Šperos.lt > Tyrimai
Tyrimai

(705 darbai)

Migracija (3)Migracija. Emigracija iš Lietuvos. Emigracijos iš Lietuvos neigiami aspektai. Emigracijos iš Lietuvos teigiami aspektai. Darbo tikslas. Tyrimo objektas. Tyrimo dalykas. Tyrimo uždaviniai. Hipotezės. Sąvokų operacionalizacija. Skaityti daugiau
Mirties bausmė (3)Įvadas. Tyrimo problema. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo hipotezė. Tyrimo objektas. Tyrimo metodai. Tyrimo rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Mitai apie asmenybę ir visuomenę (2)Įvadas. Tyrimo tikslas. Ištirti, mitus apie asmenybę ir visuomenę. Mitai apie asmenybę ir visuomenę? Kas tie mitai? Asmenybė ir visuomenė. Nuostatos. Stereotipai. Vertybės ir vertybinės orientacijos. Žmonių nuomonės analizė. Tyrimo metodika ir organizavimas. Žmonių nuomonės apie mitus rezultatų analizė. Elgesio mitai. Mitai apie Lietuvą. Mitai apie verslą. Mitai apie valdžią. Mitai apie religiją. Mitai apie sveikatos išsaugojimą. Mitai apie skirtingų kartų pažiūras. Išvados. Skaityti daugiau
Mobili reklamaĮvadas. Reklamos samprata. Svarbiausi reklamos esmę apibūdinantys bruožai. Mobili reklama. Mobilios reklamos pranašumai. Apklausos analizė ir rezultatai. Skaityti daugiau
Mobiliojo ryšio paslaugų pasirinkimo analizėĮvadas. Mobiliojo ryšio operatoriai. "Omnitel", "Tele2", "Bitės GSM" įkūrimas, istorija ir plėtra Lietuvoje. Mobiliojo ryšio operatorių rinkų aspektai. Mobiliojo ryšio operatorių paslaugų pasiūla. Mobiliojo ryšio operatorių palyginimas. Mobiliojo ryšio operatorių palyginimas pagal teikiamų paslaugų įvairovę. Mobiliojo ryšio operatorių palyginimas pagal teikiamų paslaugų kainą. Mobiliojo ryšio operatorių palyginimas pagal abonentų skaičių. Mobiliojo ryšio operatorių palyginimas pagal metinę apyvartą. Mobiliojo ryšio operatorių palyginimas pagal kokybės rodiklius. Mobiliojo ryšio vartotojų įpročių ir etiketo tyrimas. Apklausos duomenų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Mobiliojo ryšio priemonių privalumai ir trūkumaiMobiliojo ryšio priemonių privalumai ir trūkumai. Tyrimas. Reziumė. Skaityti daugiau
Mobiliojo ryšio rinkos tyrimasĮvadas. Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti, kas įtakoja renkantis mobiliojo ryšio operatorių. Tyrimo uždaviniai. Metodai. Rinkodara ir jos tikslas. Įmonės marketingo mikroaplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Klientų supratimas. Kodėl žmonės perka? Prekė/produktas. Kaip paveikti vartotoją? Mobiliojo ryšio priemonių privalumai ir trūkumai. Išvados. Skaityti daugiau
Mobiliųjų telefonų pasirinkimo tyrimasĮvadas. Mobiliųjų telefonų istorija. Kaip veikia mobilieji telefonai? Mobiliųjų telefonų įsigijimo būdai. Anketos rezultatų analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Mobilusis telefonas, kuris tapo mūsų kasdieninio gyvenimo dalimiĮvadas. Objektas. Tyrimo hipotezė. Darbo tikslas. Uždaviniai. Tyrimų metodai ir procedūros. Tiriamųjų kontingentas. Mobiliųjų telefonų įtaka vaikų sveikatai. Mobiliųjų telefonų populiarumas vaikų tarpe. Telefonų skleidžiamos elektromagnetinės bangos. Išvados. Skaityti daugiau
Mokesčių į Lietuvos biudžetus ir fondus statistinis tyrimasĮvadas. Darbo objektas: mokesčiai į Lietuvos biudžetus ir fondus. Darbo tikslas: atlikti statistinį tyrimą.. Santykiniai dydžiai. Dinamikos santykiniai dydžiai. Struktūros santykiniai dydžiai. Koordinacijos santykiniai dydžiai. Vidutiniai dydžiai. Variacijos rodikliai. Dinamikos eilučių analitiniai rodikliai. Vidutiniai dinamikos eilučių kitimo rodikliai. Dinamikos eilučių lygių kitimo analizė. Ekstrapoliacija. Išvados. Skaityti daugiau
