Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Autoriaus rašto darbai

Autoriaus rašto darbai ( darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Informacinių technologijų ugdymo ypatumai popamokinėje veikloje

    Įvadas. Informacinių technologijų ugdymo popamokinėje veikloje teorinės prielaidos. Informacinių technologijų samprata ir esmė. Informacinių technologijų ugdymas ir integracijos galimybės. Kompiuterizuoto mokymo organizavimas. Mokomųjų kompiuterinių programų klasifikacija. Informacinių technologijų integravimas su kitais mokomaisiais dalykais. Papildomojo ugdymo samprata ir esmė. Pradinių klasių mokinių informacinių technologijų ugdymo popamokinėje veikloje tyrimo realijos. Tyrimo metodika ir eiga. Tyrimo rezultatai ir jų interpretacija. Pedagogų požiūrių analizė ir jų interpretacija. Mokinių nuomonių analizė. Išvados. Summary.
    Pedagogika, diplominis darbas(54 puslapiai)
    2006-03-03
  • Integruoto etnokultūrinio ugdymo II-III klasėje galimybės

    Įvadas. Etnokultūrinio ugdymo samprata mokykloje ir šeimoje. Liaudies kūryba- universali vaikų ugdymo priemonė šeimoje ir mokykloje. Tautosaka ir kalba. Pasakojamoji tautosaka. Smulkioji tautosaka. Dainuojamoji tautosaka. Religija ir mitologija. Šokiai, žaidimai, rateliai. Šokių, žaidimų prasmė. Šventės, tradicijos, papročiai. Sąvokų šventė, tradicija, paprotys, aiškinimas. Kaip šventės, tradicijos, papročiai susiję su šeimos gyvenimu. Švenčių įtakos mokinių ugdymui etnokultūrinis. Tautodailė. Prasmė ir paskirtis. Integruoto etnokultūrinio ugdymo galimybės: Advento laikotarpiu. Mokytojo vaidmuo etnokultūrinio ugdymo procese. Integruotas ugdymas ir ugdymasis mokykloje. Etninės kultūros lavinimas Advento laikotarpiu. Adventas-šviesos laukimo metas. Integruotas ugdymas švenčiant Kalėdas. Etnokultūrinis ugdymas integruotose pamokose. Mokytojo vaidmuo etnokultūrinio ugdymo procese. Mokinių nuomonė apie etnokultūrinį ugdymą pradžios mokykloje. Tėvų požiūris į etnokultūrinį ugdymą. Tyrimo išvados. Apibendrinimas, išvados. Summary. Priedai
    Pedagogika, diplominis darbas(85 puslapiai)
    2006-03-03
  • Jėgos panaudojimas

    Įvadas. Jėgos panaudojimo tikslai. Fizinės bausmės, jų priežastys, pasekmės ir įvairovė. Vaikų kritikavimas. Rekomendacijos. Išvados.
    Pedagogika, referatas(7 puslapiai)
    2006-03-15
  • Profilinis mokymas

    Įvadas. Diferencijuotos mokymosi aplinkos samprata. Laisvas turinio pasirinkimas. Diferencijuoto mokymosi aplinkos strategija. Profilinio mokymosi rezultatai. Išvados.
    Pedagogika, referatas(12 puslapių)
    2006-03-15
  • Susiliejantis mokymas (ugdymas) pagal N.M. Grenstad

    Susiliejantis mokymas (ugdymas)(pagal N.M.Grenstad). Atradimo metodai susiliejančio ugdymo procese. Vaizduotė ir jos panaudojimas. Vaizduote ir realybė. Dalykinės medžiagos pateikimo ypatumai. Susidomėjimas. Susiliejantis ugdymas. Susiliejančio ugdymo principai.
    Pedagogika, referatas(6 puslapiai)
    2006-03-15