Santrauka. Įvadas. UAB "Samsonas" veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga. UAB "Samsonas" veiklos valdymo metodologiniai principai. Įmonės charakteristika. Įmonės aplinka. Įmonės veiklos tikslai. Valdymo esmė ir jo ciklas. Valdymo veiksniai. Planavimas. Organizavimas. Kontrolė. Darbo apmokėjimas. UAB "Samsonas" veiklos valdymo analizė. Įmonės veikla ir tikslai. Įmonės konkurencinė aplinka. Mėsos gaminių kainų analizė. Darbo principai. Kontrolės sistema. Įmonės darbuotojų darbo apmokėjimas. Išvados ir pasiūlymai.
Įmonių aprašymai, kursinis darbas(28 puslapiai)
2006-02-08
Įvadas. Įmonės valdymas. Įmonės charakteristika. Įmonės aplinka. Įmonės veiklos tikslai. Valdymo esmė ir jo ciklas. Valdymo veiksniai. Planavimas. Organizavimas. Kontrolė. Darbo apmokėjimas. UAB "Samsonas" veiklos analizė. Įmonės veikla ir tikslai. Įmonės konkurencinė aplinka. Mėsos gaminių kainų analizė. Darbo principai. Įmonės darbuotojų darbo apmokėjimas. Kontrolės sistema. Išvados.
Įmonių aprašymai, kursinis darbas(24 puslapiai)
2006-02-08
Marketingo samprata. Marketingas. Makromarketingas. Mikromarketingas. Marketingui būdingos sąvokos. Paklausos rūsys. Mainai. Sandoris. Prekė. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai ir sistema. Gamyba. Marketingo sistema. Verslo orientacijos samprata. Verslo orientacija. Gamybos orientacijos samprata. Gamybos orientacija. Prekes orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinis-etninis marketingas. Verslo orientacijų ryšys ir skirtumai. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makro aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtine aplinka. Rinkos samprata. Rinkos potencialas. Rinkos talpumas. Rinkos paklausa. Įmonės prekių paklausa. Rinkos dalis. Tikslinės rinkos parinkimas. Tikslinė rinka. Rinkos segmentavimas. Koncentruotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Nediferencijuotas marketingas. Rinkos segmentavimas. Vartojimo prekių rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Vartotojo elgsenos segmentavimas. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal įmonės dydį. Šakinis segmentavimas. Segmentavimas pagal įmonių pirkimo požymius. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Vartotojų elgsenos samprata. Išoriniai ir vidiniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkimo procesas. Pirkimo proceso etapai. Prekės samprata. Prekių asortimento samprata. Struktūros analizė. Prekių klasifikavimas. Gamybinės paskirties prekių klasifikavimas. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Kainų strategijos. Kainos ir kokybės strategija. Įmonės marketingo mikroaplinka. Marketingo informacijos samprata. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Marketingo tyrimų proceso etapai. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės vartotojų klasifikacija. Prekės gyvavimo ciklo stadijos. Prekės gyvavimo ciklo panaudojimas strateginiam planavimui.
Rinkodara, špera(20 puslapių)
2006-02-09
Kurortiniai ištekliai. Kurortinių išteklių ypatumai ir potencialas. Kurortinių išteklių ypatumai ir potencialas. Vidinės situacijos savybės. Išorinės situacijos aplinkybės. Pasiūlymai kaip išplėtoti kurortinę veiklą. Kartenos-Žadeikių teritorijoje. Pagrindinis rinkos segmentas, kurį galėtų sudominti kurortinės paslaugos Kartenoje Žadeikiuose. Pranašumai prieš konkurentus. Kartenos-Žadeikių rekreacinių išteklių plėtros strategija. Žadeikių – Kartenos kurortinių valdų ir išteklių ilgalaikio naudojimo principai. Kurortinių valdų plėtra, parametrai ir sąlygos. Du įdomiausi vietiniai papročiai arba renginiai, galintys sustiprinti aptariamos kurortinės vietovės lankytojų lojalumą. Kaštų ir naudos analizė.
Regioninė geografija, referatas(14 puslapių)
2008-11-24
Įžanga. Valiutų rinka. Valiutos samprata. Pasiūla ir paklausa valiutų rinkoje. Valiutos kursas. Fiksuotas ir plaukiojantis kurso režimai. Nominalus ir realus valiutos kursai. Valiutos kurso režimo nustatymas. Fundamentali ir techninė analizės. Valiutos kurso stabilizavimo būdai. Išvados.
Finansai, referatas(12 puslapių)
2008-10-22