Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • "Quake 3 Arena" botas

    Kas yra botas? Mano tikslas. Kūrimo pradžia. Charakteris. Boto ginklas. Boto kalba. Pabaigai. Priedas.
    Programos, kursinis darbas(8 puslapiai)
    2006-04-13
  • Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje

    Įžanga. Botų architektūra. Robotai. Kelio suradimas. Baigtinių būsenų sistema. Negriežta logika. Neuroniniai tinklai. Ekspertinės sistemos. Genetiniai algoritmai. Botų lygmenų architektūra. Žaidimo varikliuko struktūra. Pagrindiniai veiksmai. Įvesties sąsaja. Sąsaja. Botų modeliai. Modeliai. Charakteristikos. Botų sprendimai ir prioritetai. Negriežta logika. Reprezentavimas. Pasirinkimai. Tikslai. Kova. Nusitaikymas. Išvados.
    Informatika, referatas(15 puslapių)
    2006-04-13
  • Geografinės informacinės sistemos (GIS) (2)

    Užduotis. Įvadas. Dynamic Link Library (toliau DLL) failų kūrimas. "Button" klasės vieta ESRI ArcGis objektų diagramoje. Klasių UML diagrama. Programos veikimo aprašymas. Mygtukų įterpimas į ArcMap programą. Mygtukų veikimas ArcMap programiniame pakete. Išvados.
    Programos, kursinis darbas(15 puslapių)
    2006-04-13