Įvadas. Situacijos analizė. Tyrimo metodologija. Imties dydžio nustatymas. Tyrimo rezultatai. Grožio salonus lankančiųjų tendencija. Grožio salono "Irmina" lankytojų tendencija. Lankytojų dažnumas. Informacijos šaltiniai. Lankymosi tendencija. Apsilankymo trukmė. Paslaugų žinomumas. Keleto paslaugų naudojimasis vieno apsilankymo metu. Populiariausios paslaugos. Teikiamų paslaugų kokybė. Teikiamų paslaugų kainos. Klientų aptarnavimas. Suma už paslaugas. Respondentų lytis. Respondentų amžius. Respondentų socialinė padėtis. Respondentų šeimyninė padėtis. Respondentų pajamos per mėnesį. Išvados ir siūlymai.
Rinkodara, tyrimas(18 puslapių)
2012-01-26
Įvadas. Prekybos logistika, jos samprata, vieta ir reikšmė. Logistikos, kaip savarankiškos praktinės ir mokslinės veiklos, atsiradimo aplinkybės. Prekybos logistikos sudedamosios dalys ir pagrindiniai elementai. Išvados.
Transportas ir logistika, referatas(10 puslapių)
2012-01-26
Įvadas. Prekių klasifikavimo esmė. Klasifikavimo požymiai. Klasifikavimo sistemos. Harmonizuotos sistemos nomenklatūros sandara. Prekių klasifikavimo reikšmė ir būdai. Išvados.
Kokybės vadyba, referatas(12 puslapių)
2012-01-26
Santrauka. Įvadas. Darbo tikslas – pateikti priemones ir būdus veiklai pagerinti "N" įmonėje. Valdymo esmė. Vadovas ir valdžia. Vadovavimo stilius. Gamybos veiksniai. Pasirengimas verslui. Įmonės valdymas. Aktyvinimas ir vykdymas. Informacija ir komunikacija. Personalo parinkimas. Darbo sąlygos. Konfliktų valdymas. Darbo įvertinimo ir apmokėjimo sąlygos. Komercinė įmonės veikla. Pardavimų priemonės. Prekės politika. Išskiriamos tokios suteikiamų garantinių įsipareigojimų grupės. Aptarnavimas. Prekių ir paslaugų ženklai. Kainų politika (nustatymas). Gamintojas ar prekybininkas gali pasirinkti vieną ar kelias kainodaros politikas. Kainos dydis. Nuolaidos. Tiekimo sąlygos. Atsiskaitymo sąlygos. Paskirstymo politika. Kontrolė. Tikrinimai. Auditas. Išvados.
Rinkodara, kursinis darbas(34 puslapiai)
2010-09-22
Įvadas. Ryšių su visuomene samprata ir organizavimas. Ryšių su visuomene tikslai. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšių su visuomene uždaviniai. Ryšių su visuomene programa. Ryšių su visuomene efektyvumas. Įmonei svarbios visuomenės grupės. Įmonės identitetas ir įvaizdis. Komunikavimo būdai. Populiarinimas. Parama. Parodos ir mugės. Kiti komunikavimo su visuomene būdai. Literatūros išvados. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo metodika. Tyrimo metodologija. Duomenų analizė. Išvados.
Vadyba, kursinis darbas(40 puslapių)
2012-01-26
Įvadas. Tikslas: išanalizuoti stresą ir pateikti jo įveikimo būdus. Streso sąvoka. Stresoriai. Streso reakcijos. Streso įveikimas. Išvados.
Psichologija, referatas(13 puslapių)
2010-09-22
Santrauka. Įvadas. Verslo plano santrauka. UAB "Sveikas ir sotus" verslo planas. Verslo srities aprašymas. Įmonės tikslai. Paslaugos tyrimas ir aprašymas. UAB "Sveikas ir sotus" rinkodara. Rinkos apžvalga. Konkurentų analizė. Rinkodaros planas. UAB "Sveikas ir sotus" gamyba. Paslaugų teikimo aprašymas. Vietos analizė. Patalpos ir įranga. Tiekėjai ir žaliavos. UAB "Sveikas ir sotus" vadyba. Savininkai. Organizacinė valdymo struktūra. UAB "Sveikas ir sotus" rizikos įvertinimas. UAB "Sveikas ir sotus" finansai. Pardavimo prognozė. Savikainos prognozė. Prognozuojamo pelno ataskaita. Prognozuojamų pinigų srautų ataskaita. Prognozuojamas balansas. Kreditų grąžinimo grafikas. Verslo ir investicijų vertinimo metodai. Gamybos nenuostolingumo taško analizė. Išvados.
Verslo planai, referatas(24 puslapiai)
2012-01-26