Įvadas. Darbo aplinka. Išsilavinimo svarba. Britų darbo etika. Klasinės priklausomybės jausmas darbo vietoje. Vyresnumo principas. Sprendimų priėmimas. Vidurinės grandies vadovai. Moterys verslininkės. Kartų kaita. Naujas reiškinys - moterų savitarpio parama. Moterų verslininkių strategija. Komercinių ryšių užmezgimas. Vienas iš mūsų. Dalykinių ryšiu ir asmeninės draugystės santykis. Būti ne anglu - privalumas. Tinkamas pristatymas. Tarpininkas. Sėkmės strategija. Dovanos. Britų humoras. Dešimt auksinių taisyklių. Laikas. Galutiniai terminai. Pietūs darbe. Dalykiniai susitikimai. Pasirengimas. Kas yra kas. Prisistatymas. Pasitarimo pabaiga. Dešimt rekomendacijų. Derybos su britais. Įžanginis protokolas. Derybos. Derybos posėdžio užbaigimas. Kontraktai. Britų stilius. Vertėjai. Drabužiai. Neverbalinė komunikacija.
Vadyba, referatas(17 puslapių)
2010-03-31
Įvadas. "Reval" viešbučiai. "Reval Hotel Lietuva". "Reval Inn Klaipėda". Žaliojo rakto programa. "Žaliojo rakto" diplomai. Kaip viešbutis vykdo "Žaliojo rakto" programą. Kiekvienas iš mūsų gali prisidėti prie aplinkos apsaugos. Išvados.
Ekologija, namų darbas(6 puslapiai)
2008-02-06
Įvadas. Trumpai apie L. Lukoševičienės individualią įmonę. Tolimosios aplinkos įvertinimas. Makroekonominiai pokyčiai. Vartotojų elgesys. Situacija darbo rinkoje. Seni ir nauji įstatymai, poįstatyminiai aktai, kuriuos priėmė seimas ar vyriausybė. Technikos ir technologijos pažangą ir jos įtaką darbo našumui, produkcijos savikainai. Vartotojų galios įvertinimas. Tiekėjų galios įvertinimas. Potencialių konkurentų įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Pakaitalų pasirodymas. Išvados.
Įmonių aprašymai, pavyzdys(7 puslapiai)
2007-02-23
Įvadas. Šveicarija. Geografija. Klimatas. Administracinis suskirstymas. Kelionės organizavimas. Kelionė savo transportu. Apgyvendinimo galimybės. Maitinimas. Restoranai. Lankomos vietos Šveicarijoje. Išvados ir pasiūlymai.
Turizmas, referatas(17 puslapių)
2006-02-14
Įvadas. Darbo tikslas - parengti viešbučio "Širvinta" marketingo veiksmų ir priemonių planą. Makroaplinkos, darančios įtaką viešbučiui "Širvintos" veiklai, analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Viešbučio "Širvinta" marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Priedai (8 psl.)
Rinkodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
2008-10-24
Įvadas. Sąvokų apibrėžimai. Šengeno erdvė. Užsieniečių teisės ir pareigos Lietuvos respublikoje. Atvykimo į Lietuvos respubliką sąlygos. Trečiųjų šalių piliečių atvykimo sąlygos. Neteisėtas į Lietuvos respubliką užsieniečių atvykimas. Vidinių sienų kirtimas. Lietuvos respublikos vizų sistema. Šengeno viza. Nacionalinė viza. Vizos išdavimo sąlygos. Vizos panaikinimo pagrindai. Išvados.
Administracinė teisė, referatas(11 puslapių)
2009-04-20
Įvadas. Norminių dokumentų, reglamentuojančių nagrinėjamą veiklą, apžvalga. Nagrinėjamos turizmo paslaugos aprašymas. Mūsų nuomonė apie paslaugos teikimą. Atliktos apklausos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).
Turizmas, referatas(23 puslapiai)
2007-04-03