Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Šperos

Šperos (2046 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Rekreacinė geografija

    Rekreacinės geografijos samprata. Rekreacinė geografija. Rekreacinės geografijos objektas. Rekreacinės geografijos objektas dalijamas. Keliautojų tipai. Kelionės motyvacija. Svarbiausios šių kelionės rūšių savybės pateikiamos lentelėje. Rekreaciniai srautai, jų struktūra ir dinamika. Turistų srautai. Turizmo regionai. Lietuvos turistų pamėgti turizmo regionai. Pagrindinė turistinė informacija apie šalį.
    Geografija, špera(10 puslapių)
    2007-11-08
  • Rekvizitai

    Rekvizitas. Blankas. Dokumento sudarytojas. Tvarkomieji dokumentai. Organizaciniai dokumentai. Dokumentų rekvizitų rašymo būdai. Lietuvos valstybės ar savivaldybės herbas. Dokumento sudarytojo pavadinimas. Įstaigos duomenys. Specialioji žyma. Priedo žyma, Dokumento gavimo registracijos žyma. Dokumento pavadinimas. Dokumento data. Dokumento registracijos numeris. Gauto dokumento nuoroda. Dokumento sudarymo vieta. Adresatas. Rezoliucija. Dokumento tvirtinimo žyma, Dokumento tekstas. Parašo rekvizitas. Dokumento suderinimo žyma. Supažindinimo žyma. Rengėjo nuoroda. Dokumento paieškos nuoroda. Kopijos tikrumo žyma.
    Raštvedyba, špera(4 puslapiai)
    2005-06-10
  • Religinė sociologija

    Paulius II, Laborem exercens. Jonas Paulius II, Solicitudo rei socialis. Jonas Paulius II, Centesimus annus.
    Sociologija, špera(3 puslapiai)
    2006-04-18
  • Relinės apsaugos ir automatika

    AKI Schemos. Vienkartinio AKI veikimas. Dvikartinio veikimo ARI. ARI paskirtis ir keliami reikalavimai. ARĮ schemoms keliami reikalavimai. Bendros žinios apie įtampos reguliavimą. Automatinis galios transformatoriaus įtampos reguliatorius. AIR kondensatorių baterijomis. Bendros žinios apie aktyviosios galios ir dažnio reguliavimą. Pirminiai turbinų sukimosi dažnio reguliatoriai. Automatinis galios srautų reguliavimas. Kompleksinis dažnio ir aktyviosios galios reguliavimas. Dažnio reguliavimas antrinių dažnio reguliatorių pagalba. Bendrosios žinios apie ADN. Automatinis hidrogeneretoriaus paleidimas vykstant dažnio sumažėjimui energosistemoje. ADN ir DAKĮ schemos. Šiluminių elektrinių savų reikmių atskyrimas sumažėjus energosistemos dažniui.
    Mechanika, špera(13 puslapių)
    2007-04-23
  • Renesanso literatūra

    Boccaccio "Dekameronas". Italų renesanso raida. Makiavelis. Renesansas Vakarų Europoje. Vokietija. Nyderlandai. Reformacija. Erazmas Roterdamietis. Liuteris. F.Rablė renesansas Prancūzijoje. Humanistinės idėjos. Humanistinio ugdymo tema. Rablė požiūris į religiją. Servantesas. Renesansas Italijoje. Riterinis romanas. Pastoralinis romanas. Šelmių romanas. Situacijų dviprasmiškumas. Riterystės ir humanizmo programos.
    Visuotinė literatūra, špera(7 puslapiai)
    2005-10-18
  • Restoratyvinis (atkuriamasis) teisingumas

    Restoratyvinio teisingumo samprata. Restoratyvinio teisingumo raida ir paplitimas pasaulyje. Restoratyvinio teisingumo modeliai. Restoratyvinio teisingumo taikymo ypatumai, teikiama nauda ir perspektyvos. Aukos ir nusikaltėlio mediacijos samprata, vieta socialinių paslaugų sistemoje, įdiegimas, taikymas baudžiamojoje justicijoje. Aukos ir nusikaltėlio mediacijos principai: konfidencialumas, neutralumas, savanoriškas dalyvavimas. Aukos ir nusikaltėlio mediacijos stadijos. Pirmieji aukos ir nusikaltėlio mediacijos projektai (programos) Lietuvoje, jų ypatumai. Atkuriamojo teisingumo prielaidos ir perspektyvos Lietuvos Respublikos teisinėje sistemoje. Aukos ir nusikaltėlio (kaltininko ir nukentėjusiojo) susitaikymas baudžiamajame procese (teisinis reglamentavimas).
    Teisė, špera(12 puslapių)
    2008-05-06
  • Riebalai

    Lipidų išplitimas, biologinė svarba. Žarnyno lipazių ir fosfolipazių veikimo specifiškumas. Tulžies sudėtis. Nesočiųjų riebalų rūgščių oksidacija. Ketogenezės reguliavimas. Ketonemija ir ketozė. Aukštesniųjų riebalų rūgščių biosintezė. Eikozanoidai. Cholesterolio biosintezė. Aterosklerozės biocheminis mechanizmas.
    Fiziologija, špera(7 puslapiai)
    2005-06-14
  • Riedmenų remontas

    Pagrindiniai faktoriai, apibūdinantys. technikos būklę. Patikimumas. Riedmenų patikimumo pagrindinės nuostatos ir skaičiavimo principai. Mašinų remonto reikšmė ir ekonominis tikslingumas. Reikiamo lygio patikimumo nustatymo metodika. Riedmenų gedimo dėsningumai. Riedmenų techninė parengtis. Riedmenų techninės priežiūros ir remonto sistema. Riedmenų priėmimas remontui ir jų techninės būklės įvertinimas. Riedmenų techninės priežiūros ir remonto gamybiniai padaliniai. Išdilusių detalių paviršių atstatymo būdai eksploatuojant riedmenis. Litavimas. Lydmetalių parinkimas. Chromavimas. Chromavimo proceso eiga. Atnaujinimas suvirinimu ir aplydimu. Vibrokatalitinis aplydimas. Metalizavimas. Klijavimas. Plastinis detalių deformavimas jas remontuojant. Kniedijimas. Nejudamieji, išardomi sujungimai. Srieginiai sujungimai. Jungimas smeigėmis. Sujungimas varžtais ir sraigtais. Pleištiniai sujungimai. Išdrožinai sujungimai. Kūginiai sujungimai. Krumpliaračių, smagračių ir skriemulių rinkimas ir ardymas remonto metu. Spyruoklių įstatymas ir išėmimas remonto metu. Grandininių perdavų surinkimas. Surinkimo ir išardymo darbų organizavimas remonto metu.
    Inžinerija, špera(17 puslapių)
    2011-02-22
  • Riedmenų techninis eksploatavimas

    Geležinkelių transporto plėtra pasaulinėje. Lokomotyvų ūkis aprūpina geležinkelius. Traukinių eismo grafikas. Lokomotyvų apyvartos ruožai. Lokomotyvų darbo kiekybiniai rodikliai. Kokybiniai rodikliai. Pagrindinės Lokomotyvo brigados (LB) pareigos. Lokomotyvo brigados (LB) darbo metodai. Lokomotyvo brigados (LB) darbo patikimumas ir saugus eismas. Techninės priežiūros (TP) ir remonto (R) sistemos paskirtis ir struktūra. Pagrindinės patikimumo sąvokos. Lokomotyvų eksploatavimo patikimumo valdymas. TP ir ER rūšys. Remonto ciklo planavimo schema. Lokomotyvo diagnostika techninės priežiūros (TP) ir remonto (R) sistemoje. Techninės priežiūros (TP) ir remonto (R) sistemos ekonominis efektyvumas. Agregato remonto metodo esmė. Faktinis ir sąrašinis darbuotojų skaičius. Remonto brigadų darbo organizavimas. Mokslinis darbo organizavimas. Saugaus darbo, sanitarijos ir aplinkosaugos reikalavimai. Techninė priežiūra užsienyje (komercinė veikla). Parangos organizacija, technologija ir priemonės. Degalų sąnaudų ir atsargų nustatymas. Tepalų sąnaudų ir atsargų nustatymas. Smėlio ūkio įrenginiai ir sąnaudų bei atsargų apskaičiavimas. Lokomotyvų plovimo, valymo ir apsukimo įrenginiai. Lokomotyvų depai. Pastatų tipai. Vagonų techninės priežiūros ir remontų sistema, keleivinių ir krovininių vagonų priežiūrų ir remontų ypatumai. Vagonų parko darbo rodikliai, kiekybiniai ir kokybiniai. Vagonų plovimo ir išgarinimo punktai, būtina įranga. Sąstatų vagonų techninės kontrolės organizavimas. Refrižeratorių techninė priežiūra. Keleivinių vagonų eksploatavimo ypatumai. Traukinių brigadų darbuotojų darbo ir poilsio režimai. Automatinių stabdžių techninės priežiūros organizavimas.
    Mechanika, špera(8 puslapiai)
    2009-01-14
  • Rinkodara (10)

    Transportavimo savikainos apskaičiavimo būdai. M faktoriai, lemiantys paslaugų kainą. Kainos tipas, faktoriai, lemiantys pasirinkimą. Rinkos kainos sudarymas. Nuolaidos. Strateginis marketingo valdymas. Pajamų valdymo technologija. Pelno valdymo technologija. Rinkos plėtimo būdai. Reklama. Realizavimo skatinimas. Propaganda. Asmeninis pardavimas. Strateginis marketingo veiklos planavimas.
    Rinkodara, špera(7 puslapiai)
    2007-02-19
  • Rinkodara (11)

