Absoliutinis pokytis. Išvados. Kitimo tempas. Išvados. Pakitimo tempas. Išvados. Pakitimo tempo 1% absoliutinė reikšmė. Išvados. Vidutiniai dinamikos eilutės kitimo rodikliai analizuojamu laikotarpiu. Vidutinis absoliutus pokytis. Vidutinis kitimo tempas. Vidutinis pokyčio tempas. Kitimo tempo vidurkį. Absoliutinių pokyčių vidurkį. Išvados.
Statistika, namų darbas(6 puslapiai)
2010-05-20
PowerPoint pristatymas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Juridinio asmens samprata. Juridinių asmenų klasifikacija. Juridinių asmenų pabaiga. Juridinių asmenų reorganizavimas. Juridinių asmenų reorganizavimo ypatumai. Reorganizavimo etapai. Reorganizavimo būdai. Juridinių asmenų likvidavimas. Juridinių asmenų likvidavimo pagrindai.
Civilinė teisė, pristatymas(22 )
2012-06-10
Tyrimo metodika. Tyrimo tikslas:Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie "Eurokos" kosmetikos marketingo kompleksą. Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė. Respondentų lytis. Respondentų amžius. Respondentų socialinė padėtis. Respondentų šeimyninė padėtis. Respondentų gyvenamoji vieta. "Eurokos" kosmetikos priemonių perkamumas/naudojimas. Priežastys dėl kurių perka/naudoja kosmetikos priemones. Kosmetikos priemonių perkamumo dažnumas "Eurokos" parduotuvėse. "Eurokos" kosmetikos priemonių perkamumas pagal gamintoją. Atsižvelgimas į kosmetikos priemonės kainą bei kokybę. "Eurokos" kosmetikos įvertinimas pagal svarbą. Kosmetikos priemonių kainų įvertinimas "Eurokos" parduotuvėse. Kosmetikos priemonių perkamumas pagal kainų lygį "Eurokos" parduotuvėse. Domėjimasis perkamos ir naudojamos kosmetikos sudėtimi. Dažniausiai vartojamos/perkamos kosmetikos priežiūros priemonės. Respondentų nuomonė apie "Eurokos" kosmetikos priemonių asortimentą. Informaciniai šaltiniai iš kurių respondentai sužino apie kosmetikos naujienas. Reklamos skatinimas pirkti kosmetikos priemonę. Kokybiškiausios respondentų nuomone "Eurokos" kosmetikos priemonės. Veiksniai skatinantys pirkti kosmetikos priemones "Eurokos" parduotuvėse. Išvados ir siūlymai.
Rinkodara, tyrimas(14 puslapių)
2011-01-14
Įvadas. Literatūros analizė. Pagrindinės elgesio su lankytojais taisyklės. Psichologiniai veiksniai aptarnaujant lankytojus. Lankytojų tipai ir jų aptarnavimas. Lankytojų tipai. Lankytojų aptarnavimo sistemos. Lankytojų aptarnavimo standartai. Lankytojų sutikimas ir susodinimas restorane, kavinėje, bare. Interviu. Interviu analizė. Išvados.
Etiketas, referatas(15 puslapių)
2010-05-20
Įvadas. Pajamų samprata ir reikšmė. Pajamų rūšys. Pajamų grupavimas. Pajamų pripažinimo kriterijai. Prekybos pajamų pripažinimas. Paslaugų pajamų pripažinimas. Statybų ir kitų ilgalaikių paslaugų pajamų pripažinimas. Palūkanų, autorinių atlyginimų, dividendų pajamų pripažinimas. Pajamų registravimas sąskaitose. Pajamų sąskaitų uždarymas. Pajamų ir sąnaudų sąskaitų uždarymas nenaudojant suvestinės sąskaitos. Mišrus sąskaitų uždarymo būdas. Išvados.
Finansai, kursinis darbas(20 puslapių)
2011-05-09
Įvadas. Literatūros analizė. Maitinimo įmonės aptarnaujantis personalas. Reikalavimai maitinimo įmonių darbuotojams. Viešojo maitinimo įmonių higiena. Darbuotojo išvaizda. Padavėjo darbo reikmenys. Padavėjo elgesys kolektyve. Interviu: kokių reikalavimų turi laikytis maitinimo įmonėse dirbantys darbuotojai (trys pašnekovės). Interviu analizė. Išvados.
Maisto technologija, referatas(12 puslapių)
2010-05-20
Tyrimo metodika. Tyrimo tikslas: Išanalizuoti tortų pasirinkimo kriterijus ir veiksnius. Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė. Respondentų lytis. Respondentų amžius. Respondentų socialinė padėtis. Respondentų šeimyninė padėtis. Respondentų gyvenamoji vieta. Perkamiausia torto rūšis. Tortų perkamumo dažnumas parduotuvėse. Tortų perkamumo dažnumas tam tikromis progomis. Kainų įtaka perkant tortus. Reklamos skatinimas pirkti tortus. Tortų perkamumas firminėse parduotuvėse. Tortų perkamumas pagal išankstinius užsakymus. Išvados ir siūlymai.
Rinkodara, tyrimas(10 puslapių)
2011-01-17