PowerPoint pristatymas. Patikimos kaštų informacijos svarba. Kokybės kaštai. Atitikties kaštai. Blogos kokybės požymiai. Neatitikties kaštai. Kokybės kaštų kreivės. Kaštų matavimo principai. Kokybės kaina versle. Priežastingumo analizė ir nuostolių tikrosios priežasties šalinimas yra vienintelis būdas kokybei pasiekti. Kokybę sąlygojantys veiksniai. Ar atsakymas į problemą yra toks pats kaip ir problemos sprendimas? Kokybės kaina klientui. Veiksniai, įtakojantys kokybę klientų atžvilgiu. Nuosavybės kaštai. Išvados. Pabaigai... Prielaidos. Du būdai pelno padidinimui. Klausimas.
Kontrolingo sistemos diegimo būtinumo pagrindimas. Atsakomybės centrų formavimas. Kaštų apskaitos sistemos sukūrimas. Kaštų apskaitos klasifikavimas pagal atsakomybės centrus. Kaštų apskaitos metodų parinkimas ir pritaikymas. Kontrolinio sistemos kūrimas. Kontrolingo tarnybos sukūrimas. Struktūrinis įmonės pavaldumo atvaizdavimas. Finansinės – ūkinės veiklos įvertinimas ir valdymo sprendimų priėmimas. Realizuotos produkcijos kaštų ir pajamų biudžeto parengimas. Po apjungimo į atsakomybės centrus numatoma gaminti gaminių ir gauti pajamų. Numatomos gauti pajamos. Veiklos rezultatų kontrolės organizavimas. Išvados.
Dokumento atsiradimo istorija. Įstatymo tikslai ir uždaviniai. Uždaviniai. Dokumente iškelti klausimai ir jų sprendimo būdai. Dokumento trūkumai, pakeitimai, papildymai.
Transportas ir logistika, namų darbas(4 puslapiai)