Įvadas. Pagrindinės sąvokos. Situacija Lietuvos darbo rinkoje iki 2002 m. Situacija Lietuvos darbo rinkoje 2002m. Situacijos darbo rinkoje apžvalga. Pirmą metų ketvirtį darbo jėgos pasiūla mažėjo, paklausa – išaugo. Nedarbo lygis 0,6 punkto mažesnis negu pernai. Tarp bedarbių mažėja jaunimo. Daugumoje teritorijų nedarbo lygis sumažėjo. Darbo rinkos paklausa ir pasiūla. Išvados.
Makroekonomika, kursinis darbas(11 puslapių)
2006-04-07
Finansinės ataskaitos šaltiniai. Pelno paskirstymo(arba nuosavo kapitalo pakitimo) ataskaita. Pelno paskirstymo ataskaitos struktūra. Pinigų srautų ataskaita. Santykinių finansinių rodiklių analizė. Analizė, naudojant finansinius koeficientus. Trumpalaikio mokumo (likvidumo) koeficientai. Veiklos efektyvumo koeficientai. Ilgalaikio mokumo rodikliai. Pelningumo koeficientai. Kapitalo rinkos rodikliai. AB "Snaigė" finansinė analizė. AB "Snaigė" veiklos charakteristika. AB "Snaigė" horizontali balanso ir pelno (nuostolio) ataskaitos analizė. Absoliučios reikšmės AB "Snaigės". Horizontali pelno (nuostolio) ataskaitos analizė. Vertikali pelno (nuostolio) analizė (2004-2003 m.). Vertikali balanso ataskaitos analizė. AB "Snaigė" santykinių rodiklių analizė (2002-2003 m.). Trumpojo mokumo koeficientai. Veiklos efektyvumo koeficientai. Turto apyvartumo koeficientas. Ilgalaikio turto apyvartumo koeficientas. Trumpalaikio turto apyvartumo koeficientas. Atsargų apyvartumo koeficientas. Debitorinio įsiskolinimo apyvartumo koeficientas. Kreditorinio įsiskolinimo apyvartumo koeficientas. Ilgalaikio mokumo koeficientas. Bendras įsiskolinimo koeficientas. Ilgalaikio įsiskolinimo koeficientas. Palūkanų padengimo koeficientas. Pelningumo koeficientas. Kapitalo rinkos rodikliai. Įmonės santykinių rodiklių rezultatai. Išvados.
Apskaita, namų darbas(23 puslapiai)
2006-04-11
Konfliktas ir jo pagrindiniai komponentai. Organizacinis konfliktas. Konfliktas ir bendradarbiavimas organizacijoje. Konfliktų pasekmės. Organizacijos kultūra. Organizacijos kultūros samprata. Organizacijos kultūros modeliai. Organizacijų kultūrų tipai. Organizacijos klimatas.
Sociologija, konspektas(13 puslapių)
2006-04-07
Įvadas. Etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Etika ir socialinė atsakomybė. Marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Prekės pakuotė ir pagaminimo datos pakeitimas. Prekės ženklas. Reklama. Penki ypač svarbūs moralinio reklamos įvertinimo klausimai. Išvados.
Etika, referatas(15 puslapių)
2006-04-07