    Kaip suprantate konkurenciją, kokios jos rūšys ir kuo jos skiriasi? Kokie yra kainos nustatymo metodai? Paaiškinkite jų esmę. Kokie veiksniai lemia vartotojo elgseną? Apibūdinkite juos. Kokie yra prekių paskirstymo būdai? Kas apsprendžia jų pasirinkimą? Kokie veiksmai sudaro vartojimo prekių pirkimo procesą? Kokie veiksniai lemia paskirstymo kanalo pasirinkimą? Apibūdinkite juos. Kas yra vartotojo elgsena ir kokie jos tyrimo tikslai? Kas yra marketingo aplinka ir kokia jos reikšmė verslo įmonėms? Kokie yra naujos prekės kūrimo etapai? Kokios dažniausiai skiriamos kainų strategijos? Paaiškinkite jų svarbą. Kokios jums žinomos verslo orientacijas? Apibūdinkite jas. Kas yra netiesioginis prekių paskirstymas ir kokios jo formos? Kokie yra prekės lygmenys? Apibūdinkite paslaugos sampratą. Kokios aplinkybės lemia paskirstymo kanalo suformavimą ar pakeitimą? Kokie yra prekių asortimento parametrai? Kokie galimi gamintojo sprendimai pasirenkant paskirstymo kanalą? Kaip atliekama prekių asortimento struktūros analizė? Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės įvedimo į rinką stadijoje? Kokios yra prekybos sritys ir rūšys? Kokios naudojamos marketingo strategijos prekės augimo stadijoje? Kokios yra mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai? Kokios naudojamos marketingo strategijos prekės brandos stadijoje? Kaip suprantate mažmeninės prekybos įmonių marketingą? Kokios yra prekės identifikavimo sąlygos ir priemonės? Kas sudaro marketingo mikroaplinką ir makroaplinką? Kokias žinote prekių paskirstymo strategijas? Apibūdinkite jų pranašumus ir trūkumus. Kokie yra vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai? Kam reikalingi pardavimo tarpininkai ir pagalbininkai kuo jie skiriasi? Kokie vidiniai veiksniai daro įtaką vartotojo elgsenai? Apibūdinkite kiekvieną jų. Kokie yra rėmimo komplekso elementai, kokie jų naudojimo ypatumai? Kokios yra reklamos funkcijos? Kas yra rinkos segmentavimas ir pagal kokius požymius segmentuojama vartojimo prekių rinka? Kas yra pozicionavimas? Kaip reklama panaudojama kaip pozicionavimo įrankis? Kokiais atvejais įmonė naudoja koncentruotą, diferencijuotą ar nediferencijuotą marketingą? Kas yra prekės gyvavimo ciklas, kokios jo stadijos ir kodėl tai svarbu marketingo specialistams? Kokie dažniausiai esti kainodaros tikslai? Kokie prekybos renginiai yra jums žinomi? Apibūdinkite juos.
    Rinkodara, špera(8 puslapiai)
    2007-05-09
  • Rinkodara (6)

    Marketingas. Poreikiai. Marketingo sistemos veikloje remiamasi tam tikrais principais. Marketingo sistema. Verslo orientacijos samprata. Verslo orientacija. Gamybos orientacijos samprata. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinis-etninis marketingas. Verslo orientacijų ryšys ir skirtumai. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makroaplinka. Ekonomine aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Marketingo informacija. Marketingo informacijos reikšmė versle. Marketingo tyrimų samprata. Marketingo tyrimų rūšys. Apklausa. Stebėjimas. Eksperimentas. Fokusuota grupė. Imties atranka. Imtis. Imties dydis. Tyrimo procesas. Rinka. Tikslinės rinkos parinkimas. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgsena. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Pirkimo procesas. Pirkimo proceso etapai. Prekių asortimento samprata. Struktūros analizė. Idėjų generavimas. Idėjų atrinkimas. Idėjų tikrinimas. Marketingo strategijos parengimas. Gamybos ir pardavimo galimybių analizė. Prekės sukūrimas. Bandomasis marketingas. Prekės įvedimas į rinką. Prekės identifikavimo samprata. Pakuotė. Kaina. Kainodaros tikslai. Paklausa. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Marketingo valdymas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo tipai.
    Rinkodara, špera(30 puslapių)
    2006-10-11
  • Rinkodara (8)

    Prekė. Prekinis ženklas. Prekinio ženklo vertė. Prekės ženklo privalumai. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekių gamybos nutraukimas. Prekės įpakavimas. Rėmimas. Loginiai žingsniai bet kokia komunikacijai sukurti. Rėmimo tikslai. Pardavimų rėmimas. Rėmimo būdai. Reklama. Reklamos rūšys. Reklamos žinutė. Populiarinimas. Asmeniškas pardavimas. Paskirstymo politika įmonėse. Paskirstymo sistemos funkcionavimo formos. Kainodara. Pagrindinės marketingo kainos strategijos. Kainos nustatymo etapai. Kainos samprata. Rinkos poveikis kainai. Naudingumo vartotojui poreikis kainai. Konkurencijos poveikis kainai. Normatyvinių aktų poveikis kainai. Marketingo strategijos poveikis kainai. Rizikos laipsnio poveikis kainai. Kainos reguliavimo tikslai. Kainos nustatymas. Produktų kainų nustatymo metodai. Pirkėjų vertinimo metodas. Veiksniai turintys įtakos kainų nustatymui. Kainos koregavimo strategija.
    Rinkodara, špera(9 puslapiai)
    2006-11-16
  • Rinkodaros valdymas (2)

    Rinkodaros valdymas. Organizacijos misija. Organizacijos tikslai. Organizacijos pelningumas . Pelno didinimo būdai trumpuoju laikotarpiu. Augimas. Greito augimo neigiami veiksniai. Akcinio kapitalo vertė. Akcinio kapitalo vertės didinimo trūkumai. Vartotojų poreikių (VP) tenkinimas. Kiti organizacijos valdymo tikslai ir užduotys. Organizacijos valdymo tikslų ir užduočių analizės išvados. Suinteresuotų grupių tikslai ir veiksniai sunkinantys jų įgyvendinimą. Suinteresuotos grupės. Akcininkų tikslai. Subalansuotos tikslų sistemos sukūrimas. Organizacijos strategijos sukūrimas. Išteklių paskirstymo sprendimo priėmimas. Vertikali integracija skirstoma. Įsiskverbimas į gretutines ek. veiklos sferas. Diversifikacija konglomerato principu. Ilgalaikį konkurencinį pranašumą. Suvokiama vartotojų vertė susideda iš 3 sudedamųjų dalių. Patekimą apsunkinantys barjerai. Pagrindinės įmonės kompetencijos. Strategijos rezultatyvumo vertinimo kriterijai. Atitikimas išorinei aplinkai. Išorinės aplinkos veiksniai keičiantys rinkos poreikius. Laiko efektas. Našumas prieš rezultatyvumą (efektyvumą). Organizacijos struktūros rezultatyvumas (efektyvumas). Atkaklumas realizuojant strategiją. Lyderio pozicijų įmonė gali siekti. Trumpalaikės programos. Pagrindinės kompetencijos. Organizacijos pagrindai. Organizacijos dedamosios. Darbuotojai. Struktūra. Bendrovės uždaviniai. Strategija. Vadovai turi pasistengti įdiegti sistemas, atitinkančias 3 kriterijus. Lyderis. Organizacijos, orientuotos į vartotojus sukūrimas. Rinkodara. Poreikis. Reikmė. Vartotojų elgesio modelis pagal Hawkins, Best, Coney. Paklausa. Prekė. Prekės ar paslaugos vertė ir pasirinkimas. Prekės nauda. Prekės vertė. Mainai. Derybos. Sandėris. Rinkodaros uždaviniai vykdant mainus. Transakcinė (vienkartinio sandorio) rinkodara. Patenkintų prekėmis pirkėjų naudingumas organizacijoje. Rinkodaros tinklas. Rinkodaros tinklo dalyvių tikslai. Rinka. Rinkodara. Rinkodaros valdymo tikslai. Tikslinių rinkų nustatymas. Rinkodaros tyrimai. Prekės sukūrimas. Rinkodaros–komplekso sukūrimas. Stebėjimas. Išskirtinės naudos išbandymas. Pirkėjams teikiamos naudos matrica. Naudingumo svertai. Pirkėjų potyrių ciklo etapai. Naudingumo kliūčių šalinimas. Verslo valdymo koncepcijos. Orientacija į pardavimus. Finansinė orientacija. Orientacija į vartotojus. Rinkodaros samprata. Sėkmė. Vartotojas didžiausias organizacijos aktyvas. Vartotojų lojalumo abėcėlė. Dėmesys rinkoje vartotojų reikmėms. Pagrindiniai ir antraeiliai veiksniai. Įmonės prekių ir paslaugų asortimento formavimas. Rinkų grupės. Organizacija. Organizacijos stovinti nugara į vartotoją. Organizacijos stovinti veidu į vartotoją. Konkurencinis pranašumas. Palyginimo procedūra susideda iš 5 etapų. Vieninga įmonė. Nesėkmingo organizacijos perorientavimo į vartotojų reikmes priežastys. Misijos sukūrimas. Rinkodaros auditas. Vartotojų audito. Konkurencinės aplinkos auditas. Darbuotojų nuostatų ir požiūrių auditas. Strategijos sukūrimas. Darbuotojų apmokymas ir paruošimas. Strategijos įgyvendinimas. Kokybės būreliai. "Probleminės" grupės. Orientacijos į vartotoją palaikymas. Pagrindiniai požymiai, kuriuos išskiria P. Kotler’is organizacijose nepakankamai orientuotose į rinką. Sprendimai pagal P. Kotler’į. Rinkodaros problemos sprendžiamos 4 kryptimis. Rinkos segmentavimas. Tikslinių rinkų išskyrimas. Rinkos pozicionavimas. Rinkodaros veiklos planavimas. Rinkos segmentavimo privalumai. Optimalaus poreikių tenkinimas. Didesnis pelnas. Plėtros galimybės. Nuolatiniai klientai. Tikslinė komunikacija. Naujovių stimuliavimas. Rinkos dalis. Optimalūs segmento identifikavimo rodikliai pagal Wind’ą. Segmentavimo metodikos reikalavimai. Realumas. Pelningumas. Prieinamumas. Aktyvumas. Segmento patrauklumas vertinamas pagal šiuos veiksnius. Rinkos segmentavimo strategijos. Nediferencijuota rinkodara. Diferencijuota rinkodara. Pastangų koncentracija viename segmente. Koncentruotos strategijos grėsmės. Inovacijų segmentavimas. Išskirtinių privalumų sukūrimas. Išskirtiniai privalumai turi atitikti 4 kriterijus. Veiksnių determinuojančių (įtakojančių) pasiūlymo naudą suskirstymas. Prekės privalumai. Paslaugos – prekių privalumai. Personalas – privalumų šaltinis. Išlaidų diferencijavimo būdai. Įmonės vadovai turi. Išlaidos ir konkurencingumas. Prekės pozicionavimo kriterijai pagal Wind. Norimos pozicijos pasirinkimas. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Pozicionavimo strategija. Pozicionavimo strategijų alternatyvos. Užimtų pozicijų stiprinimo strategija. Laipsniška repozicionavimo strategija. Radikalaus repozicionavimas. Konkurentų pašalinimo iš užimamų pozicijų strategija. Pozicionavimo nerezultatyvumo priežastys. Rinkodaros planas. Rinkodaros plano 7 tarpusavy susiję elementai. Veiklos rezultatyvumo lygis. Galimybės ir perspektyvos. Rinkodaros uždaviniai. Rinkodaros strategija. Veiksmų planas. Biudžetas. Strateginio planavimo rinkoje užduotis. Aplinkos pokyčiai "strateginiai langai". Nauji segmentai. Nauji paskirstymo kanalai. Rinkos perorientavimas. Nauji įstatymai. Išoriniai veiksniai. Sulėtinta reakcija į aplinkos pokyčius. Strateginės reakcijos vėlavimo sumažinimas. Strateginis planavimas. Strategijos sudėtinės dalys. Veiklos sritis. Uždaviniai. Strateginių verslo vienetų identifikacija. Išteklių paskirstymas. Išskirtinių konkurencinių privalumų kūrimas. Efektyvios funkcinės strategijos. Sinergija. Korporacijų strategija. Strateginis planavimas. Finansinės kontrolės bendrovės. Strateginės kontrolės bendrovės. Korporacijos misija. Misijos deklaracijos elementai. Konkurencijos sritys. Strateginiai ketinimai. Personalo kompetencijos ir konkurenciniai pranašumai. Pagrindinės suinteresuotos grupės. Korporacijos užduotys. Savarankiškų verslo vienetų nustatymas. Savarankiškų verslo vienetų veiklos kriterijai. Išteklių paskirstymas. Portfelio principas. Bostono konsultacinės grupės matrica. Bostono konsultacinės grupės (BKG) matricos trūkumai. Mckinsey (kombinuotas portfelio) modelis. Vertės planavimo modeliai. Vertės planavimo trūkumai. Sinergizmo panaudojimas. Rinkodaros ir inovacijų veiklos gerinimo problemos. M. Porter modelio veiksniai. Strateginiai uždaviniai. Išteklių paskirstymas. Strateginių pastangų kryptys. SVV tikslai orientuojantis į vartotojus. SVV tikslai orientuojantis į konkurentus. Strateginės grupės. Konkurentų grupės pagal M. Porter ir Mckinsey. Konkurentų tikslai ir uždaviniai. Konkurentų silpnos ir stiprios pusės. Atsakomieji konkurencinės strategijos veiksmai. Rinkos signalai. Pagrindiniai strategijos veiksniai. Rinkos tyrimo etapai. Strateginio plano įgyvendinimo 4 etapai. Rinkodara ir prekės gyvavimo ciklas. Charakteristikos. Rinkodara ir prekės gyvavimo ciklas. Strategija. Rinkodara ir prekės gyvavimo ciklas. Rinkodaros kompleksas. Rinkodara ir prekės gyvavimo ciklas. Organizacija. Prekės gyvavimo ciklo koncepcijos, alternatyvios strategijos. Poreikis. Prekės gyvavimo ciklo koncepcijos, alternatyvios strategijos. Paklausa. Prekės gyvavimo ciklo koncepcijos, alternatyvios strategijos. Technologijos. Prekės modifikacija. Prekės gyvavimo ciklo koncepcijos, alternatyvios strategijos. Prekės ženklas. Prekės gyvavimo ciklo koncepcijos trūkumai. 5 jėgos, lemiančios bendrovės sėkmę. Vartotojai. Konkurencija. Santykiai su tiekėjais. Rinkų evoliucija. Naujų prekių adaptacija palengvinama šiomis sąlygomis. Naujų bendrovių įėjimas į rinką laikinai apribotas šiais barjerais. Greito augimo fazė. Brandos fazė. Nuosmukio fazė. Verslui nuosmukio fazėje M. Porteris siūlo 4 alternatyvas. Rinkodaros strategijų formavimą. Pionierių strategija. Gynybos veiksmų variantai. Rinkos nišos strategijos patrauklumo priežastys rinkos atsiradimo ir augimo fazėse. Rinkos nišos pasirinkimo 2 strategijos. Reikalavimai rinkos nišos strategijai. Rinkodaros tikslas prekinio ženklo atžvilgiu. Prekės ženklo kapitalas. Prekės pavadinimas. Prekės vardas. Logotipas. Prekės simbolis. Prekės ženklas. Prekės ženklas (pagal Kotler). Prekės ženklas (pagal Aaker, Biel). Sėkmingas prekės ženklas. Prekės identifikavimo strategijos. Gamintojas nesuteikia prekės ženklo. Grupinis prekės ženklas. Individualus prekės ženklas. Sėkmingo prekės ženklo sukūrimo principai. Prekės ženklo efektas. Prekinio ženklo pridėtinės vertės kilmė. Prekės ženklo pozicionavimo strategija. Prekės ženklo piramidės apibūdinimas. Prekės ženklo individualumas (Hakinson, Cowking). Kliento įvaizdis. Prekės ženklo kūrimas. Prekės ženklo potencialo principai. Sėkmingo prekės ženklo sukūrimo sąlygos. Prekės ženklo ekonominis efektas. Vartotojų lojalumas prekės ženklui. Horizontalus prekės ženklo šeimos plėtimais. Vertikalus prekės ženklo šeimos plėtimas. Prekės ženklo išplėtimo strategijos nesėkmės. Prekės ženklų išplėtimo strategija. Prekės ženklo vardo kūrimo rekomendacijos. Prekės ženklo revitalizacija. Prekės ženklo repozicionavimas. Prekės ženklo repozicionavimo metodai. Prekės ženklo efektyvumo padidinimas. Inovacinių svertų sistema. Inovacinių bendrovių strateginės galimybės. Nesėkmių sumažinimo diegiant inovacijas principai. Inovacijas apsunkinantys barjerai. Naujų prekių nesėkmės priežastys. Delsimas diegiant inovacijas. Organizacija ir inovacijos. Bendrovės strategija ir uždaviniai inovacijų srityje. Darbuotojų kvalifikacija. Inovacijos vartotojams. Integracija. Sistemos. Įmonė, kurianti naujas prekes turi atlikti šiuos darbus. Naujos prekės kūrimo etapai. Idėjų generavimo šaltiniai. Idėjų generavimo metodai. Naujos prekės kūrimo klaidos. Papildomi veiksniai, stabdantys naujų prekių gamybą. Kuperis ir klainšmidtas teigia, kad sėkmės rinkoje pagrindas–pati prekė, jos originalumas ir kokybė. Sėkmės veiksniai. "aš taip pat" strategija. Egzistuojančios prekės repozicionavimas. Prekės ženklo palaikymas. Kaina. Strategijos uždavinys. Prekės konkurencingumą didina. Kainodaros strategijos formavimas atliekamas 6 etapais. Kainos konkurencingumo vertinimas. Dažniausiai skiriamos kainodaros strategijos. Kainodaros užduočių nustatymas. Kainos ir kokybės strategija. Pagr strateginės pastangos.Tikslinės rinkos segmentai. Prekės vertingumas vartotojams. Alternatyvios analizės metodas. Kainodara prekių linijos ribose.Blokuojančios prekės. Kainodara prekių linijos ribose. Paralelinis importas. Kainos pakeitimas. Rinkodaros komunikacija. Pirkėjų pasirinkimą sąlygoja 3 veiksnių grupės. Rinkodaros komunikacijų valdymas. P. Doyle’is išskiria dar 2 komunikacijos instrumentus. Efektyvios komunikacijos kūrimo etapai. Komunikacijos planas. Pagrindiniai dėmesio pritraukimo veiksniai. Kreipimosi interpretacijai poveikį daro. Komunikacijos efektyvumo įvertinimas. Pirkėjų elgesys. Rinkos analizės etapai. Reklamos uždaviniai. Reklamos užduotys turi būti. Reklamos pagrindiniai aspektai. Dešimt reikalavimų reklamai pagal Doyle’į. Konkurencinis paritetas. Sunkumų šalinimo moksliniai metodai. Medios pasirinkimas. Medios pasirinkimo kriterijai. Reklamos biudžeto paskirstymas laike. Tolygus paskirstymas. Koncentruotas paskirstymas. Slenkantis paskirstymas. Pulsuojantis paskirstymas. Tiesioginė rinkodara. Tiesioginės rinkodaros skirtumai lyginant su reklama. Tiesioginės rinkodaros greito vystymosi priežastys. Tiesioginės rinkodaros planavimas. Interaktyvi rinkodara. Reikšmingiausios interaktyvios reklamos formos: internetas; kompaktiniai diskai; elektroninės skaitymo priemonės; interaktyvi televizija. Interaktyvios rinkodaros privalumai. Interaktyvios reklamos priemonių tipai. Komunikacinės informacijos privalumai. Interaktyvios rinkodaros planavimas. Prekybos įmonių skatinimas. Vartotojų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Ryšių su visuomene funkcijos pagrindinės užduotys. Veiksniai, lemiantys skatinimo komplekso struktūrą. Asmeninis pardavimas. Įmonės prekybos personalo valdymas. Prekybos atstovo uždaviniai. Bendrovės pardavimo strategija. Išteklių paskirstymas. Pardavimai: prekių grupavimo modelis. Aukščiausias prioritetas. Antraeilis prioritetas. Žemas prioritetas. Minimalios pastangos. Teritorinis išteklių paskirstymas. Pardavimų valdymo prioritetai. Pardavimo personalo formavimas. Pardavėjo atrankos kriterijai. Pardavimo etapai. Paskirstymo kanalai. Paskirstymo kanalo sudėtis. Tarpininko darbas. Vertės sukūrimo grandinės veiklos. Pateikimo kanalo parinkimo proceso etapai/ Svarbiausios tarpininkų funkcijos. Paskirstymo kanalo lygis. Nulinio lygio kanalas. Dviejų lygių kanalas. Trijų lygių kanale. Kanalo pasirinkimo pagrindas. Paskirstymo kanalo parinkimo veiksniai. Paskirstymo tipai. Ekskliuzyvinis paskirstymas. Selektyvus paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Kanalo strategija. Kanalo patikimumas. Kontrolė. Rinkodaros kanalo dalyvių konfliktų tipai. Konfliktų atsiradimo priežastys. Rinkodaros kanalų variantai. Kanalo dalyvių rezultatyvaus darbo pagrindas. Pagrindinės kanalų vystymosi kryptys. Kovencinis rinkodaros kanalas. Vertikalių rinkodaros sistemų plitimas. Vrs pranašumai lyginant su konvenciniu rinkodaros kanalu. Vertikali rinkodaros sistema (vrs). 3 pagr vrs tipai: korporacinė VRS. Horizontalių rinkodaros sistemų paplitimas. Daugiakanalių rinkodaros sistemų paplitimas. Kanalų struktūros sprendimai. Kanalų dalyvių veiklos įvertinimas. Rinkodaros logistika. Pirkėjų aptarnavimas. Paskirstymo sistemos sukūrimo elementai. Pagrindinės paslaugų savybės. Piko paklausos problema gali būti sumažinta sekančiai. Piko pasiūlos padidinimo priemonės. Paslaugų klasifikacija. Paslaugų rinkodaros uždaviniai. Lūkesčiai ir įmonės veiklos efektyvumas. Lūkesčių formavimas. Problemos sprendimo būdai. Našumo valdymas. Našumas remiasi 3 veiksnių tarpusavio sąveika. Našumo ir efektyvumo sąveika. Skiriami 4 darbo našumo didinimo būdai nemažinant jo efektyvumo. Veiklos paskirstymas pagal santykį su vartotoju. Konvejerinis aptarnavimo būdas. Pagrindiniai aptarnavimo uždaviniai. "kokybės rato" judėjimo būdai. Inovacijų problemos. Paslaugų srities rinkodaros strategija jungia šiuos elementus. Tikslinių segmentų nustatymas. Išskirtinių privalumų nustatymas. Operatyvinė strategija. Rinkodaros kompleksas. Tinklinė strategija. Multiserviso strategija. Multisegmentinė strategija. Mišri strategija. Krizės požymiai. Požymių atsiradimo priežastys. Krizės pašalinimo uždaviniai. Krizės įveikimas. Veiklos transformacija. Strateginis dreifas. Rinkos aplinkos pokyčiai strateginio dreifo pagrindu. Įmonė "dreifuoja" viena iš 4 krypčių. Konsolidacijos fazės eiga. Konkrečios priemonės pelningumui didinti ir piniginiams ištekliams optimizuoti nustatomos šiais veiksniais. Veiklos srities vystymosi prognozė. Koncepcijos formavimas. Pagrindinės kompetencijos plius 10 naujų"spragų" užpildymas. Baltos dėmės. Megagalimybės. Strategijos formavimas. Portfelio analizė. Veiklos sričių padalinimas. Įmonės centrinės būstinės vaidmuo. Verslo vienetų ir projekto komandų strategija. Rinkos lyderio savybės.
    Rinkodara, špera(32 puslapiai)
    2012-02-22
  • Rišamosios medžiagos

