Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Karjera

  
 
 
123456
Aprašymas

Karjeros efektyvumas. Karjeros sėkmingumas. Požiūris į karjerą. Prisitaikymas prie profesinės veiklos. Karjeros galimybių atpažinimas. Išorinių ir vidinių karjeros aspektų palyginimas. Išoriniai karjeros vystymosi aspektai. Vidiniai karjeros vystymosi aspektai.

Ištrauka

Organizacinėj aplinkoje karjeros efektyvumą apsprendžia ne tik pavienis asmuo, bet ir organizacija. Kas tai yra karjeros efektyvumas? Pagal ką žmonės gali spręsti, kad jų karjera yra sėkminga? Ar organizacijos pasidalina savo požiūriu apie karjerą? Nors gali būti pateikta daug karjeros efektyvumo apibūdinimų, bet dažniausiai yra remiamasi keturiom charakteristikom: karjeros sėkmingumu, požiūriu į karjerą, prisitaikymu prie profesinės veiklos bei karjeros galimybių atpažinimu. Svarbesni sėkmingos karjeros rodikliai yra užimamos pareigos bei gaunamas darbo užmokestis. Pastebėta, kad kuo greičiau didėja darbo užmokestis ir asmens pareigos yra aukštinamos, tuo sėkmingesnė yra karjera. Taip pat kuo labiau aukštinamos asmens pareigos, tuo didesnė atsakomybė jam tenka už savo pavaldinius, biudžeto paskirstymą bei gautų pajamų didinimą. Organizacija yra labai suinteresuota karjeros sėkme, kol tai tiesiogiai daro įtaką jos darbo rezultatų efektyvumui. Daugeliu atvejų darbo užmokesčio dydis bei pareigų paaukštinimas tiesiogiai veikia darbuotojo norą prisidėti prie organizacijos darbo pasiekimų.
Turi būti aptarti du atvejai. Visų pirma, jei organizacijos pasisekimo įvertinimas bei atlygis už darbą visiškai neatspindi įmonės gautų rezultatų, darbuotojai gali nesuprasti šio rodiklio poveikio jų karjeros efektyvumui. Taigi, nors darbuotojų karjera yra sėkminga, jie gali negauti didesnio darbo užmokesčio bei jų pareigos būti nepaaukštintos vien dėl to, kad organizacija nusprendžia, kad ji to nedarys arba tiesiog neturi tam galimybių. Daugelis tarnautojų pastebi, jog organizacijos dažnai tvirtina, kad įmonės sėkmė yra atlyginama, bet iš tikrųjų jie įvertina nesėkmingus bendrovės rezultatus.
Antra, organizacijos iš savo darbuotojų kartais tikisi to, ko jie nenori ar negali įvykdyti. Pavyzdžiui, organizacija gali mėginti tiksliai nustatyti asmens sėkmingos karjeros galimybes atsižvelgdama į darbuotojo domėjimąsi vienu ar kitu dalyku (šeima, bendruomene, religija), nesusijusiu su pareigomis, dažnai karjeros sėkmė nuo to nepriklauso. Šiais atvejais darbuotojai gali būti visiškai patenkinti savo karjeros pasiekimais, nors organizacija tikisi daug daugiau. Tai priklauso nuo individo požiūrio į savo karjerą ir jos siekimo galimybes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-07
DalykasOrganizacinės psichologijos konspektas
KategorijaPsichologija >  Organizacinė psichologija
TipasKonspektai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis12.38 KB
AutoriusDovilė
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Karjera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 6 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą