatus kapitalas leidžia pakankamai lanksčiai taikyti naujas valdymo galimybes , bet vis dėl to ,"KLASCO" lieka suvaržyta visa eile valstybinio reguliavimo
mechanizmų, kurie stabdo ne tik AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" vystymosi raidą bet ir viso uosto konkurencines galimybes. Kaip pavyzdį ,galima pateikti uosto rinkliavas ,kurios yra pačios didžiausios Europoje. Norint pritraukti klientą, "KLASCO" priversta dėl aukštų uosto rinkliavų balansuoti su žemais krovos darbų tarifais- tai išlieka vienu iš srautų valdymo būdų.
Daugelis Baltijos jūros pakarančių uostų-konkurentų yra šalių sostinės. Naivu būtų manyti, kad ir Lietuva pajėgtų perkelti savo sostinę iš Vilniaus į Klaipėdą, bet pagal dabartiniu metu vedamą transporto politiką, galima daryti prielaidą , kad kompetentingų žmonių , kurie žinotų kas tai yra uostas, sostinėje mažai. Pamirštama, kad Klaipėdoje yra puikių uosto specialistų, mokslininkų, kurių patarimai būtų neįkainojamos vertės, tik į visa tai nėra kreipiamas dėmesys. Juk būtent Klaipėdos uostas yra langas į Europą, tai Lietuvos siena su viso pasaulio valstybėmis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-11
DalykasLaivininkystės kursinis darbas
KategorijaTransportas ir logistika >  Laivininkystė
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis17.47 KB
AutoriusMantas R.
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Laivu sistemos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą