Reklaminių antraščių žurnaluose analizė: teorinis aspektas. Reklamos žurnaluose specifika. Reklaminės antraštės samprata ir svarba reklaminiam tekstui. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose analizė: praktinis aspektas. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose žurnaluose analizė. Automobilių reklaminių antraščių moteriškuose žurnaluose analizė. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose lyginamoji analizė.
Rinkodara, referatas(12 puslapių)
2006-02-15
"Lietuvos telekomas" praeityje ir šiandien. Investuojant į akcijas pelno gavimą ir praradimą sąlygojantys veiksniai. "TEO LT, AB" akcininkai. Vienai akcijai tenkantis pelnas 2000-2005 metais. "Lietuvos telekomo" akcijų kainų pokyčiai ir juos lemiantys veiksniai. 2005 metais akcijų kilimą lėmė veiksniai. 2006 metais akcijų kainų kilimą lemiantys veiksniai. "Lietuvos telekomas" ir "Estonian telecom A" 2006 metų akcijų kainų pokyčių palyginimas. "TEO LT, AB" akcijų kainų pokytis savaitės eigoje (lapkričio 22-29d.). "Lietuvos telekomo" akcijų kainų pokyčiai 2004.11.29 - 2006.11.29 m. 2006 metų lapkričio 1- 29 dienos "TEO LT, AB" akcijų prekybos statistika. "TEO, LT" akcijų vertę nustatantys rodikliai (2006m.). Išvados.
Finansai, kursinis darbas(10 puslapių)
2007-03-08
Įvadas. Drabužių parduotuvės įvaizdžio kūrimo ir valdymo analizė teoriniu aspektu. Organizacijos įvaizdžio samprata, principai. Organizacijos įvaizdžio kūrimo ir valdymo modeliai. Užsienio autorių patirtis formuojant organizacijos įvaizdžio modelius. Lietuvos autorės pateikto organizacijos įvaizdžio modelio analizė. "Aprangos galerijos" įvaizdžio kūrimo ir valdymo tyrimo rezultatų analizė. "Aprangos galerijos" apibūdinimas. Tyrimo metodika. Apklaustųjų nuomonė apie "Aprangos galerija" įvaizdžio kūrimą bei valdymą. Išvados. Priedas (1).
Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
2007-03-08
Šiuolaikinės etinės problemos versle. Kartais verslo teikiamos paslaugos kenkia žmogaus sveikatai ir skaudina aplinkinius. Verslininkų nesąžiningumas prekiaujant ekologiškai nešvariais produktais. Kai kurie verslininkai, nenorėdami mokėti mokesčių, juos pažeidinėja. Atlyginimai mokami "vokeliuose". Kitas "vokelių" pavyzdys yra Utenos siuvimo cechas. Darbuotojų išnaudojimas. Siūloma prekė kartais prieštarauja kito žmogaus įsitikinimams. "Žaliųjų" protesto akcija prieš kailininkystės pramonę. Nesąžininga konkurencija versle. Ginčytinų prekių reklama. Pasąmonę veikiantys vaizdai. Etiketo nesilaikymas versle. Išvados.
Etika, namų darbas(9 puslapiai)
2006-10-17