Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pramonė ir gamyba>Medienos pramonė 1991-2003 metais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Medienos pramonė 1991-2003 metais

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Medienos pramonė pasaulinėje rinkoje. Pasaulio miškai ir miškų pramonė. Europos sąjungos miškų ir palaikančių pramonės šakų konkurencingumas. Europos Sąjungos (ES) miškų ir palaikančių pramonės šakų pagrindiniai bruožai. Europos Sąjungos (ES) miškų ir palaikančių pramonės šakų konkurencingumo faktoriai. Pagrindiniai miškų ir palaikančių pramonės šakų sunkumai ir veikimo. Lietuvos rinkos analizė. Lietuvos medienos pramonės analizė. Medienos ruoša. Apvaliosios medienos prekyba. Medienos produkcijos eksportas ir importas. Bendradarbiavimas su užsieniu. Lietuvos medienos sektoriaus įmonės. Lietuvos medienos produkciją gaminanti pramonė. Lietuvos medienos sektoriaus įmonių konkurencingumas. Medienos pramonės perspektyvos. Priedai (2). Išvados.

Ištrauka

Šiandien dauguma Lietuvos įmonių patiria nuolat stiprėjantį konkurencinį spaudimą, tiek iš vietinių, tiek iš tarptautinių konkurentų. Konkurencijos stiprėjimas vyksta dėl globalinės ekonomikos poveikio bei greitos technologijų plėtros.
Šių veiksnių poveikį ypač sustiprina spartūs Lietuvos integravimosi į Europos Sąjungą bei pasaulines prekybos struktūras žingsniai. Akivaizdu, jog dalis Lietuvos įmonių neatlaiko konkurencinės kovos ir yra priverstos užleisti pozicijas arba visai pasitraukti iš rinkos.
Viena stambesnių eksporto srityje yra medienos pramonė. Ji yra labai universali ir didesne dalimi vietinė žaliava. Tikėtina, kad jos ištekliai ateityje dar didės. Medienos produkciją gaminanti pramonė taip pat labai įvairi įmonių dydžiu, technologine įranga, produkcija ir jos paskirtimi.
Darbo tikslas. Šiame darbe bus pateikiamas šios pramonės apibūdinimas, bus supažindinama su situacija Lietuvoje ir užsienio rinkose. sudarytas naudojantis oficialiosios statistikos šaltiniais, o taip pat įmonių informacija. Kartu pateikiami kai kurie dabartinės būklės ir ateities perspektyvų vertinimai. Tikslas – supažindinti ir analizuoti Lietuvos medienos pramonės konkurencingumą globaliose erdvėse. Taip pat susipažinti su pasaulio įmonių konkurencinių strategijų kūrimu ir taikymu.
Darbo metodai.
1. Mokslinės literatūros apžvalga ir analizė.
2. Asociacijos "Lietuvos mediena" pateiktos informacijos analizė.
3. Informacijos Internete rinkimas ir analizė.
4. Statistinių duomenų analizė.
5. Spaudosapžvalga. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-08-22
DalykasPramonės ir gamybos kursinis darbas
KategorijaPramonė ir gamyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai24
Dydis303.3 KB
Autoriuspant
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslektorė Laima Šerėnienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Medienos pramone 1991 2003 metais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • lektorė Laima Šerėnienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą