Pedagogų socialinės kompetencijos svarba profesinėje veikloje. Pedagogų socialinės kompetencijos ypatumai pradinėje mokykloje. Pedagogų vertybinės nuostatos. Gebėjimas pažinti mokinį bei socialinę aplinką. Bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių plėtojimas. Svarbiausi pedagogo asmenybės bruožai. Pedagogų kvalifikacijos ir socialinės kompetencijos tobulinimas. Pedagogų socialinės kompetencijos ugdymo empirinis tyrimas. Tyrimo organizavimas. Tyrimo rezultatai ir analizė. Pedagogų nuomonė apie socialinės kompetencijos ugdymo ypatumus pradinėje mokykloje. Mokyklos vadovo požiūris į pedagogų socialinę kompetenciją ir jos plėtojimo galimybes. Išvados.
Įvadas. Pedagogo asmenybės prigimtis ir patirties realizavimas veikloje. Papildomas ugdymas – mokymo proceso tąsa ir papildymas. Papildomo ugdymo įstaigos, pedagogų kvalifikacija ir galimybės ją tobulinti. Papildomo ugdymo organizavimo pokyčiai. Mokslo ir studijų institucijos. Papildomo ugdymo planų įgyvendinimas. Ugdymo turinio sklaidos programa. Švietimo naujovių ir iniciatyvų programa. Išvados.
Įžanga. Menas ir grožis viduramžių estetikoje. Viduramžių estetinė pajauta ir dvasinės kultūros bruožai. Romaniškoji estetika ir menas. Gotika ir scholastinės estetikos principai. Viduramžių dailė ir architektūra Lietuvoje. Manuskriptų puošyba. Įstabiosios freskos. Molbertinė tapyba. Išvados.