Mokyklos dabarties ir jos vizijos apibūdinimas: Panevėžio Vytauto Žemkalnio gimnazijaĮvadas. Bendra informacija apie mokyklą. Mokyklos vizija. Vizija. Misija. Prioritetai. Gimnazijos mokytojai. 2006/2007 m.m. gimnazijos veiklos aprašas. Vidaus darbo tvarkos taisyklės. Siūlomi dalykų moduliai. Mokslo metai. Pamokų laikas. Mokinių atostogų grafikas. Panevėžio Vytauto Žemkalnio Gimnazijos 2006/2007 m.m. ugdymo planas 1-oms ir 2-oms gimnazijos klasėms. Panevėžio Vytauto Žemkalnio Gimnazijos 2006/2007 m.m. profilinio ugdymo planas 3-ioms ir 4-oms gimnazijos klasėms. Pasirenkamieji dalykai. Moduliai. Tėvų pagalba. Mokinių parlamentas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Mokyklos darbo režimo įvertinimasPanevėžio Vytauto Žemkalnio gimnazijos darbo režimo įvertinimas. Pamainų skaičius mokykloje. Pamokų pradžios ir pabaigos laikas. Pertraukų trukmė ir išdėstymas. Patalpų, kuriose leidžiamos pertraukos, higiena. Valgyklos darbo ir moksleivių valgymo grafikas. Mokinių maitinimosi tvarka. Auklėjamosios 1f klasės moksleivių veikla mokykloje. 1f klasės pamokų tvarkaraštis. 1f klasės mokinių veikla pertraukų metu. 1f klasės mokinių maitinimasis ir higiena. 1f klasės moksleivių dalyvavimas popamokinėje veikloje ir už jos ribų. Popamokinės veiklos organizatoriams ir būrelių vadovams. "Sveikatos lapas" klasės žurnale. Skaityti daugiau
Mokymosi motyvacijos ir baimių tyrimasTrumpa berniukų biografija. Mokymosi motyvacijos tyrimas. Baimių tyrimas. Klausimynas. Rezultatų sutvarkymas. Teorinė medžiaga, skirta mokinių asmenybės ypatumams pažinti bei mokymosi motyvacijos ir baimių tyrimo išvadoms daryti. Asmenybės ypatumai. Interesai, sugebėjimai. Savęs vertinimas. Charakterio bruožai. Verbalinis intelektas. Emocijų, jausmų ir valios ypatumai. Šiek tiek aptarsime pačią mokymosi motyvaciją bei baimes. Mokymosi motyvacija. Baimė. Armando ir Roberto mokymo motyvacijos ir baimių tyrimo išvados. Aptariama berniukų mokymosi motyvacija. Aptariamas berniukų baimių tyrimas. Skaityti daugiau
Mokinio adaptacija naujoje klasėjeĮžanga. Tyrimo objektas – Uteno Dauniškio vidurinės mokyklos 11 klasės moksleiviai. Tyrimo tikslas – ištirti moksleivių prisitaikymo būdus naujoje klasėje ar mokykloje, bei išryškinti mokinio santykį su bendrojo lavinimo mokykla. Šio tikslo siekiame teorinėje dalyje pagrindžiant minėto santykio bei prisitaikymo būdų nustatymo kriterijus, o antroje dalyje – juos išryškinant atliktais empiriniais tyrimais. Teorinė tyrimo dalis. Adaptacijos samprata. Gyvenimas mokykloje. Kas yra sėkminga besimokančiųjų organizacija? Moksleivio adaptacija naujoje klasėje ar mokykloje, jos eiga, trukmė ir ypatumai. Empirinė tyrimo dalis. Apklausos rezultatų analizė. Adaptacijos mokykloje analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinio charakteristikaMano pasirinktas ir aprašomas vaikas yra mano sūnus Domantas. Jam netrukus sukaks 17 metų. Gyvena pilnoje šeimoje, turi jaunesnę seserį, kuriai dabar 5,5 metų. Domantas vyriausias vaikas šeimoje. Charakteristika pagal Z. Froido asmenybės teoriją. C.G. Jungo asmenybės teorija. A. Adlerio asmenybės teorija. A.H. Maslou asmenybės teorija. Skaityti daugiau
Mokinio charakteristika (2)2 mokinių charakteristikos. Mokinių bendri duomenys. Vardas. Klasė. Bendras fizinis išsivystymas. Sveikatos būklė. Sąlygos šeimoje. Vardas. Klasė. Bendras fizinis išsivystymas. Sveikatos būklė. Sąlygos šeimoje. Mokymosi veikla. Pažangumas. Drausmingumas. Mokyklos režimo laikymasis. Sugebėjimas mokytis. Bendrieji gebėjimai. Dėmesys. Suvokimas. Atmintis. Mąstymas. Kalba. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Bendros išvados. Skaityti daugiau
Mokinio charakteristika (3)Pirmojo Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas Tarpasmeniniai santykiai. Antrojo Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Bendros išvados. Skaityti daugiau
Mokinio charakteristika (4)Įvadas. Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Mokinio charakteristika. Bendri duomenys. Mokymosi veikla. Bendrieji gebėjimai. Emocijų ir valios sfera. Temperamento ypatumai. Mokymosi motyvacija ir asmenybės kryptingumas. Tarpasmeniniai santykiai. Išvados. Skaityti daugiau
Mokinių konfliktai tarp bendraklasių mokyklojeSantrauka. Įvadas. Darbo tikslas: Ištirti mokinių požiūri į mokyklą, mokytojus, Bendravimą su klasės draugais ir pamokų lankymą bei nelankymą. Tyrimo metodika. Tyrimo metodai. Tiriamieji. Rezultatų analizė. Tyrimo išvados. Anketa. Skaityti daugiau
Mokinių nelankomumasProblemos formulavimas. Projekto tikslas. Projekto eiga. Projekto vykdymas. Mokyklos nelankymas. Moksleivių požiūris į mokymąsi. Nesėkmingo mokymosi ir mokyklos nelankymo priežastys: moksleivių vertinimas. Rekomendacijos. Mokyklos lygmeniu. Skaityti daugiau
......