Ištraukos iš Antano Škėmos romano "Balta drobulė" interpretacija. Nagrinėjame ištrauka prasideda: "Ekspresas nuo dešimto iki aštuoniolikto. Jūsų aukštas, prašau, dėkui, mygtuką, ranka rankena, mes kylame".
Lietuvių literatūra, interpretacija(2 puslapiai)
2006-02-01
Gaisras. Pagrindiniai padariniai. Pavojingi veiksniai. Veiksmai. Gyventojų veiksmai kilus gaisrui. Gaisro dūmai. Individualiosios apsaugos priemonės (IAP). Nudegimai ir kaip jais pasirūpinti. Lietuvos Respublikos gyventojų pareigos civilinės saugos srityje. Lietuvos Respublikos gyventojai turi.
Sauga, namų darbas(4 puslapiai)
2006-02-06
Įvadas. Medžio sandara. Augančio medžio dalys. Kamieno sandara. Pagrindiniai kamieno pjūviai. Medienos sandara. Medienos makrostruktūra. Medžių raštas. Medienos mikrostruktūra. Medienos cheminė sudėtis. Bendrieji medienos bandymų principai. Medienos fizikinės savybės. Medienos mechaninės savybės. Medienos atsparumas gniuždymui. Medienos atsparumas tempimui. Atsparumas statiniam lenkimui. Medžių ligos ir medienos ydos. Medienos paruošimas ir džiovinimas. Įvairių rūšių medienos savybės ir naudojimas. Didelę ūkinę reikšmę turinčios medžių rūšys. Nedidelę ūkinę reikšmę turinčios Lietuvoje augančios medžių rūšys.
Statyba, referatas(33 puslapiai)
2008-01-08
Medžio darbų įrankiai. Peilis. Pjovimas. Pjovimo būdai. Medienos pjovimas rankiniais pjūklais. Svarbiausios pjovimo pjūklu taisyklės. Pjūklo elementai. Rankiniai pjūklai. Vienrankiai pjūklai. Gratpjūklis. Rėminis pjūklas.
Statyba, namų darbas(7 puslapiai)
2008-01-08
Įžanga. Reklamos internete teoriniai aspektai. Marketingo komunikacijų galimybės Internete. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai. Reklama Interneto svetainėse. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse. Reklama elektroniniu paštu. Reklamos Internete panaudojimo galimybės Lietuvoje "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu metodikos pagrindimas. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje analizė. Reklamos Internete panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu. "Elektroninių sprendimų centro" veiklos apžvalga. "Elektroninių sprendimų centro" teikiamų reklamos Internete paslaugų analizė. Išvados. Priedai.
Rinkodara, diplominis darbas(57 puslapiai)
2006-03-01