PowerPoint pristatymas. Anglija. Charakteristika. Anglija. Geografinė padėtis. Anglija. Anglija. Pietų Anglija. Anglija. Anglijos Širdis. Anglija. Rytų Anglija. Anglija. Šiaurės Anglija. Anglų charakterio ypatumai. Bendravimo būdai. Gestai.Kūno kalba. Emocijos. Laikysena ir fizinis atstumas. Apranga. Derybos. Verslo ypatumai su anglais. Dovanos. Tradicijos ir valgis.
Etninė kultūra, pristatymas(16 )
2011-03-02
Įvadas. Darbo tikslas. Parengti organizuotą turistinę kelionę. Darbo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. Turizmo samprata. Turistinės kelionės. Jų skirstymas. Turistinio maršruto parengimas. Ekskursija. Jos rūšys. Praktinė dalis. Kelionės maršrutas. Organizacinė informacija. Pažintinė kelionės informacija. Klaipėdos kraštas. Priekulė. Kintai. Mingė – Lietuvos Venecija. Ūkinė veikla. Uostadvaris. Rusnės sala. Pažintis su Rusnės lankytinais objektais. Šilutė – Pamario kraštas. Ekskursija po Šilutę. Šojaus dvaras. Turgaus aikštė. Evangelikų liuteronų bažnyčia. Šilutės muziejus. Šv. Kryžiaus bažnyčia. Žemaičių Naumiestis. Šv. Mykolo Arkangelo bažnyčia. Antroji kelionės diena. Gardamas. M. Mažvydas. Švėkšna. Vilkėno malūnas. Vilkėno dvaras. Šv. Apaštalo Jokūbo bažnyčia. Vila "Genovaitė". Kvėdarna. Rietavas. Rietavo dvaro sodybos baltieji vartai. Koplyčia – mauzoliejus. Alaus daryklos - skalbyklos - vandentiekio bokštas. Plungė. Plungės dvaras bei parkas. Laikrodinė. Išvados ir pasiūlymai.
Turizmas, referatas(39 puslapiai)
2011-03-02
Santrauka. Įvadas. Klaipėdos miesto turizmo veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Rinkodaros veiksnių kaip priemonių formuojant miesto įvaizdį teorinė analizė. Turizmo įvaizdžio vieta rinkodaros veiklos sistemoje. Rinkodaros komplekso elementai, lemiantys įvaizdžio formavimą. Identitetas kaip įvaizdžio kūrimo dalis. Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemonių tyrimas. Klaipėdos miesto atvykstamojo turizmo veiklos statistinė apžvalga. Klaipėdos miesto įvaizdžio kūrimui rinkodaros priemonių panaudojimo analizė. Media ir viešinimas. Parodos ir verslo misijos. Elektroninė rinkodara. Kitos Klaipėdos miesto įvaizdį formuojančios priemonės. Esamų išteklių panaudojimo galimybių įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Vartojamų terminų ir sąvokų žodynas. Priedai (3).
Turizmas, diplominis darbas(50 puslapių)
2011-04-12
Įvadas. Darbo tikslas – parengti UAB "BEATS" rinkodaros planą. Tyrimo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. UAB "BEATS" įmonės esamos situacijos analizė. Rinkodaros programos analizė. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo (skirstymo) analizė. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesai. Rinkodaros aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Pagrindiai viešbučio "BEATS" konkurentai. Rinkos tyrimas. Paslaugų vartotojo segmentacija ir tikslinės rinkos parinkimas. Paslaugų produkto pozicionavimas. Konkurencinė analizė. Vidinio marketingo analizė. Viešbučio "BEATS" SSGG analizė rinkodaros požiūriu. STRATEGINIAI RINKODAROS SPRENDIMAI. Perspektyvų analizė (priemonių planas). Pelno (nuostolių) prognozė (rinkodaros plano). Kontrolė (marketingo plano įgyvendinimo kontrolė). Strategijų parinkimas. Išvados ir pasiūlymai.
Rinkodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
2010-10-07
Santrauka. Įvadas. Darbo tikslas – remiantis literatūros šaltiniais bei įvertinus dabartinę rinkos situaciją, parašyti įmonės verslo planą. IĮ "Šildona" veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Verslo aprašymas. Verslo vizija, misija, tikslai. Idėjos aprašymas. Paslauga. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo analizė. Fizinis akivaizdumas. Patalpos ir įrengimai. Žaliavos ir tiekėjai. Marketingas. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Įmonės SSGG analizė marketingo požiūriu. Rinkos tyrimas. Personalo valdymas. Rizika. Finansai. išvados ir pasiūlymai. Priedas (1). Anketa.
Verslo planai, kursinis darbas(40 puslapių)
2010-12-15