Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Pozicionavimo reikšmė komunikacijoje

    Įvadas. Marketingo komunikacijų esmė. Efektyvios komunikacijos kūrimo etapai. Pozicionavimo esmė ir vieta komunikacijoje. Pranešimas apie poziciją. X-YZ modelis. I-D-U modelis. a-b-e modelis. Išvados.
    Rinkodara, referatas(19 puslapių)
    2006-03-22
  • Reklamos užsienio rinkose standartizacijos/adaptacijos prielaidos

    Įvadas. Tarptautinės reklamos strategijos standartizacija ir adaptacija. Samprata. Marketingo komplekso globalizacija ir standartizacija. Reklamos standartizacijos taikymas. Reklamos standartizacijos sprendimams įtakos turintys veiksniai. Išoriniai kintamieji. Vidiniai kintamieji. Išvados.
    Rinkodara, referatas(13 puslapių)
    2006-03-22