    Rišamųjų medžiagų paruoštukė (vokiečių kalba). Bindemittel. Zemente. Gips. Zuschlagstoffe. Betonzuschlagstoffe. Beton. Stahlbeton. Baumetalle. Rohbau in Stahl und Leichtmetall. Bauholz. Vergütete Hölzer. Plaste. Anforderungen An Die Gebäude.
    Mechanika, špera(4 puslapiai)
    2005-11-19
  • Ryšiai su visuomene

    RSV ir rinkodara, Įvaizdis, Įvaizdžio klasifikacijos, Reikalavimai kuriamam įvaizdžiui, Ryšių su visuomene specialistas, Pagrindinės ryšių su visuomene veiklos sritys, Ryšių su visuomene publikos ir institucijos veikla, Ryšių su visuomene veiklos vadyba, Ryšių su visuomene modeliai, Pagrindiniai ryšių su visuomene tikslai.
    Žiniasklaida, špera(5 puslapiai)
    2005-04-24
  • Saugomos teritorijos (2)

    Saugomų teritorijų bendras supratimas. Gamtos ir kultūros apsaugos vienovė. Tarptautinis gamtosaugos reglamentavimas. Tarptautinis kultūros vertybių apsaugos reglamentavimas. Saugomų teritorijų klasifikavimo būklė ir rekomenduojami klasifikavimo principai. Rekomenduojamos saugomų teritorijų klasifikacinės kategorijos ir tipai. Rekomenduojamos saugomų teritorijų tipologinės klasės. Konservacinio prioriteto saugomų teritorijų rūšys. Prezervacinio prioriteto saugomų teritorijų klasifikacinės rūšys. Rekuperacinio prioriteto saugomų teritorijų klasifikacinės rūšys. Polifunkcinio prioriteto saugomų teritorijų klasifikacinės rūšys. Tarptautinės saugomų teritorijų klasifikacijos formavimas. Metodologinės saugomų teritorijų aktualijos. Vadybinės saugomų teritorijų aktualijos. Pasaulio saugomų teritorijų tinklo regioniniai ypatumai. Pasaulio saugomų teritorijų bendroji statistinė apžvalga. Saugomų teritorijų pasiskirstymas Europoje. Pasaulio saugomų teritorijų dinamika ir tipologinis pasiskirstymas. Pasaulio gamtos ir mišrus paveldas. Pasaulio kultūros paveldas. Saugomos teritorijos Vokietijoje. Saugomos teritorijos Didžiojoje Britanijoje. Saugomos teritorijos Prancūzijoje. Saugomos teritorijos Norvegijoje. Saugomos teritorijos Lenkijoje. Saugomos teritorijos Estijoje. Saugomos teritorijos Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV). Saugomos teritorijos Venesueloje. Lietuvos saugomų teritorijų tinklo raida iki XX amžiaus vidurio. Lietuvos saugomų teritorijų tinklo raida sovietmetyje ir atgavus nepriklausomybę. Esamo Lietuvos saugomų teritorijų tinklo pobūdis. Rezervatai Lietuvoje. Lietuvos rezervatų aktualijos.
    Ekologija, špera(6 puslapiai)
    2007-10-22
  • Secesija architektūroje

