Įvadas. Mokymosi visą gyvenimą samprata. Mokymosi visą gyvenimą lygis Lietuvoje ir Europoje. Galimybė mokytis visą gyvenimą regione - problema? Galimi problemos sprendimo būdai ir rekomendacijos. Išvados.
Sociologija, namų darbas(8 puslapiai)
2010-06-15
Įvadas. Mokomasis tyrimas. Tyrimo tikslas: Nustatyti mokinio nesugebėjimo arba nenorėjimo mokytis priežastis ir suformuluoti konkrečias rekomendacijas, kurios padėtų sėkmingai mokytis. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo problema: Mokinių nenorėjimas arba nesugebėjimas mokytis. Tyrimo metodai. Tyrimo metodika. Bendros žinios apie mokines. Tyrimo analizė. Išvados. Rekomendacijos. Savęs kaip mokytojo pažinimas.
Psichologija, tyrimas(12 puslapių)
2010-05-27
Išplėstinis pamokos planas. Tema: Ar skyrybos išsprendžia problemas? Santuokos nutraukimas. Pamoka: Teisės pagrindai. Pamokos situacija. Pamokos motyvacija. Pagrindinis didaktinis tikslas. Pamokos tipas. Pamokos tikslai. Pamokos uždaviniai. Sąvokos, terminai. Mokymo(si) metodai. Mokymo priemonės. Tarpdalykiniai ryšiai. Vertinimo sistema. Pamokos eiga. Priedai (1 psl.).
Pedagogika, pavyzdys(6 puslapiai)
2010-05-27
Išplėstinis pamokos planas. Tema: Kaip kovoti su korupcija? Pamoka: Teisės pagrindai. Klasė: 3A. Pamokos situacija. Pamokos motyvacija. Pagrindinis didaktinis tikslas. Pamokos tipas. Pamokos tikslai. Pamokos uždaviniai. Sąvokos, terminai. Mokymo(si) metodai. Mokymo priemonės. Tarpdalykiniai ryšiai. Vertinimo sistema. Pamokos eiga. Priedai (3 pal.).
Pedagogika, pavyzdys(8 puslapiai)
2010-05-27
Tema: Kaip asmuo gali dalyvauti valstybės valdyme? Pamoka: Teisės pagrindai. Klasė. Pamokos situacija. Pamokos motyvacija. Pagrindinis didaktinis tikslas. Pamokos tipas. Pamokos tikslai. Pamokos uždaviniai. Sąvokos, terminai. Mokymo(si) metodai. Mokymo priemonės. Tarpdalykiniai ryšiai. Vertinimo sistema. Pamokos eiga. Priedai (5 psl.).
Pedagogika, pavyzdys(10 puslapių)
2010-05-27
Įvadas. Darbo tikslas - išsamiai supažindinti su politinėmis partijomis plačiąja prasme ir Lietuvoje bei apibūdinti jų demokratiškumo požymius. Politinės partijos. Politinių partijų samprata. Politinių partijų atsiradimas. Politinių partijų struktūra. Politinių partijų funkcijos. Politinių partijų klasifikacija. Lietuvos politinės partijos. Lietuvos politinių partijų raida. Lietuvos politinių partijų demokratiškumas. Politinių partijų demokratizacija. Politinės partijos ir demokratija pagal M. Diuveržė. Politinių partijų tipai naujose demokratijose. Išvados. Priedai (3 psl.).
Politologija, kursinis darbas(27 puslapiai)
2010-05-28
Įvadas. Darbo tikslas yra apibūdinti politinio režimo sampratą bei demokratinį ir nedemokratinį politinius režimus bei jų potipius, remiantis R. Dahl politinių režimų tipologijos schema. Politinio režimo samprata. Demokratinis politinis režimas. Nedemokratiniai politiniai režimai ir jų tipologija. Autoritarinis politinis režimas. Totalitarinis politinis režimas. Mišraus tipo ir pereinamieji politiniai režimai. Išvados.
Politologija, referatas(25 puslapiai)
2010-05-27
Politinių partijų atkūrimas emigracijoje. Amerikos Lietuvių Tarybos (ALT) veikla. Įvadas. Įvadas. Amerikos Lietuvių Tarybos (ALT) veikla. Svarbiausi ALT (Amerikos Lietuvių Tarybos) kongresai. "Displaced persons Act". Išvados.
Politologija, referatas(11 puslapių)
2010-05-27
Dalykinio renginio išplėstinis planas. Tema: Administracinės teisės pažeidimai. Temos motyvavimas. Tikslai ir uždaviniai. Metodai. Forma. Auditorija: 11kl. moksleiviai. Trukmė: 1 val. Vieta. Priemonės. Literatūra. Parengiamieji darbai. Renginio eiga. Pritaikymo galimybės. Renginio analizė.
Pedagogika, pavyzdys(3 puslapiai)
2010-06-09
Tema: Narkotikų vartojimo prevencija. Temos motyvavimas. Renginio pavadinimas: Ką slepia tabako dūmai? Tikslai ir uždaviniai. Metodai. Forma. Dalyviai. Trukmė. Vieta. Priemonės. Perengiamieji darbai. Renginio eiga. Pritaikymo galimybės. Naudotų metodų aprašymas. Renginio įvertinimas. Priedai (1 psl.).
Pedagogika, pavyzdys(6 puslapiai)
2010-05-27
Bendros žinios apie pamoką (surašoma prieš pamoką pasikalbėjus su mokytoju). Klasė: 3A. Dalykas: teisės pagrindai. Pamokos protokolas. Lentelė: Pamokos grandys/laikas, Mokytojo veikla, Mokinio veikla, Pastabos. Pamokos analizės schema. Pamokos tikslų ir struktūros atitikimas. Mokytojos pasirengimas pamokai. Racionalus laiko panaudojimas. Mokinių veiklos krūvio paskirstymas. Pamokos turinio apimtis. Lavinamasis ir auklėjamasis efektyvumas. Mokymo(si) metodų efektyvumas. Mokytojos ir mokinių santykiai. Vertinimas pamokoje. Išvados.
Pedagogika, namų darbas(8 puslapiai)
2010-05-27
Žano Žako Ruso (Jean-Jacques Rousseau) pagrindiniai politinės teisės principai ir bendruomenės samprata. Įvadas. Dėstymas. Išvados.
Politologija, esė(12 puslapių)
2010-05-27