    Ampyro architektūra. Imperijos stilius, Napoleono I stilius. Secesija (Art Nouveau, Jugendstil, modernas). Programiniai principai. Principų charakteristika.
    Architektūra ir dizainas, špera(6 puslapiai)
    2006-01-03
  • Sėjamosios

    Sėjamosios. Būdai. Reikalavimai. Sėkladėžė. Sėjimo aparatai. Sėklavamzdžiai. Noragėliai. Sėjamųjų pavaros. Sėklų valymas ir rūšiavimas. Šiltnamių įrengimas. Sodinamųjų klasifikacija. Sodinamųjų reikalavimai. Sodinamųjų dalys. Tiesioginė sėja. Ražieninių sėjamųjų tipai. Tiesioginės sėjos sėjamosios. Sėjamosios su strėliniais noragėliais. Dažniausios klaidos. Voogel-Noot (Austrija) Sėjamosios. DP Sprint. Sfoggia. Amazone" ir "Lemken". "Rabe" ir "Sulky-burel". Kuhn. Venta. Amazone. Lenken. Bacht. Fiona. Rabe. MegaDrill. Accord. Tume. AD-P Super.
    Žemės ūkis, špera(6 puslapiai)
    2006-05-04
  • Sėklininkystė (2)

    Sėklininkystė. Bendros žinios apie sėklą. Sėkla. Sėklotyra. Botaninė sėklotyra. Sėklos kokybės rodikliai. Sėklų spalva. Sėklų kvapas. Sėklų matmenys. Sėklų stambumas. Sėklų forma. Sėklų masė. Sėklų saiko masė. Sėklų pilnumas. Neišsivysčiusios sėklos. Sėklų vienodumas. Sėklų masė. Sėklų saiko masė. Sėklų pilnumas. Neišsivysčiusios sėklos. Sėklų vienodumas. Sėklų stikliškumas. Sėklų švarumas. Sėklų mišiniai. Sėklų drėgnumas. Sėklų daigumas. Dygimo energija. Sėklų gyvybingumas. Sėklų augimo jėga. Sėklos klasė. Sėklų tapatybė. Sėklų amžius. Sėklos kokybės ir derlingumo savybių gerinimo būdai. Sėklos kontrolė. Vidutinio pavyzdžio paėmimas. Veislinių pasėlių blogėjimas. Pirminė sėklininkystė. Superelito ir elito sėklų auginimas. Valstybinė veislės kontrole (aprobacija). Veislės atnaujinimas.
    Kita, špera(5 puslapiai)
    2008-01-15
Puslapyje rodyti po